Gå til innhold

Hva skjedde med madeleine mccann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Arca skrev:

2a16faf0-df52-487b-91d4-166994fb252a.jpg

Er det mange krokodiller lett tilgjengelig i Portugal? 

Anonymkode: 45f9d...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2018 den 8.18, ops2 skrev:

Kate McCann kom alene til rommet. Hun er lege, og ville vite om datteren var død. Det var altså ingen grunn til å ringe etter legehjelp, slik det ville vært ellers. Hun gjorde heller ikke anskrik i rommet, men dro tilbake til restauranten og hentet vennene. Og lot tvillingene sove alene i leiligheten. Hvorfor ikke slå alarm straks, når hun "visste straks at Madeleine var bortført, for hun ville ikke gå fra Cuddle Cat".

Hun kunne ha plassert barnet under sengen. Politiet sier at hun satt på sengen hele tiden under ransakingen. Hun flyttet seg ikke engang for å hjelpe til med å bære tvillingene. Fremmede bar tvillingene ut av leiligheten, uten at de våknet. Etterpå kunne Madeleine vært plassert i klesskapet. Politiet gjorde ingen ransaking dagen etter, bare når de kom til rommet om natten. De mistenkte ikke foreldrene  det hele tatt. De vennene var ikke tilstede 24/7. Det ville ikke være unormalt å låne en av vennenes bil for å kjøre et ærend. De kunne ikke ha kjørt langt bort, fordi det ville føre til spørsmål, om de ble borte en dag. Jeg tror ikke vennene ble undersøkt for om de hadde en leiebil. Det ble funnet mange hår under matten i bagasjerommet på bilen de leide. Jeg tror hun ble kjørt langt, langt bort. De hadde ingen forklaring på hvorfor likhunden markerte, eller på hårene.

McCann familien har selv påstått at kidnapperen "drugged" alle tre barna, for å forklare at tvillingene ikke våknet. Altså, en kidnapper kommer og er forberedt på å dope tre barn, han har med utstyr. Han bedøver barna, uten å være redd for at et av barna våkner og begynner å skrike før han er ferdig. Han er heller ikke redd for at noen skal komme mens han bedøver barna.

Så tvillingene ble også funnet sovemedisin - medisinert?

 

Anonymkode: 45f9d...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2018 den 18.58, ulven298 skrev:

Her er en video om hva som skjedde:

Og her er en video Om konspirasjonsteoriene:

Jeg er selv 15 år og synes denne saken er veldig spennende! På yt kanalen til hun jeg linket til over har veldig mange forsvinnings saker osv på kanalen hennes hvis noen er interresert.

hun er veldig flink til å fortelle, og setter seg veldig inn i sakene hun snakker om!

Jeg falt ut da hun øverste sa «jeg vil snskke om denne DRIT interessante saken».

«Drit»? 😨

Anonymkode: 45f9d...a4d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NotNaomi

Jeg blir alltid skeptisk når pårørende står fram på TV kort etter en sånne hendelser , selv om jeg vet at det er mer vanlig i andre land . Likevel syns jeg det er rart . 

Jeg syns også at det er rart at de ikke løp ut og lette etter henne med en gang . Det tror jeg de fleste foreldre hadde gjort i den situasjonen . 

Jeg får ikke foreldrenes oppførsel osv til å stemme helt med et foreldrepar som tror datteren er kidnappet . Hverken da det skjedde eller i avhør o.l

Dette er to intelligente foreldre får en gå ut fra , og jeg håper de forstår at en del av oss stiller spørsmål om hva som virkelig skjedde.  For det faller meg veldig tungt å si at det er mye suspekt ved denne saken , for hvis Madeleine ble kidnappet , så kan jeg bare ane hva for et helvete de har vært , og sikkert fremdeles nå og da , befinner seg i . Å miste et barn er det vondeste som fins tror jeg vi er enige om . Når en da attpå til ikke VET hvor barnet er . Uff . Bare tanken ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kunne moren, da hun så til barna, og oppdaget at M var borte, stikke av fra tvillingene for å gå til de voksne i middagen?! Er et barn borte og hun sier «They have taken her» så tar man da med seg tvillingene, slik at ikke også de «blir borte»!!

