Gå til innhold

Hva hadde du spist på en "Cheat Day"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 12.5.2017 den 16.48, AnonymBruker skrev:
 

PS: Og på magisk vis legger du ikke på deg :fnise: hva hadde du proppet i deg? Er kun for 1 dag

 

TS

Anonymkode: 6f142...7b9

Man legger ikke på seg av én dag. Litt oppblåst og mye vann i kroppen kan dog få det til å virke som om man har lagt på seg. 

Uansett, her går det i Royal sin pistasjeis med oboy pulver på, og søt, fersk bakst som møsbrømlefser, tjukklefser, skoleboller og svenske wienerbrød. Og gjerne en mocca frappe. Og noen ganger nuggets fra Bk. 

Etterfulgt av mageknip og rennræv. 

Anonymkode: 87e16...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nybakte kanelboller

Snickers is

Vafler med brunost og syltetøy

Melkesjokolade

pizza hos villa paradiso

 

 

Anonymkode: 0020c...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok blitt cheese burger fra munchies, med tilhørende fries og aioli.

Og så hadde det blitt Haagen-Dasz iskrem, smash og kanelboller! :wow:

Anonymkode: d9d23...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my...  En hel dag til å spise alt jeg har lyst på uten noe form for ubehag 😋

Jeg starter med en trippel frokost:  Egg og bacon m/ stekte poteter og tomatbønner. Etterpå tar jeg pannekaker med bacon, og avslutter med ostekake, kvæfjordkake og kaffe.  Nå klarer jeg meg frem til lunch tror jeg...

Lunch: En stor ostepai med salat til, gratinert brokkoli med hvitløksbaguetter, og stekt ris med grønnsaker, kylling og reker, servert med sweet chilisaus. Kaffe og noen cronuts med eggekrem får sette punktum for dette måltidet.

Middagen(e) tar jeg ute i dag: Starter med den største burger`n hos Burger King, med både pommes frites og masse chili cheese som tilbehør. Etterpå rusler jeg opp i Torggata og spiser verdens beste lammekebab i wrap. Til slutt går jeg på tranen eller Villa Paradiso (hvor det for en gangs skyld er et ledig bord til meg) og bestiller en skikkelig digg pizza. All mat skylles ned med store mengder pepsi max.

Kveldsmat: Nå begynner det å bli nok mat, så det greier seg med yoghurtnøtter, lakrissjokolade, riskrem med rød saus og kaffe

Så tar jeg kvelden og håper at jeg er med i en variant av filmen Groundhog day....  😁

Anonymkode: 34d88...923

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...