Gå til innhold

Drømmen om en baby 🌱❤️💙 (IVF)


DrømmenOmEnBaby

Anbefalte innlegg

Gjest Nematocera
8 minutter siden, DrømmenOmEnBaby skrev:

Ouff i dag tidlig våknet jeg med en grusom følelse, har sove elendig i natt... ☠️

I hele går ettermiddag / kveld hadde jeg skikkelig vondt i magen, sånn akutte knivskarpe smerte og nye rumling... slet skikkelig med å sovne, generelt ubahag rett å slett, sure oppstøt og verk i magen... Så det va så vidt jeg turte å ta en test i dag, følte en tristhet og litt sånn "er det vits" men gjorde det og innen 3 minutter er verdens fineste strek der... men usikkerheten og tankene er der også... kanskje det er noe feil med testene? Skal jeg prøve med kun vann? Har lovet mannen at vi skal kjøpe digital test som vi kan ta sammen i helgen... Må bare avvente til da ☺️

Det er som det er og det blir som det blir ❤️ 

 

 

IMG_4100.PNG

Ingenting feil med den;) Gratulerer så mye! Den er fin og positiv den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Nematocera skrev:

Ingenting feil med den;) Gratulerer så mye! Den er fin og positiv den.

:nordvesta:

Tusen takk!! Dette er helt sinnsykt 😍😍 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en merkelig følelse, føler meg helt paralysert 😆 Sitter bare å ser på testene - var ikke helt sånn jeg skulle benytte fridagen... 😂

Klarer ikke å slippe jubelen løs men er helt forelsket i det jeg ser 😍 ELSKER at man kan se en tydelig og klar utvikling!! ❤️❤️

IMG_4102.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg funnet og lest igjennom hele dagboka di! Så utrolig spennende lesning altså. Og ja - her er det jo ingen tvil: Gratulerer så mye! :strix: Det blir stas å ta en digital en sammen med mannen kan jeg tenke meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, tweet skrev:

Herlig! Gratulerer sååå mye :hjerte: Er snikleser, ja :fnise:

Tuusen takk ❤️ ❤️ Ekstra koselig at du legger igjen en hilsen når du er snikleser da 😉☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Snotra skrev:

Da har jeg funnet og lest igjennom hele dagboka di! Så utrolig spennende lesning altså. Og ja - her er det jo ingen tvil: Gratulerer så mye! :strix: Det blir stas å ta en digital en sammen med mannen kan jeg tenke meg. ;)

Tuusen takk!! ❤️❤️ Dette er helt sinnsykt - kan fortsatt ikke tro det... Håper vi får det på svart / hvitt i helga ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, testene blir bare sterkere og sterkere and im loving it 😍😍 

men med tanke på kjemisk? Er det fortsatt sjangse for det? Selv om testene øker i styrke? 🙄 må man sitte og "vente på mensen" som absolutt ikke skal komme!!!? Kjenner at jeg bekymrer meg for dette og har sykt lyst til å bare glede meg over å være gravid ❤️❤️ 

IMG_4106.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vent på mensen 😊 Så fint testbilde, med stadig sterkere tester. Det lover veldig godt! Bekymringene blir man sikkert ikke kvitt med det første, men tenker det er veldig usannsynlig at dette er kjemisk graviditet. Embryoet har nok festet seg godt og vokser og koser seg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nematocera

Åhh..Gratulerer så mye :yvonne: Dette ser helt supert ut:) Dette er ikke kjemisk, nei. Du er absolutt gravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet så føkka jeg blir i hodet av dette 😂😂 

Har vært i byen idag med mannen og bare rusla rundt og kost oss, ble enige om at nå må vi bare slappe av og ta ting som det kommer... Skulle bare ha meg en pinsett på apoteket og endte opp med 3(!!!) graviditetstester i tillegg (selv om jeg fortsatt har en hel pose på badet fra billig-testet.no 🙄😆 Men hva hvis de er ødelagte og ville vist positivt på vann og?! 😂) 

Veldig klar og tydelig den nye testen ja ❤️  MEN, selvfølgelig var det rosa utflod og pitte litt blodspor på papiret - Faen så provoserende!!! Vet det ikke trenger å bety noe, men uansett... 

