Gå til innhold

Jenter, hest og sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Man kan helt sikkert få orgasme på hesteryggen, å det er helt sikkert noen som får det også. Damer får jo tross alt orgasme på sykkelsetet. Jeg har aldri vært i nærheten når det gjelder disse 2 tingene. Jeg tror det har med stillingen å settingen å gjøre. Jeg har aldri tenkt noe seksuelt rundt hesteridning, for at jeg skal få orgasme må man være kåt, noe jeg aldri har vært på en hesterygg. Man sitter rett opp og ned, ergo klitoris blir ikke berørt. Lener man seg fremover og oppå spissen, er det noe annet. Men da ser det veldig åpenlyst ut. Så ja, det er nok mulig for de som legger en helt annen sittestilling i det - enn det som er normalt. 

- Hilsen gammel hestejente 30

Anonymkode: 5d741...de9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan helt sikkert få orgasme på hesteryggen, å det er helt sikkert noen som får det også. Damer får jo tross alt orgasme på sykkelsetet. Jeg har aldri vært i nærheten når det gjelder disse 2 tingene. Jeg tror det har med stillingen å settingen å gjøre. Jeg har aldri tenkt noe seksuelt rundt hesteridning, for at jeg skal få orgasme må man være kåt, noe jeg aldri har vært på en hesterygg. Man sitter rett opp og ned, ergo klitoris blir ikke berørt. Lener man seg fremover og oppå spissen, er det noe annet. Men da ser det veldig åpenlyst ut. Så ja, det er nok mulig for de som legger en helt annen sittestilling i det - enn det som er normalt. 

- Hilsen gammel hestejente 30

Anonymkode: 5d741...de9

Det er vel nettopp dette jeg er ute etter. Syns det ble for dumt med alle som skriker og latterliggjør og sie det ikke er mulig. Og hvor dum TS og andre er som tror dette.

Jeg har aldri sagt det er vanlig eller normalt å drive med dette. Jeg sier bare at det er fullt mulig. Om 0 av 100 har vært borti dette eller 100 av 100 har vært borti det, vet jeg ikke.

Det er nok mange her i tråden som av ukjente grunner har fornektet at dette er mulig. Hvorfor får vi nok aldri vite, men jeg har mine mistanker...

Anonymkode: 1a6b6...d29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel nettopp dette jeg er ute etter. Syns det ble for dumt med alle som skriker og latterliggjør og sie det ikke er mulig. Og hvor dum TS og andre er som tror dette.

Jeg har aldri sagt det er vanlig eller normalt å drive med dette. Jeg sier bare at det er fullt mulig. Om 0 av 100 har vært borti dette eller 100 av 100 har vært borti det, vet jeg ikke.

Det er nok mange her i tråden som av ukjente grunner har fornektet at dette er mulig. Hvorfor får vi nok aldri vite, men jeg har mine mistanker...

Anonymkode: 1a6b6...d29

Altså ja, det meste går jo an. Det at noen får orgasme i å henge i ei dør, går også. For meg er det helt uhørt. Det er det jeg mener, man får det nok til om man legger all fokus på det. Det gjør man bare ikke oppå hesteryggen. Man har fokuset på noe helt annet som er mye mer betydelig er da og da. Jeg som tidligere hestejente er bare litt lei av gutter som tenker seksuelt rundt heste ridning. 😏

Anonymkode: 5d741...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Jeg drar bare paralleller mellom 2 ting som har enormt mye til felles. Det er ikke til å komme unna at likhetene er store. Man kan da spørre seg hvorfor den ene tingen skal utelukke den andre?

F.eks beviser det at det som sies om kvinnens anatomi AV kvinner her inne er feil, siden pillow humping er fakta. Altså går det fint an å stimulere klitoris sittende. Det påstås her inne er feil, da klitoris visstnok "sitter for høyt". Men det går altså fint.

Man kan også spørre hvorfor dette skal vøre så vanskelig å innrømme for kvinnene...?