 

Anonymkode: 45f9d...a4d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, NotNaomi skrev:

Jeg blir alltid skeptisk når pårørende står fram på TV kort etter en sånne hendelser , selv om jeg vet at det er mer vanlig i andre land . Likevel syns jeg det er rart . 

Jeg syns også at det er rart at de ikke løp ut og lette etter henne med en gang . Det tror jeg de fleste foreldre hadde gjort i den situasjonen . 

Jeg får ikke foreldrenes oppførsel osv til å stemme helt med et foreldrepar som tror datteren er kidnappet . Hverken da det skjedde eller i avhør o.l

Dette er to intelligente foreldre får en gå ut fra , og jeg håper de forstår at en del av oss stiller spørsmål om hva som virkelig skjedde.  For det faller meg veldig tungt å si at det er mye suspekt ved denne saken , for hvis Madeleine ble kidnappet , så kan jeg bare ane hva for et helvete de har vært , og sikkert fremdeles nå og da , befinner seg i . Å miste et barn er det vondeste som fins tror jeg vi er enige om . Når en da attpå til ikke VET hvor barnet er . Uff . Bare tanken ...

Hvordan klarer leger å feilmedisinere eget barn på sovemedisin..??!!

Håper de ikke har pasienter...

Anonymkode: 45f9d...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ryktene (også noe hemmelige lekkede dokumenter) skal ha det til at hun ble kidnappet og solgt som sexslave til Bill clintons pedoring. 

Anonymkode: 86e4b...9a9

Podesta-brødrene sies å ha vært i Portugal da hun forsvant: http://www.thelastamericanvagabond.com/top-news/podesta-brothers-revealed/

Anonymkode: c7446...548

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, NotNaomi skrev:

Jeg blir alltid skeptisk når pårørende står fram på TV kort etter en sånne hendelser , selv om jeg vet at det er mer vanlig i andre land . Likevel syns jeg det er rart . 

Jeg syns også at det er rart at de ikke løp ut og lette etter henne med en gang . Det tror jeg de fleste foreldre hadde gjort i den situasjonen . 

Jeg får ikke foreldrenes oppførsel osv til å stemme helt med et foreldrepar som tror datteren er kidnappet . Hverken da det skjedde eller i avhør o.l

Dette er to intelligente foreldre får en gå ut fra , og jeg håper de forstår at en del av oss stiller spørsmål om hva som virkelig skjedde.  For det faller meg veldig tungt å si at det er mye suspekt ved denne saken , for hvis Madeleine ble kidnappet , så kan jeg bare ane hva for et helvete de har vært , og sikkert fremdeles nå og da , befinner seg i . Å miste et barn er det vondeste som fins tror jeg vi er enige om . Når en da attpå til ikke VET hvor barnet er . Uff . Bare tanken ...

Selv intelligente mennesker får også panikk. Enkelte blir stiv av skrekk, og er ute av stand til å gjøre noe. 

Husk at de opplever alle foreldres mareritt. Å miste et barn. Det er heldigvis et fåtall av oss som opplever. Man vet ikke hvordan det er, før man selv er i samme situasjon. 

 

Jeg er selv rolig i pressede situasjoner og holder hodet kaldt. Men da mitt barn ble utsatt for fare, var jeg handlingslammet. Heldigvis gikk det bra, men det har plaget meg i ettertid hvorfor jeg ikke reagerte. 

Anonymkode: f53c8...d90

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 hours ago, AnonymBruker said:

Men ville de tatt denne sjansen om de hadde drept henne selv? Jeg finner det helt usannsynlig.

Anonymkode: c7446...548

Hvis hun allerede var død og borte fra senga, så var det jo ikke store "sjansen" å ta. Det hadde jo ikke gjort noe om vennen hadde funnet hennes tomme i seng heller enn Kate. Kanskje hadde det til og med vært bedre, ettersom en hadde fått en mer "ekte" reaksjon.
 

16 hours ago, Husmusa70 said:

Men stod det ikke åpent?

De har gitt skiftende forklaringer på hvilken dør de brukte og om det var åpent. Det er uanett ikke funnet andre tegn på uvedkommende (fotspor inne eller utenfor, ingen observasjoner av naboer som satt på sine balkonger rundt leiligheten til McCann, osv).

