Gå til innhold

Hva skjedde med madeleine mccann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det jeg synes taler mest mot at foreldrene har gjort det, er at de satt uberørte og spiste middag med venner i flere timer, godt humør skulle de hatt og. Akkurat det kan jeg ikke skjønne er mulig. Selv for den mest hardbarkede skuespilleren, så går jo ikke det når man nettopp har mistet et barn og er midt i et digert traume. Det er helt usannsynlig at ingen av vennene eller de ansatte skulle merket noe. Med mindre de er samvittighetsløse psykopater da, men det virker jo ikke sånn, da ville ting skurret tidligere og.

Anonymkode: 68471...638

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det jeg synes taler mest mot at foreldrene har gjort det, er at de satt uberørte og spiste middag med venner i flere timer, godt humør skulle de hatt og. Akkurat det kan jeg ikke skjønne er mulig. Selv for den mest hardbarkede skuespilleren, så går jo ikke det når man nettopp har mistet et barn og er midt i et digert traume. Det er helt usannsynlig at ingen av vennene eller de ansatte skulle merket noe. Med mindre de er samvittighetsløse psykopater da, men det virker jo ikke sånn, da ville ting skurret tidligere og.

Anonymkode: 68471...638

Har du i det hele tatt lest noe om dette?

Det er en teori om at Madeleine kan ha dødd av en overdose sovemedisin. I så fall ville jo alt fortone seg som såre vel for foreldrene, inntil de fant ut at datteren var død.

Anonymkode: 33d30...ba0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du i det hele tatt lest noe om dette?

Det er en teori om at Madeleine kan ha dødd av en overdose sovemedisin. I så fall ville jo alt fortone seg som såre vel for foreldrene, inntil de fant ut at datteren var død.

Anonymkode: 33d30...ba0

Så surt svar. Ja jeg har lest mye om saken faktisk. Men det var moren alene som oppdaget forsvinningen, når kom faren inni bildet? Når skal de ha kunnet «avtalt» denne forsvinningshistorien? Det jeg har lest om teorien om sovemedisinen er at foreldrene må ha visst det på forhånd el ila middagen, altså de har sittet der og spilt skuespill. 

Anonymkode: 68471...638

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Muligens, men det virker umoden og uprofesjonelt. Det svekker etoset.

Anonymkode: 94566...ef8

Hun er ikke voksen.

Dette et en jente på 17 år. 

Når jeg tenker meg om, så er det vell kanskje ikke så rart at dere voksene ikke likte videoene så godt, med tanke på at hun er mye yngre.

heldigvis så synes mange på min alder at det er kjempe spennende å se på!!:))

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den var veldig interessant, og jeg er voksen! Vil veldig gjerne se flere videoer/teorier om saken fra henne.

Anonymkode: 0d8d0...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On Friday, January 19, 2018 at 3:41 AM, AnonymBruker said:

Jeg falt ut da hun øverste sa «jeg vil snskke om denne DRIT interessante saken».

«Drit»? 😨

Anonymkode: 45f9d...a4d

Haha, døh, det ordet er faktisk ganske vanlig i dagens norge! I Trøndelag er det hrlt vanlig blant voksne. Drit/skitartig, drit/skitspennende, drit/skitsært, drit/skittøft, drit/skitfint. Kanskje en slang som kan diskuteres, men når det gjelder utstrakt brukt så er det mer enn innafor.

Anonymkode: 2f2fa...df9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at videoen jeg linket til falt i smak:)

det er bare til å gå inn på kanalen hennes for og høre om flere lignende saker! De er utrolig spennende alle sammen.

her linker jeg til noen flere slike saker:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2018 den 4.01, AnonymBruker skrev:

Hvordan kunne moren, da hun så til barna, og oppdaget at M var borte, stikke av fra tvillingene for å gå til de voksne i middagen?! Er et barn borte og hun sier «They have taken her» så tar man da med seg tvillingene, slik at ikke også de «blir borte»!!

 

Anonymkode: 45f9d...a4d

Nettopp fordi hun visste at det i realiteten ikke var noen som hadde tatt datteren.

Interessant å analysere kroppsspråket deres i intervjuer. Det er åpenbart at de vet mer enn de påstår. Samvittigheten til moren ser ut til å sprekke, så kanskje forteller hun sannheten om hva som egentlig skjedde den kvelden om forhåpentligvis ikke altfor lenge. Dessverre ser det ut til at mannen har stålkontroll over henne, så kanskje skjer det aldri likevel. Triste greier. Anbefaler alle som er interesserte i saken å se denne videoen (finnes flere slike videoer som analyserer McCan-parets kroppsspråk og ansiktsuttrykk):

 

Anonymkode: 6bbfc...f7f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som sagt ikke helt overbevist om at foreldrene kan ha gjort det pga det jeg skrev over her. Men jeg leste for ikke så lenge siden at moren hadde sagt at hun følt på seg hvor Madeleine kunne ligge begravet, og at hun ønsket det skulle letes mer der i det området. Merkelig å si egentlig. Men kanskje hun vil at datteren skal bli funnet nå så alt kan bli overstått? Hvis det er de som har gjort det.

Anonymkode: 68471...638

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp fordi hun visste at det i realiteten ikke var noen som hadde tatt datteren.

Interessant å analysere kroppsspråket deres i intervjuer. Det er åpenbart at de vet mer enn de påstår. Samvittigheten til moren ser ut til å sprekke, så kanskje forteller hun sannheten om hva som egentlig skjedde den kvelden om forhåpentligvis ikke altfor lenge. Dessverre ser det ut til at mannen har stålkontroll over henne, så kanskje skjer det aldri likevel. Triste greier. Anbefaler alle som er interesserte i saken å se denne videoen (finnes flere slike videoer som analyserer McCan-parets kroppsspråk og ansiktsuttrykk):

 

Anonymkode: 6bbfc...f7f

Det var interessant å se, litt ekkelt og ..

