Gå til innhold

Hvordan fjerne bilder sendt i chatten på snap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet?

Anonymkode: 726c0...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sendt flere bilder av meg til en gutt, men bildene blir jo liggende der? Har han lagret de da og kan de ikke fjernes? 😨😨😨

Anonymkode: 726c0...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mottaker har lagret så får du beskjed vedkommende "ulagre" det igjen.

Anonymkode: 2cce4...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gi beskjed til, skulle det stå.

Du får ikke slettet, kun den som lagret kan oppheve lagringen.

Anonymkode: 2cce4...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lagret de selv? Hvis du holder inne på bildet i chatten så lagres de der for deg. Da holder du bare inne på bildet igjen, så skal de forsvinne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke lagret de selv. Skal gi beskjed til han som har lagret dem

Anonymkode: 726c0...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sier det ikke er bilder hos han. Lyver han da? Jeg har ikke lagret dem og får dem ikke bort! Hjelp!

Anonymkode: 726c0...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han innrømte at han løy og at han behold bildene fordi jeg var så pen  se på! Har fått han til å slette bildene nå. Så da vet jeg at det er de som lagrer dem om de ikke forsvinner. Sykt at de skal ha den funksjonen, for snap var jo kjent for bilder som bare vistes i noen sekunder og nå kan du plutselig lagre bilder og chat!!!

Blir ikke flere bilder i chatten iallefall

Anonymkode: 726c0...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

Tror folk virkelig at det er trygt å sende bilder på snap fordi de bare er synlig i noen sekunder? Naiviteten lenge leve. 

Hørt om screenshot? Evt at man faktisk kan lagre bildene sendt i chatten. Jeez 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, HappyWaffle skrev:

Tror folk virkelig at det er trygt å sende bilder på snap fordi de bare er synlig i noen sekunder? Naiviteten lenge leve. 

Hørt om screenshot? Evt at man faktisk kan lagre bildene sendt i chatten. Jeez 

Ja det har jeg hørt om men da får man det opp, at de lagrer det. Det gjør man ikke på chatten og trodde virkelig ikke de kunne lagre bilder der, men skal aldri sende mer bilder i chatten

Anonymkode: 726c0...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da har du lært det nå. Bilder som sendes, akkurat som tekst, kan lett lagres av mottaker.

Mottaker kan også lagre (screenshot'e) snapper du sender, uten at du får beskjed. Man trenger bare de rette verktøyene.

Anonymkode: 7e180...9f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det har jeg hørt om men da får man det opp, at de lagrer det. Det gjør man ikke på chatten og trodde virkelig ikke de kunne lagre bilder der, men skal aldri sende mer bilder i chatten

Anonymkode: 726c0...660

Uansett hvordan du sender bilder til en annen person kan han lagre det. Hva skulle du gjort dersom han lagrer der? Si at han må slette det? Å hva om han sier at han slettet det men egentlig beholder det? Å hva om noen får tak i telefonen å legger ut alt av bilder på nett? Da er de der for alltid. Så med mindre det er snakk om bilder det ikke er så farlig med så sender man aldri bilder! 

Anonymkode: 8c762...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja det har jeg hørt om men da får man det opp, at de lagrer det. Det gjør man ikke på chatten og trodde virkelig ikke de kunne lagre bilder der, men skal aldri sende mer bilder i chatten

Anonymkode: 726c0...660

du vet at du ikke får opp beskjed dersom mottaker tar bilde av skjermen med ett annet kamera? At du ikke får beskjed om kompisen tar bilde av mottaker sin telefon? at det finnes utallige apps som gjør at man ikke får opp beskjeder om mottaker lagrer? og hva gjør det om du får beskjed? mottaker har likevel lagret bilde, og kan spre det rundt. Du kan anmelde, men det gjør ikke at bildet trekkes tilbake.

Anonymkode: 54d2c...e45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

Hvordan kan en lagre en mottatt snapbilde? Mener ikke screenshot!

Anonymkode: cdc5f...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...