Gå til innhold

Jenter, hest og sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jenter som rir på hest:

- Sitter med spredte bein, nesten som i misjonæren

- Musa presses ned mot sadelen

- Hestens beveger seg opp og ned

 

Ri på hest for kvinner ligner veldig mye på sex, eller hva? Går det for dere når dere rir på hest?

Anonymkode: 11026...dda

Jaja, selvfølgelig. Hver eneste gang.... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, husker nå at jeg brukte gnikke meg litt ekstra mot sykkelsetet da jeg var yngre.. Nå rir ikke jeg hest, men blir det ikke noe av det samme?

(Hilsen mann som later som han er jente :ninja:)

Anonymkode: 0a3fd...862

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt utrolig hvor dårlig kunnskap enkelte har om kvinnelig anatomi. Og det at man tror å sitte, bare sitte, gjør en kvinne både yr og kåt. Eller at en kvinne er kåt om brystvortene er stive. 

Disse trådene som dukker opp om dagen, mange tenker det er fjorten år gamle troll. Jeg er redd det er snakk om uerfarne voksne menn, som tror på det. For en trist verden! 

Anonymkode: 6e937...899

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Isteden for å ødelegge andres tråder, kan du lage din egen "kreative" tråd!

 

Anonymkode: 11026...dda

Slike tråder som dette trengs å bli "ødelagt". Kan du/dere ikke finne på noe annet? Les Donald, det er mer tilpasset modningsnivået. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt utrolig hvor dårlig kunnskap enkelte har om kvinnelig anatomi. Og det at man tror å sitte, bare sitte, gjør en kvinne både yr og kåt. Eller at en kvinne er kåt om brystvortene er stive. 

Disse trådene som dukker opp om dagen, mange tenker det er fjorten år gamle troll. Jeg er redd det er snakk om uerfarne voksne menn, som tror på det. For en trist verden! 

Anonymkode: 6e937...899

Venninner av meg har fortalt at de kan bli stimulert av eksempelvis :

- Kjøre bil på brostein (vibrerer/dirrer i underlivet)

- Turbulens på fly, av samme grunn som over.

Lyver disse?

Hvis de snakker sant, så er det vel ikke så utrolig at å ri på hesteryggen kan stimulere på samme måten?

Hilsen uvitende mann.

Anonymkode: 0a3fd...862

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Imotsetning til penishodet er jenters klitoris mange ganger mindre følsom. Det er en grunn til at menn klarer seg med en hånd, mens kvinner trenger vibratorer på flere tusen hertz for å merke noe. Vuggingen fra hesten kjenner dem ikke.

Anonymkode: 52619...145

Klitoris har dobbelt så mange nerveendinger enn penishodet, 8000 vs 4000. Klitoris hovner opp på samme måte som hos en erigrert penis, og er så følsom at det kan gjøre vondt.. snakk om å være kunnskapsløs. 

Anonymkode: 36922...fb2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Venninner av meg har fortalt at de kan bli stimulert av eksempelvis :

- Kjøre bil på brostein (vibrerer/dirrer i underlivet)

- Turbulens på fly, av samme grunn som over.

Lyver disse?

Hvis de snakker sant, så er det vel ikke så utrolig at å ri på hesteryggen kan stimulere på samme måten?

Hilsen uvitende mann.

Anonymkode: 0a3fd...862

Myter. Og stimulert trenger ikke bety orgasme. Fader, tror du klitoris henger og dingler eller? 

Anonymkode: 6e937...899

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klitoris har dobbelt så mange nerveendinger enn penishodet, 8000 vs 4000. Klitoris hovner opp på samme måte som hos en erigrert penis, og er så følsom at det kan gjøre vondt.. snakk om å være kunnskapsløs. 

Anonymkode: 36922...fb2

Ja, men nesten hele klitoris sitter inni kroppen. INNI. 

Anonymkode: d86b1...ab9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som løper, er de flinke til å jokke på deg siden ballene jokker mens de løper?

Anonymkode: 074a5...162

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære alle dere som tror at hest er en erotisk sport. Fetmenfattet skrev et innlegg om nettopp dette, og jeg gravde det frem til dere:

"

Kjære mann. Dette er nok et innlegg spesielt til deg. Skal du sjekke opp en hestejente? Vær litt original?

