Gå til innhold

Tiden mellom el og ikm...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Theakri skrev:

Jeg er 10 dpo i dag, og negativ test her også.. Kan skimte noe, men det er nok bare ønskesyn.. Har ikke hatt noen særlig symptomer men er vanvittig trøtt.. har litt mensmurringer men det er noe jeg har lenge før tanta kommer.. Så ganske kjipt det her.. Jeg tror vi legger prøvingen litt til sides neste pp, og fokuserer på hverandre, legge bort alt av el tester og lignende.. er så lei av negative tester!!! :icon_frown: Jeg vet akkurat når jeg hadde EL, da jeg testa med el tester... 

Negative tester er det værste! :( Håper dere får det til da, mange sier jo at det skjer gjerne når man ikke tenker på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Theakri skrev:

henger meg dette spørsmålet :fnise:

13 dpo i dag😭 Hadde troen denne gangen pga jeg har hatt murringer over en lengre periode + ømme pupper noe jeg aldri har til vanlig. Jeg testet negativ på EL testen fredag for 2 uker siden, så jeg får nok mensen i morgen👹 Den svake nesten usynlige testen i går var nok bare et ønskesy

 

5 minutter siden, Theakri skrev:

Jeg er 10 dpo i dag, og negativ test her også.. Kan skimte noe, men det er nok bare ønskesyn.. Har ikke hatt noen særlig symptomer men er vanvittig trøtt.. har litt mensmurringer men det er noe jeg har lenge før tanta kommer.. Så ganske kjipt det her.. Jeg tror vi legger prøvingen litt til sides neste pp, og fokuserer på hverandre, legge bort alt av el tester og lignende.. er så lei av negative tester!!! :icon_frown: Jeg vet akkurat når jeg hadde EL, da jeg testa med el tester... 

Skjønner følelsen, men husk du er fortsatt kun i dpo 10!☺️ Min mann reiser på jobb ca 4-5 dager før EL neste syklus😐 men men lite vi får gjort med det. Jeg skal prøve å legge vekk den testingen, for er så lei av å bli skuffet over negative tester. Skimtet en svak svak skyggestrek i dag jeg også, men i enkelte vinkler er den blendahvit, så det er nok bare en ønsketenkning🙈😂 Jeg har fått mensen den 19 i hver mnd stortstett, men 17 2 ganger og sist. Så forventer TR ganske så snart! Hadde håpet å føde før sommeren jeg, men den planen er gått i vasken. Målet er fortsatt før august, men tiden flyr jo. Vi har prøvd i et halvt år nå, men plutselig er det nok våres tur Theakri💕

Anonymkode: c7e82...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Evalinn skrev:

Negative tester er det værste! :( Håper dere får det til da, mange sier jo at det skjer gjerne når man ikke tenker på det :)

Hører de sier det, men hvor lett er det liksom😁

Anonymkode: c7e82...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hører de sier det, men hvor lett er det liksom😁

Anonymkode: c7e82...0c6

Ja sant, all ære til de som klarer det  😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 14 Dpo og hadde litt lyserosa på papiret og var sikker på at TR kom for fullt slik det alltid pleier å gjøre. Jeg pleier ikke spotte til vanlig. Jeg har også sterke mensmerter. De pleier ikke komme før jeg begynner å blø. Jeg testet negativt i går. I dag har jeg ikke testet. Noen som har opplevd dette? Kan jeg fortsatt være gravid?

Anonymkode: c7e82...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

I dag er jeg 14 Dpo og hadde litt lyserosa på papiret og var sikker på at TR kom for fullt slik det alltid pleier å gjøre. Jeg pleier ikke spotte til vanlig. Jeg har også sterke mensmerter. De pleier ikke komme før jeg begynner å blø. Jeg testet negativt i går. I dag har jeg ikke testet. Noen som har opplevd dette? Kan jeg fortsatt være gravid?

Anonymkode: c7e82...0c6

Jeg hadde El for 14 dager siden i dag, er jeg 14 dpo da eller 13 dpo?

