Gå til innhold

Kort hår på kvinner...


Thyra

Anbefalte innlegg

..er det fint?  Jeg mener,  om man finner en fin og kledelig frisyre? Eller er det bare langt hår som "duger"? Har i så fall alder noe å si? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lagt, pistrete, flerfarget eller på annen måte stygt hår på kvinner, er bare stygt. 

Speil og litt kritisk sans er ofte en fordel å være utstyrt med. Ærlige mennesker rundt en, likeså, enten håret er langt eller kort. Men herreklipp på kvinner, er ikke etter min smak.  

Anonymkode: e91e9...c63

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikkordet her er jo "kledelig". Om man kler det er det som regel fint :) 

Anonymkode: 9f7a0...dd0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde ha god beinstruktur for at det skal være fint, men pene folk er som oftest pen med både kort og langt hår.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ofte kvinner jeg mener hadde vært finere med kort hår og en frisyre som passer dem i stedet for å tviholde på det lange håret.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer an på håret og på dama...Finnes ingen fasit.

Anonymkode: 108ed...95f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar

Det finnes noen kvinner som passer kort hår. Men de fleste kvinner synes jeg ikke passer kort hår.

 

Men kvinner får ha håret som de vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det er fint. Jeg syns flere burde ha det, men all shampoo-reklamen gjør at idealet er langt hår

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Altfor mange som tviholder på det lange håret. Selv om de ikke passer det.

Anonymkode: 19b87...ad2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun her synes jeg feks ser mye bedre ut med det korte håret.
bethennybeforeafter.jpg

Anonymkode: 19b87...ad2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymSjiraff skrev:

94cebc2ef0531ac53a7a400401abdad9.jpg

Nathalie Portman i V for Vendetta.  :ninuskapus:

 

Den dama der kler alt. Hun er så nydelig :strix:

Anonymkode: 9f7a0...dd0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den dama der kler alt. Hun er så nydelig :strix:

Anonymkode: 9f7a0...dd0

100% enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natalie Portman ser bedre ut med sitt naturlige lange hår. Ellers er det selvsagt invdividuelt hva som passer og det er opp til hver enkelt å bestemme selv. Likevel, helt subjektivt liker jeg personlig langt hår. Spørsmålet er hvor kort det menes i denne tråden. Det er forskjell på å fjerne alt og å ha en middels lang frisyre som påpekt i en post over.

NjCQOEBSnSqF7Sxz5Jej_natalie_portman.jpg

Endret av Z.Z
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Z.Z skrev:

Natalie Portman ser bedre ut med sitt naturlige lange hår. Ellers er det selvsagt invdividuelt hva som passer og det er opp til hver enkelt å bestemme selv. Likevel, helt subjektivt liker jeg personlig langt hår. Spørsmålet er hvor kort det menes i denne tråden. Det er forskjell på å fjerne alt og å ha en middels lang frisyre som påpekt i en post over.

 

Sant. Jeg vet heller ikke hva som regnes som kort i denne tråden. Er dette kort feks? Synes hun var veldig fin med den lengden.
natalie_portman_hairstyle_29.jpg

Anonymkode: 19b87...ad2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kort hår er stygt på yngre kvinner.. langt hår gjelder for de som er mellom 18-35..

Men om jenta er litt kul og har en viss klesstil, så kan kort hår med sidecut/undercut funke..

Det fineste er jenter med litt lengde, ca fra bryst og ned mot mave.. så har de fall eller krøller!

Anonymkode: 41de4...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal det være aldersgrense for langt hår eller en kort? Så lenge det er fylde og personen kler det så kan vedkommende ha det til en føler for det. 

Anonymkode: 5c26a...c7e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun her synes jeg feks ser mye bedre ut med det korte håret.
bethennybeforeafter.jpg

Anonymkode: 19b87...ad2

Dette er jo ikke kort hår. De aller fleste ser bedre ut med skulderlangt hår, enn med hår langt ned på ryggen. Rett og slett fordi hårkvaliteten ikke er bra nok for laaangt hår. 

Anonymkode: f9153...cca

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Thyra skrev:

..er det fint?  Jeg mener,  om man finner en fin og kledelig frisyre? Eller er det bare langt hår som "duger"? Har i så fall alder noe å si? 

Jeg personlig liker ikke kort hår på kvinner. Føler at det er retning lesbisk eller i alle fall guttete. Har ingenting i mot lesbiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...