Gå til innhold

Tiden mellom el og ikm...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Theakri skrev:

Jeg er 6dpo i dag og klør etter å teste! Men skal holde meg til en god stund  ut neste uke.. Har null symptomer! :) 

Null somtomer er et bra tegn for meg😀 Når tenker du starte med å teste? Jeg har hatt svake mensmurringer i flere dager, men det er uansett alt for tidlig både med tanke på graviditet og TR😜 Håper jeg klarer å vente lengst mulig før jeg tester igjen, for blir så

skuffet over de blendahvite testene..

Anonymkode: c7e82...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Null somtomer er et bra tegn for meg😀 Når tenker du starte med å teste? Jeg har hatt svake mensmurringer i flere dager, men det er uansett alt for tidlig både med tanke på graviditet og TR😜 Håper jeg klarer å vente lengst mulig før jeg tester igjen, for blir så

skuffet over de blendahvite testene..

Anonymkode: c7e82...0c6

Ja egentlig for meg og! har i de andre pp-ene hatt murringer og hele pakken to dager etter el. Jeg har alltid mens smerter fra ca 9 dpo til mens, så tror jeg blir skuffet om de nok en gang kommer! 
Jeg tenker å teste 10 dpo, men klarer vel ikke holde meg så lenge kan jeg tenke meg... men hjelper faktisk litt på at jeg ikke har symptomer, da er det liksom litt lettere og holde seg unna testene føler jeg!
 

Når tenker du å teste igjen? :) 

Endret av Theakri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Theakri skrev:

Ja egentlig for meg og! har i de andre pp-ene hatt murringer og hele pakken to dager etter el. Jeg har alltid mens smerter fra ca 9 dpo til mens, så tror jeg blir skuffet om de nok en gang kommer! 
Jeg tenker å teste 10 dpo, men klarer vel ikke holde meg så lenge kan jeg tenke meg... men hjelper faktisk litt på at jeg ikke har symptomer, da er det liksom litt lettere og holde seg unna testene føler jeg!
 

Når tenker du å teste igjen? :) 

Huff dette er ikke lett. Jeg har lyst å prøve å vente til tirsdg neste uke, men det blir nok på mandag da er jeg 10 dpo. Nå har jeg knapt symtomer. Har prøvd i 6 mnd nå, så har på en måte gitt opp litt med tanke på at det kan ha klaffet nå selv om jeg alltid har et lite håp☺️

 

Gar du mensmurringer fra 9 dpo hver syklus? Jeg pleier kun ha det den dagen mensen kommer😜

Anonymkode: c7e82...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff dette er ikke lett. Jeg har lyst å prøve å vente til tirsdg neste uke, men det blir nok på mandag da er jeg 10 dpo. Nå har jeg knapt symtomer. Har prøvd i 6 mnd nå, så har på en måte gitt opp litt med tanke på at det kan ha klaffet nå selv om jeg alltid har et lite håp☺️

 

Gar du mensmurringer fra 9 dpo hver syklus? Jeg pleier kun ha det den dagen mensen kommer😜

Anonymkode: c7e82...0c6

Ja vi har prøvd i 7, så jeg føler ikke akkurat et kjempe håp på at det har klaffet denne gangen heller... spesielt når jeg ikke har noen form for symptomer i det hele tatt..

Jaaa, jeg har evig lange dager med mens smerter fra helvete hver mnd flere dager før mens.. er helt sykt :P så om de kommer denne mnd så vet jeg hvert fall at det ikke har klaffet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Theakri skrev:

Ja vi har prøvd i 7, så jeg føler ikke akkurat et kjempe håp på at det har klaffet denne gangen heller... spesielt når jeg ikke har noen form for symptomer i det hele tatt..

Jaaa, jeg har evig lange dager med mens smerter fra helvete hver mnd flere dager før mens.. er helt sykt :P så om de kommer denne mnd så vet jeg hvert fall at det ikke har klaffet!

Huff, men har du snakket med legen om disse mensmertene dine? Jeg måtte seff teste i dag også og nok en blendahvit test🙈😜 Har ingen god følelse denne syklusen heller selv om jeg nå har minimalt med symtomer. Denne PP'n brukte jeg EL-tester, så vet vi traff EL. Vi har vært å sjekket oss hos Hausken begge to og fikk beskjed om at alt var fint med oss begge to, men jeg begynner å lure på om det er et eller annet galt. Jeg har blitt gravid i 1 PP flere ganger tidligere med en annen mann, så kanskje vi to ikke passer sammen.

Anonymkode: c7e82...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, men har du snakket med legen om disse mensmertene dine? Jeg måtte seff teste i dag også og nok en blendahvit test🙈😜 Har ingen god følelse denne syklusen heller selv om jeg nå har minimalt med symtomer. Denne PP'n brukte jeg EL-tester, så vet vi traff EL. Vi har vært å sjekket oss hos Hausken begge to og fikk beskjed om at alt var fint med oss begge to, men jeg begynner å lure på om det er et eller annet galt. Jeg har blitt gravid i 1 PP flere ganger tidligere med en annen mann, så kanskje vi to ikke passer sammen.

Anonymkode: c7e82...0c6

Nei har ikke det, men dette ligger visst nok i familien, men skulle gjerne hatt noe for smertene! håhå.. 
Åhhh, så kjipt :( men ikke mist motet før tante rød kommer! en vet aldri:fnise: 

skjønner den, er sikkert litt tøft at dere bruker så lang tid når du vet du "lett" har blitt gravid tidligere.. Jeg håper meg og min kjære samboer passer godt sammen selv om det har tatt veldig lang tid, men har nemlig ikke tenkt å bytte han ut med det første:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter. Første prøveperiode på oss nå :tongue: akkurat på EL i dag :fnise: med aksjer i går å dagen før. Å planer om i kveld... Er veldig spent på hvor lenge jeg klarer å vente med å teste :dry: da vi skal bort til slektninger av ham når jeg har ikm. Å kan dermed ikke teste der. 

