Gå til innhold

Går det an å være orgasmeavhengig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leste en tråd her nede om et par som har sex flere ganger daglig fordi de er avhengige av orgasmene.

I en annen tråd var det en dame som var avhengig av å onanere seg til orgasme hver kveld for å klare sove.

Er det flere her inne som er orgasmeavhengig og hvordan arter det seg egentlig?:klo:

Anonymkode: 1b1ad...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg eg. Tror det artet seg ved at jeg begynte veldig tidlig å onanere til orgasme (rundt 10 år) og likte det så godt at jeg gjorde det heele tiden. Bare at jeg begynte med dusjhodet istedenfor fingrene. Det har rett og slett gjort at jeg i en alder av 20 er så herdet at jeg må ha sterk vibrasjon for å få orgasme, dvs ingen mann kan gi meg dette. Typen var nær en gang, men da var han helt utslitt i både munn og fingre at det var ikke mulig for han å få meg dit. Sykt kjipt.. men ja, jeg føler en urolighet i kroppen om jeg ikke kommer før jeg skal sove. Aldri bare én gang, blir ikke fornøyd før 3-4.

Anonymkode: 29047...a36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som å være avhengig av sukker, kokain, sjokolade osv...

Anonymkode: be694...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo som en rus,,naturlig og ekte og om man klarer å gi seg selv eller får gode orgasmer av partneren sin, ja da blir man avhengig. 

Hvis man da i tillegg liker å være eller bli kåt, bli tirret, kjenne kribling i underlivet, det er jo også helt utrolig godt. 

Så har du selve sexen som i seg selv er utrolig god, leken, ertingen og hvor kåt kan man gjøre et menneske før det knekker sammen og trygler om sex/orgasme? ... det er bare herlig, beste som finnes!!

Anonymkode: ec4cf...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor går grensen mellom å være orgasme-avhengig og å bare være ung og kåt?

Anonymkode: 622f7...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men hvor går grensen mellom å være orgasme-avhengig og å bare være ung og kåt?

Anonymkode: 622f7...bfe

Hva mener du? Må man være ung for å være kåt eller orgasmeavhengig, tror du?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nok det, koser meg med vibratoren 1-5 ganger PR dag og det langt opp i 30 åra også:fnise: Hender dildoen får kjørt seg skikkelig også;)

Anonymkode: 1e94e...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er vel spm for dem som aldri (2 ganger i mnd om jeg er heldig) får orgasme. Hvordan blir man avhengig?? ;D 

Anonymkode: ab1d4...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo som med andre ting som gir en god sensasjon i kroppen og hjernen. Noen er avhengig av å trene, noen av å spise godteri, noen av rusmidler og noen av orgasmer. 

Man vil ha mer av det som føles godt. Og når man bruker onani for å få sove er dette det samme, kroppen blir jo avslappet og utkjørt etterpå og noen sliter med å jekke ned kroppen og energien når de legger seg og funnet ut at onani hjelper de med det, stoppe tankespinn fra dagen og slappe av muskulært, slik f eks sovemedisin også har effekt av. 

Anonymkode: d2996...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du i snitt mer en 1 time på dette er det å betrakte som problematisk. At du onanerer hver dag er flott. Håper du treffer en partner som har høyt behov. Noe annet kan by på utfordringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er gutt å er orgasmeavhengig. Må ha minst 2 orgasmer hver dag og noen ganger mer enn 10. Føler meg nesten syk hvis jeg ikke har orgasme en dag.

Anonymkode: 119fd...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2017 den 22.38, AnonymBruker skrev:

Det er jo som en rus,,naturlig og ekte og om man klarer å gi seg selv eller får gode orgasmer av partneren sin, ja da blir man avhengig. 

Hvis man da i tillegg liker å være eller bli kåt, bli tirret, kjenne kribling i underlivet, det er jo også helt utrolig godt. 

Så har du selve sexen som i seg selv er utrolig god, leken, ertingen og hvor kåt kan man gjøre et menneske før det knekker sammen og trygler om sex/orgasme? ... det er bare herlig, beste som finnes!!

Anonymkode: ec4cf...967

Det stemmer ikke... 

Anonymkode: e17ec...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.5.2017 den 22.44, Rotemor skrev:

Hva mener du? Må man være ung for å være kåt eller orgasmeavhengig, tror du?

Dude, du er gammel, slutt å ta det så personlig....

Anonymkode: 18221...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dude, du er gammel, slutt å ta det så personlig....

Anonymkode: 18221...446

Uvitenhet er ikke et bra forsvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker

Noen er sexavhengi,orgasmeavhengi,røykeavhengi,alkoholavhengi m.m.   I motsetning til  røyk,alkohol etc har  forskerne forlengst  funnet ut at orgasme/ onaniering virker helseforbyggende m.a.  mot prostatakreft hos menn.....Ellers har forskerne forlengst funnet ut at sex virker  helseforbyggene,men noen kan pådra seg kjønnssykdomer,som kan vera vanskeleg å bli kvitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...