Gå til innhold

En ny tilværelse?


Gjest Liselotte

Anbefalte innlegg

Godt å høre :)

Ang. utsettelse av sykmeldingen: før du vet ordet av det kommer det noen tungtveiende grunner for at det ikke passer så bra i uke 7 heller og kanskje du skulle utsette en uke til... Slike ting passer aldri. Ta den uken du har bestemt. Liselotte er viktigst, jobben greier seg. (Du flyr jo på møter hele tiden, jo.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Liselotte

Nå har det jaggu kommet opp et arrangement på kveldstid også i uke 6. Men ikke søren, jeg skal hem til a mor! :-? Gjør forarbeidet skikkelig, så får det bare stå til.

Vi har fått vår første rådgivningstime tirsdag 25. Grugleder meg. Skal bli godt å føle at vi er i gang, men samtidig er det jo ikke hyggelige greier, å sitte å snakke om alt det som er vanskelig.

Nå skal jeg hjem. Har kjøpt dukkebleier til 3-åringen, det blir nok stor stas. :) Er jo lønningsdag i dag. Har betalt regninger i stor stil, i morgen etter at banklånet er trukket, kommer jeg til å sitte med ca. 500 i minus igjen. :veldigsur: :veldigsur: :veldigsur: Jaja. Da er det jo bare tredve dager igjen til neste lønning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liselotte

Merker at det er blitt litt rart å skrive i denne dagboken, den ble initiert i en av de mest ubalanserte periodene av livet mitt og nå når tingene er mer normaliserte, greier jeg (heldigvis) ikke å holde tråden. Har jo skrevet dagbok før, og da om livets mange fasetter... Ikke bare om elende.

Men.

Mannen kom i går tidlig på ettermiddagen. Pannekaker, familiehygge. Alt vel. Hvitvin, cashewnøtter, seigmenn og Siste tango i Paris i går kvefld. Han overnattet her, og i morges dro vi alle fire i bassenget. Stor stas. Deretter på besøk til svigermors venninne, som passet barnebarnet på halvannet, like gammel som minsta her. Spiste middag der og var hjemme igjen til Kalle og Molo.

Og nå nyter jeg stillheten, friheten, ensomheten... Det skremmer meg litt, at det er så utrolig deilig å være alene hjemme når ungene sover. Sier til meg selv at det henger sammen med at jeg har vært sulteforet på denslags de siste årene - tid for meg selv. Alltid unger, alltid mann. Så jeg håper at denne dosen i disse tider gjør sitt til at blir litt "kurert", for som det er nå, er nesten litt for deilig... :roll:

Må huske å bestille time hos fastlegen i morgen. Gleder meg sinnsykt til å reise nordover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liselotte

Det gikk greit på tirsdag. Dama var litt for ung, mener jeg, sikkert yngre enn meg. Hadde liksom ikke "tyngde" og faglig autoritet, i hvertfall følte jeg det sånn... Men mannen var fornøyd med henne. Neste time på tirsdag igjen. Tror jeg det var. Eller var det torsdag?? Hm. Husker sannelig ikke.

Mannen har overnattet tre netter nå, det passet seg sånn i forhold til ting han skulle gjøre i byen og dessuten i forhold til mine planer. Det er tross alt ganske langt utenfor der han bor. Ikke har vi penger til bensin, heller. Har nå bestemt oss for å selge statoilaksjene, da letter det litt på trykket i et par måneder, i hvertfall. Men innen de pengene er slutt, MÅ han ha en jobb.

Hadde besøk av mannen til venninnen min der opp i nord i går (og en tur i forigårs også), han var her i byen på jobboppdrag. Mens jeg var på møte på onsdag, kom han og pratet et par timer med mannen, strammet ham opp litt, ,tror jeg. De to har jo møttes en god del ganger, men kjenner ikke hverandre veldig godt. Men T har peiling på litt av hvert, så han kan muligens være til hjelp. I hvertfall handlet han matvarer for 830 kroner til meg i går... :o

Sitter her på jobb, akter å gå på kino straks. Midt i arbeidstida! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Long time - no see...! :wink: Stikker bare innom for å ønske deg en kjempefin helg etterhvert! Håper du har det bra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Hvordan går det Liselotte??? :kose:

Lenge siden vi har hørt noe fra deg nå.....

Ønsker deg uansett en fin vårhelg!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...