3 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan kunne moren, da hun så til barna, og oppdaget at M var borte, stikke av fra tvillingene for å gå til de voksne i middagen?! Er et barn borte og hun sier «They have taken her» så tar man da med seg tvillingene, slik at ikke også de «blir borte»!!

 

Anonymkode: 45f9d...a4d

Har reagert på dette selv. Det strider i mot de flestes instinkter.

Anonymkode: 94566...ef8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Så tvillingene ble også funnet sovemedisin - medisinert?

 

Anonymkode: 45f9d...a4d

Det ble ikke tatt prøver av de. Men McCann familien åpnet selv for at de var bedøvet av en mulig kidnapper. På grunn av at barna ikke våknet. I ettertid har politiet stilt Kate McCann spørsmål om dette - se innlegget mitt om 48 spørsmål hun nektet å svare på. Det er link til hele listen.

Selv benekter de at de har gitt barna sovemedisin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, NotNaomi said:

Dette er to intelligente foreldre får en gå ut fra , og jeg håper de forstår at en del av oss stiller spørsmål om hva som virkelig skjedde.  For det faller meg veldig tungt å si at det er mye suspekt ved denne saken , for hvis Madeleine ble kidnappet , så kan jeg bare ane hva for et helvete de har vært , og sikkert fremdeles nå og da , befinner seg i . Å miste et barn er det vondeste som fins tror jeg vi er enige om . Når en da attpå til ikke VET hvor barnet er . Uff . Bare tanken ...

Vaskingen av kosedyret Cuddle Cat skjedde noen dager etter forsvinningen. Jeg stiller et stort spørsmål ved at to høyt utdannete foreldre ikke vet hva DNA er. Samtidig skulle politiet ha tatt beslag i kosedyret, det er like ille. Det ble gjort store feil fra politiets side.

Kate McCann har sagt i avhør at Madeleine sovnet med kosedyret i senga, og da hun var borte, satt kosedyret på en hylle som var for høyt oppe til at barnet kunne nå dit. Det var derfor hun "skjønte at Madeleine var kidnappet, straks hun så Cuddle Cat, for hvis M gikk ut frivillig ville hun tatt det med."

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 hours ago, AnonymBruker said:

Så tvillingene ble også funnet sovemedisin - medisinert?

 

Anonymkode: 45f9d...a4d

Det ble ikke tatt blodprøver av de. Se innlegget mitt om 48 spørsmål Kate nektet å svare på. Hun fikk spørsmål knyttet til at hun hadde klaget på at barna ikke ville sovne, og på at hun ønsket at en i familien ville ta over omsorgen for Madeleine. Dette var spørsmål politiet stilte på grunnlag av avhør av venner og slektninger i England. Mange negative opplysninger som ble trukket tilbake og nektet for i neste avhør.

Det er indisier, ikke bevis. Men til sammen gir alle indisiene et inntrykk av foreldrene som gjør at jeg ikke stoler på de. Det er for mange rare ting, oppførsel, forandring av forklaringer. Når det ble stilt spørsmål om hvorfor de sov så tungt, kom de med at kidnapperen bedøvde de. Bortforklaringer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Ryktene (også noe hemmelige lekkede dokumenter) skal ha det til at hun ble kidnappet og solgt som sexslave til Bill clintons pedoring. 

Anonymkode: 86e4b...9a9

Du kan ikke slenge ut sånt uten å vise til kilder.

4 hours ago, AnonymBruker said:

Så tvillingene ble også funnet sovemedisin - medisinert?

 

Anonymkode: 45f9d...a4d

McCanns nektet for å ha medisinert barna, men påsto at en evt kidnapper muligens gjorde det (som selvsagt er svært lite sannsynlig). Leste et sted at de først lot barna bli testet 5 mnd (!) etter, altså når alle spor at medisinering er ute av systemet, og at de nektet å teste barna for medisiner før dette. Jeg skal prøve å finne kilden.

Anonymkode: 94566...ef8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg falt ut da hun øverste sa «jeg vil snskke om denne DRIT interessante saken».

«Drit»? 😨

Anonymkode: 45f9d...a4d

Hva er galt i og si det? Det er ungdomsspråket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, ulven298 said:

Hva er galt i og si det? Det er ungdomsspråket...

Muligens, men det virker umoden og uprofesjonelt. Det svekker etoset.

Anonymkode: 94566...ef8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...