Gå til innhold

Hvordan gå fra å date til å bli kjærester?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg dater en fantastisk mann nå. Vi har blitt enige om å bare ha sex med hverandre og vi har det veldig bra sammen. Men når tar man opp dette med å bli kjærester? Eventuelt hvordan kan jeg spørre han hvordan han ser for seg vår fremtid? Det er 7 års aldersforskjell meløom oss, så jeg er litt redd for at jeg kan bli en han holder på med frem til han finner en mer passende dame. 

Anonymkode: 2cd47...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta han med på ting med venner osv så finner du fort ut hva han vil. 7 år er ikke noe.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørre rett ut. Det er viktig å ikke la seg bli holdt på vent for lenge. Om mannen ikke er mann nok til å berga deg og ta det til next level må du få lov å spørre hvor han vil uten at det skal være kleint eller flaut! Å ta det opp en dag dere ser på tv eller når som helst, spørre om hva han ser for seg, og om det ikke er på tide å bli offisielle kjærester :) nøler han går du videre og finner deg en mann som faktisk ønsker å ha deg i fremtida si og er seriøs nok til å låse deg som dama si !

Anonymkode: 7056b...2b9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørre rett ut. Det er viktig å ikke la seg bli holdt på vent for lenge. Om mannen ikke er mann nok til å berga deg og ta det til next level må du få lov å spørre hvor han vil uten at det skal være kleint eller flaut! Å ta det opp en dag dere ser på tv eller når som helst, spørre om hva han ser for seg, og om det ikke er på tide å bli offisielle kjærester :) nøler han går du videre og finner deg en mann som faktisk ønsker å ha deg i fremtida si og er seriøs nok til å låse deg som dama si !

Anonymkode: 7056b...2b9

Altså, seriøst? "Om mannen ikke er mann nok til..."? Hva om han lurer på det samme da? Er kvinnen ikke kvinne nok til å ta det videre? Kom det ut av 1940 tallet nå, det er snart 2020!

Anonymkode: 544e6...0b7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, seriøst? "Om mannen ikke er mann nok til..."? Hva om han lurer på det samme da? Er kvinnen ikke kvinne nok til å ta det videre? Kom det ut av 1940 tallet nå, det er snart 2020!

Anonymkode: 544e6...0b7

This !!

Anonymkode: 5feff...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ta praten. Det er den greieste måten å ta opp temaet på. Ikke noe indirekte sløv dansing rundt grøten. 

- Så, du vet jo at jeg liker deg godt. Du er helt amazing. Jeg vil bare være sammen med deg. Tror du ikke vi burde bli kjærester da? 

Reaksjonen hans vil fortelle deg det du vil vite, gitt at dere faktisk har datet lengre enn tre-fire uker. Man må få tid til å bli kjent. Kjæreste-spørsmålet er jo noe man ikke kan ta opp for tidlig. Man må få tid til å vurdere det før spørsmålet kommet opp. Men, om man har tilbragt tett tid sammen over en lengre periode burde man vite. Da er det rett og rimelig at man kan forvente å få et spørsmål om å spikre teltpluggene. Jeg vil gjerne være kjæresten din. Helt naturlig og verdens enkelte spørsmål, gitt at man virkelig liker hverandre. Min egen erfaring er at når jeg Ikke har likt noen sånn har det spørsmålet vært surt å få servert. Da er det også et tydelig tegn på at du egentlig ikke vil noe mer enn å bare ha det gøy - og det er det absolutt lov å si nei til. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg dater en fantastisk mann nå. Vi har blitt enige om å bare ha sex med hverandre og vi har det veldig bra sammen. Men når tar man opp dette med å bli kjærester? Eventuelt hvordan kan jeg spørre han hvordan han ser for seg vår fremtid? Det er 7 års aldersforskjell meløom oss, så jeg er litt redd for at jeg kan bli en han holder på med frem til han finner en mer passende dame. 

 

 Be han med på en middag hos "svigermor", løper han nedover veien i fri dressur som han har fanden i hælene vet du svaret :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han! Enten det eller så må du vente til han spør. 