Anonymkode: c7e82...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tror jeg er ca 8 dpo, har fått litt kviser og har småvondt i magen, litt menssmerteaktig. Jeg bruker ikke å få kviser og syns det er litt vel tidlig med menssmerter, er jo 6 dager til IKM. Hva tror dere om dette?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Snupp89 skrev:

jeg tror jeg er ca 8 dpo, har fått litt kviser og har småvondt i magen, litt menssmerteaktig. Jeg bruker ikke å få kviser og syns det er litt vel tidlig med menssmerter, er jo 6 dager til IKM. Hva tror dere om dette?? 

Hm, vet sannelig ikke. Hvor i magen kjenner du det? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Evalinn skrev:

Hm, vet sannelig ikke. Hvor i magen kjenner du det? 🤔

Lavt i magen. Kommer som svake mageknip, akkurat som menssmerter. Greier jo ikke å huske hvordan det var sist jeg var gravid 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det før og ikke vært gravid, men det er jo fler som har det og er gravide. Ikke godt å si 😳 Ikke lenge til du kan teste nå hvertfall ☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Evalinn skrev:

Jeg har hatt det før og ikke vært gravid, men det er jo fler som har det og er gravide. Ikke godt å si 😳 Ikke lenge til du kan teste nå hvertfall ☺️☺️

Haha, blir jo gaaal av å vente!!! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde El for 14 dager siden i dag, er jeg 14 dpo da eller 13 dpo?

Anonymkode: c7e82...0c6

1 dpo er dagen etter selve el dagen :) så vil da tro du er 13 dpo, eller var det i går og at du er 14 i dag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg fikk mens i går to dager før forventet mens, noe som aldri skjer. Jeg hadde ganske normal mensblødning i går men i når jeg våknet idag så har mensturasjonen nesten stoppet opp. Dette har aldri skjedd før. Jeg er i min første pp så dette er litt nytt for meg. Kan dette være en tidlig abort, eller kan jeg være gravid? 

Anonymkode: cf3d7...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Evalinn skrev:

Leamus i nedre del av magen!?! (I livmora??) 

har aldri opplevd før!!  Noen som har kjent dette før? 😂

Wow.... det hørtes spesielt ut :fnise: satser på det er et godt tegn for deg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Meley skrev:

Wow.... det hørtes spesielt ut :fnise: satser på det er et godt tegn for deg :hjerte:

Haha, ja! 😂 Varte i 60sek, mega rart! 😝 7dpo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Woups... pappa ha laga rådyrlår... å e vist nok rødt enda, type medium, medium lite stekt i midten😕 kan e spis det? De sier jo vi ska leve som vi var gravid mens vi venter på å få teste... å vi vil ikke si noe til foreldran mine :icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Meley skrev:

Woups... pappa ha laga rådyrlår... å e vist nok rødt enda, type medium, medium lite stekt i midten😕 kan e spis det? De sier jo vi ska leve som vi var gravid mens vi venter på å få teste... å vi vil ikke si noe til foreldran mine :icon_frown:

Jeg synes du skal spise det du vil og føler deg komfortabel med. ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Theakri skrev:

Is1 dpo er dagen etter selve el dagen :) så vil da tro du er 13 dpo, eller var det i går og at du er 14 i dag :) 

Mensen kom for fullt midt på dagen i går nøyaktig 14 dager etter EL og på samme dato som sist mnd!  Heretter går det ikke an å skille symtomer på graviditet og pms for min del. Jeg har aldri hatt mensmerter i en uke før mensen før og enkelte dager skikkelig ille + veldig ømme bryster. Mannen reiser på jobb 5 dager før EL neste PP😭 

Jeg er spent på hvordan det går med deg? Har du tatt flere tester?

Anonymkode: c7e82...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Mensen kom for fullt midt på dagen i går nøyaktig 14 dager etter EL og på samme dato som sist mnd!  Heretter går det ikke an å skille symtomer på graviditet og pms for min del. Jeg har aldri hatt mensmerter i en uke før mensen før og enkelte dager skikkelig ille + veldig ømme bryster. Mannen reiser på jobb 5 dager før EL neste PP😭 

Jeg er spent på hvordan det går med deg? Har du tatt flere tester?

Anonymkode: c7e82...0c6

Da var jeg 13 dpo i går ja☺️

Anonymkode: c7e82...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...