Theakri. Snakk med legen din om smertene, jeg sliter veldig med menssmerter. Å får paralgin forte for det. Hjelper veldig mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Meley skrev:

Hei jenter. Første prøveperiode på oss nå :tongue: akkurat på EL i dag :fnise: med aksjer i går å dagen før. Å planer om i kveld... Er veldig spent på hvor lenge jeg klarer å vente med å teste :dry: da vi skal bort til slektninger av ham når jeg har ikm. Å kan dermed ikke teste der. 

Theakri. Snakk med legen din om smertene, jeg sliter veldig med menssmerter. Å får paralgin forte for det. Hjelper veldig mye. 

Masse lykke til med prøvingen! :) og ta en test før dere drar bort! :) 

Takk for tipset! skal absolutt forhøre meg med legen ang smertene, alt for at disse smertene skal forsvinne! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Theakri skrev:

Masse lykke til med prøvingen! :) og ta en test før dere drar bort! :) 

Takk for tipset! skal absolutt forhøre meg med legen ang smertene, alt for at disse smertene skal forsvinne! :fnise:

Tusen takk :) Ikm er på søndagen mens vi er borte å vi reiser torsdag... får vel rett svar da om man tester på torsdag :) men spørsmålet e om e tør si noe da :fnise: e det positivt så kommer han til å storglise som ein unge heile tida mens vi er der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Meley skrev:

Tusen takk :) Ikm er på søndagen mens vi er borte å vi reiser torsdag... får vel rett svar da om man tester på torsdag :) men spørsmålet e om e tør si noe da :fnise: e det positivt så kommer han til å storglise som ein unge heile tida mens vi er der. 

Jaaa! :) men hugs at du fremdeles kan være gravid selv om du tester negativt på torsdag! :) Men hadde sikkert vært en veeeldig fin gave og tatt med seg på tur ja :D Jeg skal også teste til helgen! blir spennende! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å tenke å leve som jeg er det til mensen måtte komme å vise seg :fnise: syns det er det tryggeste med tanke på at vi kan produsere forskjellige mengder med HcG. Blir en spennende helg da på oss begge :laugh: bare synd det er 14 dager til :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Meley skrev:

Kommer til å tenke å leve som jeg er det til mensen måtte komme å vise seg :fnise: syns det er det tryggeste med tanke på at vi kan produsere forskjellige mengder med HcG. Blir en spennende helg da på oss begge :laugh: bare synd det er 14 dager til :dry:

åja du mener om 2 uker, herregud du skreiv jo lenger oppe at du hadde el i dag, hehe gikk litt fort! jeg skal teste nå til helgen som kommer, men uansett!  blir spennende for oss fremover :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gå litt fort i svingene av å til ja :laugh: men ja blir veldig spennende fremover for oss :fnise: vanskelig å ikke sitte å småsmile for seg selv for tida nå. Herrefred jeg er spent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Theakri skrev:

Nei har ikke det, men dette ligger visst nok i familien, men skulle gjerne hatt noe for smertene! håhå.. 
Åhhh, så kjipt :( men ikke mist motet før tante rød kommer! en vet aldri:fnise: 

skjønner den, er sikkert litt tøft at dere bruker så lang tid når du vet du "lett" har blitt gravid tidligere.. Jeg håper meg og min kjære samboer passer godt sammen selv om det har tatt veldig lang tid, men har nemlig ikke tenkt å bytte han ut med det første:fnise:

Herlig😀 Har ikke planer om å bytte bort min mann heller, men pga alderen min har vi ikke så lang tid. Håper virkelig vi får det til før det er for sent. Høres slitsom ut med smertene dine. Kanskje det bedre seg etter du har fått barn☺️

Anonymkode: c7e82...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere Dpo-land damer? Noen som nærmer seg testedag eventuelt merker noe spesielt på kroppen? Jeg har ikke tatt en test i dag, men fikk en blendahvit i går 10/11 dpo😜☺️ Jeg har store planer om å ikke kjøpe inn flere tester!  

Jeg har hatt en del svakemensmurringer i det siste og det har jeg aldri før dagen TR dukker opp, ellers litt ømme bryster, hetetokter og lite energi. Det kan like så godt være tegn på TR da men. Kjenner uka før TR er den tøffeste tiden under prøvingen. Har noen av dere andre begynt å teste kanskje?

Anonymkode: c7e82...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foresten kjøpte jeg tamponger i steden for en test på butikken i går, så jeg er evig pesimist pga den negative testen i går😬😂

Anonymkode: c7e82...0c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ca 3-4 dpo nå... å har siste dagene vært sikkelig uggen, må spise ofte å mindre energi. I dag var e sikkelig uggen å svimmel, men rett over lunsj kl 12 så var e heilt fin :fnise:

Men er jo alt alt for tidlig å sku kjenne noe som helst da.... selv om min gode medsammensvorne på jobb (greit med slike litt eldre gode kollegaer på jobb i tilfelle man blir dårlig på jobb), e fast overbevist om at e merker det allerede nå... å at noen kan merke til allerede så tidlig. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Theakri skrev:

8dpo og helt utslått, har null energi! Men har også de vanlige mensmurringene som jeg stadig har, så dette lover ikke godt.. 

Men pleier du ha mensmurringer så tidlig?

Anonymkode: c7e82...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men pleier du ha mensmurringer så tidlig?

Anonymkode: c7e82...0c6

Ja.. Pleier nok det dessverre :( er utrolig slitsomt. venter mens 21 og murringene begynte allerede på mandag. så heldig er jeg.. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...