Ang aldersforskjellen er den helt normal. Jeg er samboer med en mann som er 6 år eldre enn meg. Vi merker ingenting til aldersforskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2017 den 19.20, Duftavsommerregn skrev:

 Be han med på en middag hos "svigermor", løper han nedover veien i fri dressur som han har fanden i hælene vet du svaret :) 

Ikke nødvendigvis. Å møte svigermor kan være en svær greie, så det kan godt hende at han bare ikke er klar til det.

Anonymkode: 544e6...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje går han rundt og lurer på det samme? ;-) Prat. Den som intet våger, intet vinner. Lykke til! 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5/19/2017 den 0.59, AnonymBruker skrev:

Vi har blitt enige om å bare ha sex med hverandre

Så du har gått i den fella, ja.

Ærlig talt. Hvis en mann klarer å ha regelmessig sex med noen vet han også om han vil ha vedkommende som kjæreste. Hvor lenge skal du la ham holde deg på gress før du innser at han ikke er interessert i noe mer?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mylian skrev:

Så du har gått i den fella, ja.

Ærlig talt. Hvis en mann klarer å ha regelmessig sex med noen vet han også om han vil ha vedkommende som kjæreste. Hvor lenge skal du la ham holde deg på gress før du innser at han ikke er interessert i noe mer?

 Var ikke det litt pessimistisk? Vi har ikke datet så veldig lenge og det er jo naturlig å ville kjenne en person litt før man blir sammen, eller? Det var jeg som sa at hvis han skal ha sex med meg så kan han ikke ha sex med noen andre veldig tidlig i datingprosessen.

- TS

Anonymkode: 2cd47...239

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare meg som tenker at de jo har allerede blitt enige om kun sex, da er det allerede definert som at her skal ikke følelser involveres? Altså FF er ikke det samme som kjærester, det allerede definert på et tidlig stadium. Da er det heller ingen vits i å stille kjæreste- spørsmålet i sofaen. 

Anonymkode: 0c65c...aec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, May 19, 2017 den 19.20, Duftavsommerregn skrev:

 Be han med på en middag hos "svigermor", løper han nedover veien i fri dressur som han har fanden i hælene vet du svaret :) 

:fnise::fnise::fnise:Nå lo jeg godt!:fnise::fnise::fnise:Må si at jeg syns du ga TS et fantastisk (og morsomt) råd her!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg som tenker at de jo har allerede blitt enige om kun sex, da er det allerede definert som at her skal ikke følelser involveres? Altså FF er ikke det samme som kjærester, det allerede definert på et tidlig stadium. Da er det heller ingen vits i å stille kjæreste- spørsmålet i sofaen. 

Anonymkode: 0c65c...aec

Så du mener at det var dumt av meg å ta det opp? Sa det jo fordi jeg ikke ville få noen sykdommer. Og er det ikke positivt at han er ikke ligger med noen andre? Blir ikke klok på disse datinggreiene. 

- TS

Anonymkode: 2cd47...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om dere har blitt enige om å kun ha sex så er det ikke noe å ta opp, dere har avklart at det er sex - ikke noe mer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg som tenker at de jo har allerede blitt enige om kun sex, da er det allerede definert som at her skal ikke følelser involveres? Altså FF er ikke det samme som kjærester, det allerede definert på et tidlig stadium. Da er det heller ingen vits i å stille kjæreste- spørsmålet i sofaen. 

Anonymkode: 0c65c...aec

 

40 minutter siden, Eikenøtt skrev:

Om dere har blitt enige om å kun ha sex så er det ikke noe å ta opp, dere har avklart at det er sex - ikke noe mer. 

Nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville spurt han rett ut om hvor dere er på vei. Regner med det du mener når du skriver " enige om å bare ha sex med hverandre" er at dere er eksklusive? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Blablab skrev:

Jeg ville spurt han rett ut om hvor dere er på vei. Regner med det du mener når du skriver " enige om å bare ha sex med hverandre" er at dere er eksklusive? 

Ja, må vell det. Ja, sa sånn: skal du ha sex med meg så vil jeg ikke at du har sex med noen andre.

- TS

Anonymkode: 2cd47...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...