Anonymkode: 68471...638

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.5.2017 den 20.35, Cuntzilla skrev:

Ikke fulgt saken sånn veldig nøye, men vært litt interessert. Ut fra summen av informasjon man har å forholde seg til så virker det jo mest sannsynlig at hun døde ved et uhell (feilmedisinering med sovemedisin e.l.) og at foreldrene kvittet seg med liket, og motsatt veldig lite sannsynlig at hun ble bortført. Men man kan jo ikke akkurat dømme noen basert på et slags Occam´s razor-prinsipp (at av to eller flere forklaringer så er den enkleste som oftest den riktige).

Det er dette med at likhundene markerte bilen og senga, det var ingen tegn til innbrudd eller andres fingeravtrykk eller fotspor der de liksom skal ha kommet inn, litt motstridende forklaringer fra foreldre og småting i oppførsel som at det er litt fjernt av mor å løpe fra de to andre sovende barna sine når hun var bombesikker på at her var det en barnekidnapper på ferde osv. Bare indisier alt sammen da.

Hvordan kan foreldrene både ha blitt observert på restaurant og samtidig fjernet Den døde kroppen til barnet?

Anonymkode: 483ea...2c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan foreldrene både ha blitt observert på restaurant og samtidig fjernet Den døde kroppen til barnet?

Anonymkode: 483ea...2c9

Er ingen selvfølge at kroppen ble fjernet samtidig som de var på restauranten, det kan ha skjedd tidligere. Andre vitner enn parets venner sier for øvrig at det var langt ifra hver halvtime de sjekket til barnet, som de selv (og vennene deres) påstår. 

Siden moren satt på sengen hele tiden mens politiet var inne på hotellrommet, er det en teori om at liket på tidspunktet var gjemt under sengen. Hun reiste seg ikke engang opp fra senga for å bære tvillingene ut, så politiet måtte gjøre det. 

Anonymkode: 6bbfc...f7f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ingen selvfølge at kroppen ble fjernet samtidig som de var på restauranten, det kan ha skjedd tidligere. Andre vitner enn parets venner sier for øvrig at det var langt ifra hver halvtime de sjekket til barnet, som de selv (og vennene deres) påstår. 

Siden moren satt på sengen hele tiden mens politiet var inne på hotellrommet, er det en teori om at liket på tidspunktet var gjemt under sengen. Hun reiste seg ikke engang opp fra senga for å bære tvillingene ut, så politiet måtte gjøre det. 

Anonymkode: 6bbfc...f7f

Tvilsomt at noen tilkaller politiet men liker er rett foran øynene deres. Kanskje hun bare var i sjokk og ikke klarte å foreta seg noe.

Anonymkode: 483ea...2c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tvilsomt at noen tilkaller politiet men liker er rett foran øynene deres. Kanskje hun bare var i sjokk og ikke klarte å foreta seg noe.

Anonymkode: 483ea...2c9

Tenker egentlig det samme. Men at foreldrene vet mer enn de påstår, er jeg rimelig sikker på. Blant annet gjennom videoen jeg postet et par innlegger tidligere. Vennene deres hadde også leiebiler de kan ha lånt selv. Skal heller ikke utelukkes at noen andre kan ha fjernet liket for dem. 

Anonymkode: 6bbfc...f7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp fordi hun visste at det i realiteten ikke var noen som hadde tatt datteren.

Interessant å analysere kroppsspråket deres i intervjuer. Det er åpenbart at de vet mer enn de påstår. Samvittigheten til moren ser ut til å sprekke, så kanskje forteller hun sannheten om hva som egentlig skjedde den kvelden om forhåpentligvis ikke altfor lenge. Dessverre ser det ut til at mannen har stålkontroll over henne, så kanskje skjer det aldri likevel. Triste greier. Anbefaler alle som er interesserte i saken å se denne videoen (finnes flere slike videoer som analyserer McCan-parets kroppsspråk og ansiktsuttrykk):

 

Anonymkode: 6bbfc...f7f

Wow! Duping delight! Jeg er skrekkslagen og fascinert. Dette skal jeg lese om. 

Jeg er forøvrig enig med @ops2 i denne tråden. Alt som er skrevet, helt sikker på det samme! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett synes jeg ikke gode oppegående foreldre for barna sovemedisin for å selv kunne dra ut og møte seg. Og det å forlate barna alene i et fremmed land. Rart at disse har blitt leger når det krever så mye ansvar for andres liv og helse.

Anonymkode: 483ea...2c9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, døh, det ordet er faktisk ganske vanlig i dagens norge! I Trøndelag er det hrlt vanlig blant voksne. Drit/skitartig, drit/skitspennende, drit/skitsært, drit/skittøft, drit/skitfint. Kanskje en slang som kan diskuteres, men når det gjelder utstrakt brukt så er det mer enn innafor.

Anonymkode: 2f2fa...df9

Nei, virkelig ikke. Ordet hører ikke hjemme noe sted.

Anonymkode: 45f9d...a4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart at de ikke ble anmeldt for omsorgssvikt. De ga tross alt tre småbarn sovemedisin og forlot de i sovende tilstand mens de selv gikk ut for å ha det kjekt med venner, der de også drakk alkohol. Hjelper ikke at de sjekket barna hver halvtime, mye kan skje på en halvtime, noe det også gjorde. 

Moren uttalte vel også noen dager før at madelene var i en vanskelig alder og var trassig og slitsom. 

Anonymkode: 84f88...526

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...