Gå til innhold

Regnskurer og halvisidige hodepiner


minister-mio

Anbefalte innlegg

1 time siden, Blondie65 skrev:

Er loffen så omfattende at en både trenger kart og kompass OG kan gå feil? Hva er det jeg hører @loffen :)

Hun er ikke en vanlig dame hun loffen altså! :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Overrasket
På 7/25/2017 den 17.15, minister-mio skrev:

jeg er dessverre ikke instruktør, men er ok god på å lære bort! Dine kvaliteter kombinert med mine gjør jo at vi må slå oss sammen for resten av sommeren!

Ja, godt forslag. Jeg kan møte deg ved den gamle bryggen av tre som stikker litt lenger ut enn den nye bryggen der nede hvor sandstranden går over til stenete strand? Se etter han med surfebrett i lyseblått og en tegning av en svær hai-munn. :jepp:

På 7/25/2017 den 17.40, Blondie65 skrev:

Er loffen så omfattende at en både trenger kart og kompass OG kan gå feil? Hva er det jeg hører @loffen :)

Jeg tror du tenker på grovbørd. Det å gå på grovbrødet forutsetter ikke kart. Men å gå på loffen er litt mer komplisert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2017 den 19.16, Overrasket skrev:

Ja, godt forslag. Jeg kan møte deg ved den gamle bryggen av tre som stikker litt lenger ut enn den nye bryggen der nede hvor sandstranden går over til stenete strand? Se etter han med surfebrett i lyseblått og en tegning av en svær hai-munn. :jepp:

Jeg tror du tenker på grovbørd. Det å gå på grovbrødet forutsetter ikke kart. Men å gå på loffen er litt mer komplisert. 

Avtale! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Det er ikke det at det alltid stormer rundt meg. Det er ikke jeg som står i stormen. Det er jeg som er stormen.

 

Jeg valgte ikke livet jeg lever, det er bare et resultat av en rekke omstendigheter. At jeg ser ut til å være en fellesnevner når ulykker innfinner vil aldri være annet enn en tilfeldighet. Skjebnen finnes ikke, men det finnes skjebner, og dette er min. Eller noe..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg faller og faller. Langt vekk fra alle andre. Jeg må slå opp de andre menneskene i telefonkatalogen bare for å være sikker på at de er ekte. Er dette virkeligheten? Eller er alt bare en drøm?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
På 21.10.2017 den 18.19, loffen skrev:

:hug: 

Håper du har en fin helg! 

sent ute, men takk! Du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Det er så godt med hverdag igjen. Jeg vil vekk fra denne dagboken og livet som har vært så trist. Kanskje jeg kan starte en ny dagbok for en ny start. Kanskje jeg lager meg et nytt liv, med et nytt hjem og til og med en ny familie?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

JEG Vræka do-låkket i går, -mente Vel. Skulle vasSke exstra grundig...

PS, -HEI PÅ DEG    :bigfoot:

a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.1.2018 den 21.58, minister-mio skrev:

Kanskje jeg kan starte en ny dagbok for en ny start. Kanskje jeg lager meg et nytt liv, med et nytt hjem og til og med en ny familie?

a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...