Har også handlet meg alkoholfri rødvin, selv om han som hjalp meg kunne vedde på at jeg ville synes den var pyton, siden jeg er en stor rødvinelsker og har greit peiling 😆 Tok en eplemost fra Egge gård med i samme slengen, den skulle vist være veldig god! 👌🏼 

Føler meg litt "ensom" med tanke på at vi ikke har gitt beskjed til klinikken ennå, føler at jeg ikke er offisielt gravid ennå... Lurer litt på hvorfor jeg har et sånt bekreftelsesbehov fra klinikken?! Vi fikk beskjed om å ikke teste før onsdag den 21/6, tenke ikke stort over det først, men da er vi jo på 19 dpo... ganske sent det i forhold til hva andre (har jeg lest) får som testdato.. Spesiellt siden vi fikk satt inn et perfekt blasto -  Så jeg har lovet mannen min å ikke ta kontakt med klinikken før onsdag, men da skal de få MMS med to glade tryner med en test i mellom seg ❤️😍😂 

IMG_4120.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2017 den 18.40, Illy skrev:

Ikke vent på mensen 😊 Så fint testbilde, med stadig sterkere tester. Det lover veldig godt! Bekymringene blir man sikkert ikke kvitt med det første, men tenker det er veldig usannsynlig at dette er kjemisk graviditet. Embryoet har nok festet seg godt og vokser og koser seg 😊

Takk 😘 Ja, er dette kjemisk så klikker det for meg 😆 Kjempe klar og fin test idag og, med helt ny type test... ❤️  Får bare prøve å nyte dette!! ☺️ Ønsker deg en fin lørdag!! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2017 den 18.50, Nematocera skrev:

Åhh..Gratulerer så mye :yvonne: Dette ser helt supert ut:) Dette er ikke kjemisk, nei. Du er absolutt gravid. 

Tuusen takk!! 😘 Så vanskelig å fatte det - synes fortsatt det er helt sykt! Nå må man bare prøve å nyte det!! ☺️ 

Jeg ønsker deg en fin lørdag!! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nematocera
5 minutter siden, DrømmenOmEnBaby skrev:

Tuusen takk!! 😘 Så vanskelig å fatte det - synes fortsatt det er helt sykt! Nå må man bare prøve å nyte det!! ☺️ 

Jeg ønsker deg en fin lørdag!! ☺️

Takk, det samme! Du får nok en kjempe fin hcg blodprøve av dette her:) Kos deg så masse gravide kvinne:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag! Nok en fin test det der. :) Skjønner at du er usikker da. Får håpe at tida fram til onsdag går fort, slik at du får bittelitt mer ro i sjelen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når skal man begynne å føle seg gravid?? 

Er i dag 5+3 og kjenner meg absolutt ikke gravid... ingen trøtthet, kvalme, overdreven luktesans etc. Vondt i magen innimellom but thats it 🙄 Sluttet på Lutinus på torsdag, etter det har puppene blitt mer normale igjen.. de er litt øm men ikke på langt nær så heftig som det har vært... 

Siden klinikken tar sommerferie snart har vi ikke oppfølging / ultralyd før den 1/8.. det er så sykt lenge til... 

Prøve å tenke positivt og alt det der, min mor hadde heller ingen symptomer i hennes 3 svangerskap, men en ekkel følelse sier meg at dette desverre ikke går veien... 😳

Tørr ikke ta en ny digital i frykt for å se 1-2 eller ikke gravid.. kanskje jeg burde dra til lege og måle HCG? Hvor tidlig kan man se noe på en ultralyd privat? Ah - mest lyst til å finne senga igjen ☠️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nematocera

Sjeldent å kjenne noe før 5,5. Ville nok ikke konkludert med at du får et symptomfritt svangerskap helt enda, mange som har tenkt det samme der du er nå, og hengt over doskålen som start på dagen mindre en en uke senere:fnise: (Meg, f.eks..haha:P)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte meg helt fin, helt til jeg plutselig ikke gjorde det lenger. Nyt det mens det varer, for plutselig kommer det! Kanskje er du heldig også, da :laugh: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...