Gå til innhold

Hva hadde du spist på en "Cheat Day"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Nysgjerrig på hva folk hadde unnet seg om i dag var din "Cheat Day"? Ja jeg vet at mange koser seg når de føler for det og har ikke en spesiell dag til dette. Men er litt for morro skyld.

Du kan spise hva du vil og hvor mye du vil hva hadde du spist ? :) 

Anonymkode: 6f142...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PS: Og på magisk vis legger du ikke på deg :fnise: hva hadde du proppet i deg? Er kun for 1 dag

 

TS

Anonymkode: 6f142...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Is, boller/croissant, godteri

Anonymkode: d0bc8...845

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mac and cheese med bacon og rullekake. 

Anonymkode: e640b...761

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anthrax

Sjokolade, cheesedoodles, taco eller lasagne..... Spiser det jeg vil sånn utenom også, men hvis jeg får frie tøyler så blir det carb party!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BlandaDrops

Oreokake, den er så dødsgod ;) NAM !

Gatekjøkken mat måtte det også ha blitt, skylt ned med ekte cola ikke det zero sølet.

Endret av BlandaDrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .......

Kyllingburger med pommes noisettes. Oreokake med browniebunn. Ben&Jerry's. Salt lakris. 1,5l cola. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med deg da TS? 

Hvis vi sier at man ikke ville legge på seg, og heller ikke få en eneste av de andre negative konsekvensene av så dårlig kost, både psykiske og fysiske akkurat den dagen, verken magevondt eller tette blodårer, eller dårlig humør så ville jeg spist ALT FOR MYE! (Og sett vekk i fra pris)

Peppes Pizza eller Dolly Pizza, med hvitløksdressing, og kanskje ekstra ost, det har jeg aldri prøvd. 

En donut. 

Grillmat, marinert kotelett og baconpølse med ost, og salat og tilbehør til da. Noen marshmallows etterpå. 

Litt smågodt, sånn karamell-fudge og lakris-fudge, melkeplett og noen andre småsjokolader. 

Pavlova. 

Risbrød! 

Mer sjokolade! 

... Dette var rart, jeg hadde trodd jeg kunne komme med evigvarende eksempler på ting jeg ville spist ... men i stedet for kjenner jeg at jeg blir litt sånn... blæh, jeg har ikke SÅ lyst på noe av dette likevel. Sånn blir det visst når man rensker opp i kosten sin litt og ikke lenger er sukkeravhengig! Jeg prøver noen til. 

Popcorn blandet med melkesjokolade. 

Saltchips blandet med melkesjokolade. 

Is og peanøtter og nonstop. 

Haha, lol, jeg føler meg bare mett og litt ekkel nå, har ikke lyst på dette likevel jeg. :P 

Anonymkode: 490c0...9a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5/12/2017 den 16.47, AnonymBruker skrev:

Hei,

Nysgjerrig på hva folk hadde unnet seg om i dag var din "Cheat Day"? Ja jeg vet at mange koser seg når de føler for det og har ikke en spesiell dag til dette. Men er litt for morro skyld.

Du kan spise hva du vil og hvor mye du vil hva hadde du spist ? :) 

Anonymkode: 6f142...7b9

Orei kake, fikk lyst på mer men spiste ikke mer forsi jeg ikke er en feit ku og faktisk  har selv disiplin :DDD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva med deg da TS? 

Hvis vi sier at man ikke ville legge på seg, og heller ikke få en eneste av de andre negative konsekvensene av så dårlig kost, både psykiske og fysiske akkurat den dagen, verken magevondt eller tette blodårer, eller dårlig humør så ville jeg spist ALT FOR MYE! (Og sett vekk i fra pris)

Peppes Pizza eller Dolly Pizza, med hvitløksdressing, og kanskje ekstra ost, det har jeg aldri prøvd. 

En donut. 

Grillmat, marinert kotelett og baconpølse med ost, og salat og tilbehør til da. Noen marshmallows etterpå. 

Litt smågodt, sånn karamell-fudge og lakris-fudge, melkeplett og noen andre småsjokolader. 

Pavlova. 

Risbrød! 

Mer sjokolade! 

... Dette var rart, jeg hadde trodd jeg kunne komme med evigvarende eksempler på ting jeg ville spist ... men i stedet for kjenner jeg at jeg blir litt sånn... blæh, jeg har ikke SÅ lyst på noe av dette likevel. Sånn blir det visst når man rensker opp i kosten sin litt og ikke lenger er sukkeravhengig! Jeg prøver noen til. 

Popcorn blandet med melkesjokolade. 

Saltchips blandet med melkesjokolade. 

Is og peanøtter og nonstop. 

Haha, lol, jeg føler meg bare mett og litt ekkel nå, har ikke lyst på dette likevel jeg. :P 

Anonymkode: 490c0...9a8

Lol glemte helt å skrive hva jeg ville ha ! Ja om det var mulig at den ene dagen ikke utgjorde noen verdens ting på kroppen min. Verken magesmerter eller rett og slett null innvirkning. At jeg bare kunne spist og spist uten å føle meg kvalm å jævlig etterpå ville jeg faktisk spist -

- loff med smør og godt pålegg

- Nachos med masse ost, og tilbehør

- Pasta! 

- Full English Breakfast med egg, bacon You name IT !

- Ostepølse ! Og etterpå skyldt det ned med sjokolademelk og eplepai fra mc Donalds. 

- Jeg er veldig glad i cottage cheese med banan, honning og litt syltetøy. Hadde spist dette i bøtter og spann! 

- Cola

- Hm ser jeg ikke ønsker særlig mye godteri, men jeg tror jeg faktisk ville gått for mat både sunt og usunt men mengdevis. Er ofte jeg kan sitte å kose meg med god mat å tenke aaah skulle ønske jeg hadde plass til mer :fnise:

- Ville spist masse fra bakeriet som kanelboller, all slags boller og bakst. Deretter en frappe. 

