Gå til innhold

Drømmen om en baby 🌱❤️💙 (IVF)


DrømmenOmEnBaby

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, DrømmenOmEnBaby skrev:

Nei, skulle jeg ha fått det?!? 🙄 Ikke hørt noe jeg siden lørdags morgen... Håper sånn at det går bra med alle eggene!! 🤞🏼

Åja, nei, kanskje ikke. Kom på at det er rød dag i dag. Men, vet ikke om det har noe å si jeg. 

Krysser fingrene her å 😊🤞🏼

Endret av Chickenwings85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ouff - kjenner jeg blir gal av denne usikkerheten 😳 vurderer å sende en epost til klinikken imorgen og høre hvordan det står til med eggene... mannen sier vi bare skal vente til avtalt time på onsdag... det som skjer det skjer.. Og hvis mange har falt av så trenger jeg ikke et døgn å tenke på det frem til innsett, forsåvidt enig i det... men Ææææ.... 😆🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke holde meg, så jeg sendte en epost til klinikken... gru/gleder meg til svar... 

Siden vi skal ha innsett imorgen på et planlagt blasto ville det vel vært naturlig å hørt noe fra de, hvis det ikke går... men er så sykt redd for å ha for store forhåpninger!!! 

Siden 9 egg ble befruktet er jeg også redd for å håpe på frys, ikke en selvfølge det... Herregud så spennende og nervepirrende dette er!!! 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet akkurat hvordan det er. Skikkelig nervepirrende! Men, i utgangspunktet er det nesten bedre å ikke få telefon. Det betyr at eggene deler seg riktig og at det gjør seg klart til innsett i morgen :) 

Husk på at det er langt i fra en selvfølge å få egg på frys. 20% sannsynlighet sa legen til meg. 

Men, at du er stresset nå, det er ikke rart. Jeg var det selv i forrige uke! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh som jeg gleder meg til å få satt inn egg og starte rugingen 😂❤️

Endret av DrømmenOmEnBaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Jeg vet akkurat hvordan det er. Skikkelig nervepirrende! Men, i utgangspunktet er det nesten bedre å ikke få telefon. Det betyr at eggene deler seg riktig og at det gjør seg klart til innsett i morgen :) 

Husk på at det er langt i fra en selvfølge å få egg på frys. 20% sannsynlighet sa legen til meg. 

Men, at du er stresset nå, det er ikke rart. Jeg var det selv i forrige uke! 

Fikk SMS fra labratoriumet rett etter at jeg sendte eposten til gynekologen min 😂 Skulle bare hatt litt mer is i magen... 

"Embryoene er fortsatt kjempe fine! Ses i morgen" ❤️❤️❤️ 

Elsker at det står embryo i flertall!!! 😍 Håper bare at de fortsetter slik... 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, DrømmenOmEnBaby skrev:

Fikk SMS fra labratoriumet rett etter at jeg sendte eposten til gynekologen min 😂 Skulle bare hatt litt mer is i magen... 

"Embryoene er fortsatt kjempe fine! Ses i morgen" ❤️❤️❤️ 

Elsker at det står embryo i flertall!!! 😍 Håper bare at de fortsetter slik... 🤞🏼

Oh, gode nyheter!!! :):)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Massemasse lykke til i dag! 😊

Tuusen takk for det!! 

Det gikk over all forventning og dette er virkelig en gledens dag! ❤️

6 helt perfekte blasto har holdt seg fast frem til i dag, en ble satt inn og 5 ble fryst ned 😍 

Ble så sykt emosjonell når vi fikk se filmen med celledelingen - for et mirakel!! ❤️ 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, såpass ja!! 5 på frys? SÅ gøy! Skjønner godt at dette er gledens dag da ja :)

Jaja, det tar vel ikke lange tiden før du begynner med testingen du å da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Chickenwings85 skrev:

Oi, såpass ja!! 5 på frys? SÅ gøy! Skjønner godt at dette er gledens dag da ja :)

Jaja, det tar vel ikke lange tiden før du begynner med testingen du å da :fnise:

Ja, helt i sjokk vi!! ❤️😍 

Håper jeg klarer å holde meg.. og hvis det skjer er det kun for frykten for en negativ test pga at det er for tidlig... 

Tiden vil vise, spennende er det iallefall! 

Gleder meg veldig over deg og dine teste for nå!! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, DrømmenOmEnBaby skrev:

Ja, helt i sjokk vi!! ❤️😍 

Håper jeg klarer å holde meg.. og hvis det skjer er det kun for frykten for en negativ test pga at det er for tidlig... 

Tiden vil vise, spennende er det iallefall! 

Gleder meg veldig over deg og dine teste for nå!! ❤️

Iiiik, ja det blir kjempespennende!!! Men fysøren, 5 egg på frys altså! Det er jo helt utrolig. Kan bli en stor og fin familie det til slutt :fnise: 

Takktakk, det er så hyggelig å få gratulasjoner her inne, spesielt når det er så tidlig at jeg må holde det hemmelig. Åhh, får håpe du kommer etter. Om 1 ukes tid +- noen dager så har du positiv test du å. Vi krysser fingrene for det!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ofte man hører om 5 blastoer på frys altså, det kan du være veldig fornøyd med   :) lykke til med rugingen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk @Chickenwings85 og @QBee ❤️ Håper virkelig dette går veien! 

Et lite spørsmål, tidligere i dag når jeg gikk på do var det ferskt rødt blod på papiret, ikke sånn lyserosa som jeg har hatt litt av tidligere... men skikkelig rødt, måtte tørke flere ganger 😳 Er dette farlig? Har livmoren støtet egget ut allerede? 

Kjenner jeg får helt spæder... 😢 Det var kun den gangen, tilbake til lettere lyserosa / brunt Lutinus gris nå... 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, DrømmenOmEnBaby skrev:

Tusen takk @Chickenwings85 og @QBee ❤️ Håper virkelig dette går veien! 

Et lite spørsmål, tidligere i dag når jeg gikk på do var det ferskt rødt blod på papiret, ikke sånn lyserosa som jeg har hatt litt av tidligere... men skikkelig rødt, måtte tørke flere ganger 😳 Er dette farlig? Har livmoren støtet egget ut allerede? 

Kjenner jeg får helt spæder... 😢 Det var kun den gangen, tilbake til lettere lyserosa / brunt Lutinus gris nå... 🙄

Kanskje det er festeblødning? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Chickenwings85 skrev:

Kanskje det er festeblødning? :) 

Skal ikke det være bare et par dråper eller noe? 🙄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm, nei tror man kan ha begge deler. Altså, et par dråper til en tydelig blødning. Så lenge du ikke fortsetter å blø da, å det gjør du jo ikke. Tror ikke det er farlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Hvordan går det med deg? :) 

Jo, det går bra her... Rugedag 4 så dagene går de ☺️ Er en mye bedre periode for meg dette enn dagene mellom uttak og innsett 😎 

Var dust nok til å ta en test nå nettopp, selvfølgelig negativ... men hallo, dag 4 og på kveldsurin 😂😂 Men kjente skuffelsen uansett... men det er jo alt for tidlig, selv med blasto?! Ikke sant?!? 🙄 

Enn med deg? ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du 8dpo eller 9 dpo? Uansett altfor tidlig ja, så ikke vær skuffet enda. Men, ahh, nå er jeg såå spent på dine vegner altså!!! :):) 

 

Går bra med meg. Livredd for at noe galt skal skje da selvfølgelig, men sånn er det vel de første ukene. Skal ta blodprøve i morgen, så da får jeg snakket med klinikken. Det ser jeg frem til. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...