 

Det er ikke rent sjelden at jeg får seksuelt relaterte spørsmål når jeg nevner at jeg driver med hest. Det virker som om det slår helt om i hodet på enkelte når de hører ordet ?ri?. Personlig synes jeg det er ganske rart. Hvis det går for deg når du sitter i salen, gjør du noe feil. Jeg skal ikke gå inn på de ridetekniske detaljene, men ridning i denne forstand innebærer ikke å sitte der å gnikke musa.

 

Videre vet jeg hvor skitten man blir av å være i stallen. Og det er ikke sexy-skitten. Det er mer ?se-til-helvete-å-komme-deg-i-dusjen?-skitten. Også lukter man ikke spesielt godt etter å ha vært der heller. Jeg synes selvsgat det lukter himmelsk. Det synes neppe alle på butikken, der jeg kommer som en tjukk, hårete stinkbombe.

Men, altså. Jeg kan treffe noen på byen, på nettet, på butikken? Det spiller ingen rolle. Hvis jeg nevner at jeg driver med hest, får jeg som regel en av følgende kommentarer:

a) Åja, søsteren min red i flere år. Jeg er litt redd hest jeg.
Dette er den akseptable. Jeg aksepterer at du ikke liker hest, og jeg aksepterer at du er redd de. Faktisk er det bedre at du ikke vil ta i en hest, enn at du vil. Eksen min begynte med hest da han traff meg, og etter et halvt år i salen, på en sagekrakk av en hest var han langt bedre til å ri enn det jeg var. Og jeg hadde da ridd i 18 år. Jeg trenger kanskje ikke fortelle at det ble dårlig stemning i heimen av den slags.

Det er da du skjønner at du ikke er et naturtalent likevel.

b) Jasså, liker du å ri, høhøhø!, eventuelt: Har du sporer?
Selvsagt liker jeg å ri. Jeg hadde ikke holdt på med hest hvis jeg ikke likte det. Videre, ja, jeg har både pisk og sporer, men det ser jeg på som en forlengelse av rytternes hjelpere? Det var ikke det du tenkte på, nei? Neivel. Men da har vi ihvertfall ikke noe å snakke om.

Jeg hater å få disse spørsmålene. De får meg til å tenke på hesten som et seksuelt objekt. Ikke fordi jeg vil, men fordi de plasserer bilder i hodet på meg, og det blir veldig ekkelt. Rambo er, og burde få fortsette å være, uskyldig i denne saken.

 

Men jeg får som nevnt disse spørsmålene ofte. Blandt annet fikk jeg det spørsmålet av en fyr på 41, på match.com:

Han:
like du å ri?

Jeg: 
Ja, det er favoritthobby numero uno. Har holdt på med det i mange år, og har egen hest.

Han:
Åja. Rir du kuk da?

Jeg:
Ja, av og til er han en skikkelig kuk, men det er sjelden jeg rir uten sporer, så da klemmer jeg på litt ekstra, så han trykker seg sammen, også hender det jeg truer med slakt. Da skjerper han seg, og da er han ingen kuk lengre.

Så ba han om å få bilde av ?musa? mi, og jeg sendte det berømmelige musebildet.

Men det har du sett før, så det er egentlig unødvendig å vise det. Men den er jo så søt! Og jeg skal love deg at den er søtere enn glufsa mi.

c) Hest er best som pølse!
Siterer du Øystein Sunde kan du gå din vei. Med en gang. Mer er det ikke å si om den saken.
 

Her kommer noen sannheter om hestejenter, som kanskje vil få deg til å tenke deg om to ganger neste gang du får lyst til å fantasere seksuelt om hest og rytter:

a) Har du sett antrekket? Synes du det er sexy? Da skal jeg bare gjøre det klart for deg at den trange, deilige buksa som viser den fine rumpa, mest sannsynlig ikke er vasket siden den var ny. Og den er neppe veldig ny. På den buksa finnes det: markekur, hestemøkk, hestesnørr, hovfett, salsåpe, kanskje litt snørr fra egen nese som man måtte bli kvitt fort, hesteslim, gjørme, og alt annet ekkelt du kan tenke deg.

b) Videre skal jeg love deg at det lukter rimlig vondt fra et svett rytterskritt.