- Muslibolle kanskje 3-7 stk med brunost og smør Hehe 

- Det er det jeg kommer på i farten. Er ingen fast Food person så hadde ikke spist mye av det tror jeg. 

Når jeg skriver alt dette merker jeg at jeg blir mett Hmm god teknikk de dagene jeg virkelig vil ha alt dette ! Bare tenke på alt jeg vil ha til jeg bare blir kvalm av tanken lol. 

Anonymkode: 6f142...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lol glemte helt å skrive hva jeg ville ha ! Ja om det var mulig at den ene dagen ikke utgjorde noen verdens ting på kroppen min. Verken magesmerter eller rett og slett null innvirkning. At jeg bare kunne spist og spist uten å føle meg kvalm å jævlig etterpå ville jeg faktisk spist -

- loff med smør og godt pålegg

- Nachos med masse ost, og tilbehør

- Pasta! 

- Full English Breakfast med egg, bacon You name IT !

- Ostepølse ! Og etterpå skyldt det ned med sjokolademelk og eplepai fra mc Donalds. 

- Jeg er veldig glad i cottage cheese med banan, honning og litt syltetøy. Hadde spist dette i bøtter og spann! 

- Cola

- Hm ser jeg ikke ønsker særlig mye godteri, men jeg tror jeg faktisk ville gått for mat både sunt og usunt men mengdevis. Er ofte jeg kan sitte å kose meg med god mat å tenke aaah skulle ønske jeg hadde plass til mer :fnise:

- Ville spist masse fra bakeriet som kanelboller, all slags boller og bakst. Deretter en frappe. 

- Muslibolle kanskje 3-7 stk med brunost og smør Hehe 

- Det er det jeg kommer på i farten. Er ingen fast Food person så hadde ikke spist mye av det tror jeg. 

Når jeg skriver alt dette merker jeg at jeg blir mett Hmm god teknikk de dagene jeg virkelig vil ha alt dette ! Bare tenke på alt jeg vil ha til jeg bare blir kvalm av tanken lol. 

Anonymkode: 6f142...7b9

Haha ikke sant! Jeg driver å tenker at "det er jo så mye jeg egentlig har lyst på", men så når jeg skulle svare så fikk jeg ikke så lyst på lenger likevel! 

Jeg fikk også lyst på loff med smør, det er det år og dag siden jeg har spist. Og engelsk frukost! Hell yeah! Ostepølse med sjokomelk høres også ut som en spennende kombo! Tar litt av det jeg også! ;) 

Kanskje det er noe med at det er mer tanken på ting som er god og ikke når man faktisk spiser det? 

Anonymkode: 490c0...9a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm..

Ville spist brød, kanskje.. nystekt surdeigsbrød dyppet i litt god olivenolje...

Kanskje oster? Brie, eller mozzarella med tomat.

Et glass vin hadde vært fantastisk, med litt mørk sjokolade :) 

Sukk, lov å drømme. Heldigvis merker jeg også at når jeg skriver ned matvarene jeg har lyst på, så mister jeg lysten til å fråtse likevel.. Blir mer kvalm over hvor jævlig jeg hadde følt meg etterpå om jeg faktisk hadde gitt etter for suget.

Anonymkode: 0f9f3...957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha ikke sant! Jeg driver å tenker at "det er jo så mye jeg egentlig har lyst på", men så når jeg skulle svare så fikk jeg ikke så lyst på lenger likevel! 

Jeg fikk også lyst på loff med smør, det er det år og dag siden jeg har spist. Og engelsk frukost! Hell yeah! Ostepølse med sjokomelk høres også ut som en spennende kombo! Tar litt av det jeg også! ;) 

Kanskje det er noe med at det er mer tanken på ting som er god og ikke når man faktisk spiser det? 

Anonymkode: 490c0...9a8

Nettopp! Blir litt sånn Hmm hvor skal man begynne har lyst på så mye at jeg ikke vil ha noe lenger. 

Hehe jeg har noen rare komboer når jeg tenker meg om. Og for meg er det liksom noe så simpelt som loff jeg spiser hvis jeg skal kose meg. 

Merker at jeg liker mer tanken på maten jeg craver enn å spise det. Litt vanskelig å forklare men jeg vet hvor dårlig jeg kan bli av de matvarene så unngår å spise det. Men jeg liker å crave det på en måte. Gjelder sikkert mange er derfor jeg kom på å starte denne tråden. Om maten man craver ikke hadde påvirket kroppen hva ville man spist da :mynona:

TS 

Anonymkode: 6f142...7b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, DRØM!

 

Ville startet dagen med en (okei, kanskje to) frøhorn med skinke og masse ost - smelta i mikrobølgeovnen. Med oboy til.. haha

Også kanskje muligens is til dessert etter frokosten. Sjokoladeis med sjokoladesaus, masse lakrissaus og fudgebiter oppå.

 

Til lunsj ville jeg spist på kinarestauranten. Sprøstekt kylling og karrisaus. 

Så en oreokake fra Peppes Pizza til dessert

 

Middag hadde blitt på restaurant. En stor og mør biff av indrefilet, med bakte rotgrønnsaker, peppersaus og fløtegratinerte poteter. Og kanskje litt smørstekt mais også til... nom nom

Dessert? Jada! Sjokolademousse med oreo og sjokoladesaus. 

 

Og hvis jeg fremdeles hadde plass, ville det blitt filmkveld med snacks: sjokoladen M, bamsemums, ost og løk-potetgull, ostepop, assortert smågodt - lakris, (søt og salt) og surt smågodt. Og kanskje en brownie med iskrem... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...