Anonymkode: 1a6b6...d29

En sal er jo ingenting som en pute som du kan klemme fast mellom beina helt opp i skrittet. Hvis du greier det samme på en sal må du jo være stor som et monster.

Anonymkode: 71caa...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså ja, det meste går jo an. Det at noen får orgasme i å henge i ei dør, går også. For meg er det helt uhørt. Det er det jeg mener, man får det nok til om man legger all fokus på det. Det gjør man bare ikke oppå hesteryggen. Man har fokuset på noe helt annet som er mye mer betydelig er da og da. Jeg som tidligere hestejente er bare litt lei av gutter som tenker seksuelt rundt heste ridning. 😏

Anonymkode: 5d741...de9

Og leg ble lei av de som sa det ikke var mulig og som latterliggjorde TS.

Anonymkode: 1a6b6...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En sal er jo ingenting som en pute som du kan klemme fast mellom beina helt opp i skrittet. Hvis du greier det samme på en sal må du jo være stor som et monster.

Anonymkode: 71caa...8c8

Det er sagt av kvinner som driver med hest at det er fullt mulig.

Anonymkode: 1a6b6...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan helt sikkert få orgasme på hesteryggen, å det er helt sikkert noen som får det også. Damer får jo tross alt orgasme på sykkelsetet. Jeg har aldri vært i nærheten når det gjelder disse 2 tingene. Jeg tror det har med stillingen å settingen å gjøre. Jeg har aldri tenkt noe seksuelt rundt hesteridning, for at jeg skal få orgasme må man være kåt, noe jeg aldri har vært på en hesterygg. Man sitter rett opp og ned, ergo klitoris blir ikke berørt. Lener man seg fremover og oppå spissen, er det noe annet. Men da ser det veldig åpenlyst ut. Så ja, det er nok mulig for de som legger en helt annen sittestilling i det - enn det som er normalt. 

- Hilsen gammel hestejente 30

Anonymkode: 5d741...de9

En venninne av meg fikk en analplugg og fire Egg / kuler i musa 

Fikke ca ti orgasmer på en times tur......

råå og utrolig vakkert å bivåne...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man kan det. Men nei, man gjør ikke det. Altså, det er fysisk mulig dersom man sitter på en spesiell måte. 

Jeg jobber med hest og konkurrerer på toppnivå, har fremdeles til gode å bli stimulert av det, og jeg har virkelig ingen interesse av å tenke på mine kjæreste firbeinte på den måten. 

Anonymkode: 5d059...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Jenter trenger ikke mannfolk når dem har hest skjønner jeg 😱.  Jeg har selv hester som jeg alt for skjelden rir, så jeg har selv 2 hester som 5 andre jenter bytter på å ri til tider.  Jeg har kamera i utsyrsrommet som noen tydeligvis glemmer.   Jeg tror nok ikke det er hesten som tenner,  men salen hos noen.   Så i dette tilfellet er det dressursalen som blir godt brukt 😱

Endret av Geir 666
Feil skrift
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
På 7.12.2018 den 18.36, Master1 skrev:

En venninne av meg fikk en analplugg og fire Egg / kuler i musa 

Fikke ca ti orgasmer på en times tur......

råå og utrolig vakkert å bivåne...

Klarer ikke helt å se det vakre i dette, det komiske er enklere å få øye på :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri opplevd noe sånt heller. Men blir mer oppgitt over at så fort jeg nevner at jeg har ridd en del på hest vrir mannfolk til at vi rir mannfolk like godt😩😩😩. Sånn tull... pleier å si at jeg mye flinkere på hest😂

dame noen å 50

Anonymkode: 62004...a2a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ridd siden jeg var 4 år og må ærlig innrømme at i 13-14 års alderen kjente jeg på en måte noe "godt" der nede under riding på hinder eller i skogen. Ble noen ganger litt våt og fikk en deilig følelse men orgasmen har uteblitt,haha 

I følge flere venninner har dette også skjedd dem så det er vel en kombinasjon av hormoner og lett press mot vagina. 

Anonymkode: b70bf...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...