 

c) Det kan virke ganske sexy å være sammen med en hestejente. Hun rir jo hele dagen, og kan jo ikke være annet enn dritgod når det kommer til sex. Mulig man gjør en ekstra innsats i begynnelsen av et forhold, men etter å ha labbet rundt i stallen hele dagen, kanskje hatt en heftig treningsøkt, hatt en vanskelig hest, etc, kan jeg love deg at å ri en mann ikke er det første jeg tenker på. Skal vi ha sex, blir det misjonærstilling, slik at jeg kan småsove underveis.

d) Hestejenter kan være hardhendte. Joda, sikkert sexy det også, men tenkt deg en handjob av ei jente som har handtert 700 kg tidligere på dagen, og fått disse 700 kg til å gjøre som hun vil. Jeg sier ikke mer om den saken.

e) Du liker kanskje tanken på å bli dominert, med litt pisking og andre sexy rariteter? Joda, det er sikkert vel og bra, hadde det ikke vært for at hestefolk, uavhengig av kjønn, alder eller nivå, er noen påståelige jævler som alltid har rett og som ikke klarer å la andre ta kommandoen. Vi underkaster oss aldri og elsker makt. Og vi liker å få ut aggresjonen. Så vært forsiktig med hva du ønsker deg.

f) Det alle hestefolk ønsker seg er en tøffel som kan ta i et tak. Gjerne med et verktøy og hengerlappen, slik at vedkommende kan fikse gjerder, rennende vannkraner, frakte oss hit og dit, etc. Liker du tanken på å bli slave, ring meg. Og nei, vi snakker ikke sexslave.

g) Og til slutt. Høyst sannsynlig vil du bli nedprioritert ved enhver anledning. Kino? Nei, da er det trening. Weekendtur til Paris? Veldig hyggelig, men da er det stevne. Sex? Beklager, jeg er salsår.

 

Så kan ingen si de ikke ble advart."

Anonymkode: 0178e...107

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Myter. Og stimulert trenger ikke bety orgasme. Fader, tror du klitoris henger og dingler eller? 

Anonymkode: 6e937...899

Det jeg skriver er ting venninner har forklart meg som selvopplevd, ikke noe "myte". Som sagt - godt mulig dem lyver. Men hvorfor skulle de gjøre det? For å tilfredsstille mitt simple sinn som mann.

"Klitoris henger ikke utenfor heller", nei, det er jeg da fullstendig klar over. Men nå er det vel heller ikke sånn at KUN direkte stimuli av klitoris fører til nytelse? I såfall vil jeg gjerne vite det nå, så kan jeg slutte med alt som har med knulling/fingring/stryke og slikke på kjønnsleppene å gjøre, og bare sette igang med suging på klitoris?

Er jo ikke så merkelig om klitoris også blir litt stimulert, via vibrasjoner som sprer seg i underlivet?

Anonymkode: 0a3fd...862

Endret av Edie
Ryddet for personangrep. Edie, mod.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Imotsetning til penishodet er jenters klitoris mange ganger mindre følsom. Det er en grunn til at menn klarer seg med en hånd, mens kvinner trenger vibratorer på flere tusen hertz for å merke noe. Vuggingen fra hesten kjenner dem ikke.

Anonymkode: 52619...145

Kvinner klarer seg også med en hånd... 

Anonymkode: e198c...d8d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min hest beveger seg mest framover, opp og ned er kun hvis den er i kreativt humør og prøver å bli kvitt meg, og jeg sitter mer på bekkenbenet enn glufseknoppen egentlig. Og det er mer smertefullt enn noe annet, hvis jeg har tid til å tenke over det. 

Regner med du ts får orgasme av å sykle og?

Anonymkode: 6ca45...f86

"Glufseknoppen", seriøst?

Anonymkode: c6e48...86e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken rot har du kravlet frem fra, ts?

Anonymkode: 828bb...097

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Glufseknoppen", seriøst?

Anonymkode: c6e48...86e

Hva med "tissetappen"? Bedre? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker noe når hesten galopperer eller løper ja. Har fått orgasme også... liker det ikke. Er veldig følsom down there...

Anonymkode: 01ab1...024

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hanako skrev:

Hva med "tissetappen"? Bedre? :P

Men den tisser ikke...

Anonymkode: 62bb5...f41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...