Gå til innhold

Hva skjedde med madeleine mccann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 14.1.2018 den 16.19, AnonymBruker skrev:

Foreldrene spiste middag med venner da hun forsvant. Dersom det var foreldrene selv som sto bak, hvordan skulle de klart å kvitte seg med liket og sporene? Vennene som de spiste med ville jo merket dersom foreldrene ble borte en time under middagen.

Anonymkode: 94566...ef8

At hun forsvant under middagen er jo foreldrenes påstand. Dersom man kjøper teorien om at foreldrene var involvert på det ene eller andre viset så er hele forsvinningen under middagen bare en dekkhistorie, Madeleine døde før middagen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Cuntzilla said:

At hun forsvant under middagen er jo foreldrenes påstand. Dersom man kjøper teorien om at foreldrene var involvert på det ene eller andre viset så er hele forsvinningen under middagen bare en dekkhistorie, Madeleine døde før middagen. 

Jeg trodde hun var i hotellets "barnehage" frem til ca halv seks på kvelden, så det kan ikke ha skjedd lenge før middagen i så fall.

Anonymkode: 94566...ef8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.5.2017 den 22.33, AnonymBruker skrev:

Foreldra var uforsiktig med sovemedisin og hun daua pga dette. Foreldra fikk panikk og dumpet liket et sted.

Anonymkode: bf47f...000

Begge foreldrene var lege også hadde mistet lisensen hvis dem ble tatt av dette.

Anonymkode: 76a4b...653

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom foreldrene gjorde det, lurer jeg på hvor de kan ha gjemt henne. Dersom Madeleine var på barnepass på hotellet til halv 6 som noen skrev over her, så må det ha skjedd etter det. De kan ikke ha rukket å dratt så langt for å fjerne madeleine. Men jeg kan ikke forstå at noen hadde klart å begrave sitt eget barn. Hun hadde fortjent en verdig begravelse.

Anonymkode: 190aa...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Dersom foreldrene gjorde det, lurer jeg på hvor de kan ha gjemt henne. Dersom Madeleine var på barnepass på hotellet til halv 6 som noen skrev over her, så må det ha skjedd etter det. De kan ikke ha rukket å dratt så langt for å fjerne madeleine. Men jeg kan ikke forstå at noen hadde klart å begrave sitt eget barn. Hun hadde fortjent en verdig begravelse.

Anonymkode: 190aa...4ac


Ja, hun var på barnepass til halv seks, og de voksne møttes for å spise middag klokken åtte. I løpet av de 2,5 timene har det først skjedd en ulykke med jenta, deretter har foreldrene tatt henne ut av leiligheten og gjemt henne, og deretter vasket leiligheten og fjernet spor. Etter det skal de ha vært utrolig gode skuespillere og hatt en "hyggelig kveld" med venner på restaurant i hele to timer, før Kate oppdager at hun er borte. Det fremstår for meg som lite sannsynlig. Men så skal det jo sies at alternativene heller ikke fremstår som spesielt sannsynlige.

Anonymkode: 94566...ef8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:


Ja, hun var på barnepass til halv seks, og de voksne møttes for å spise middag klokken åtte. I løpet av de 2,5 timene har det først skjedd en ulykke med jenta, deretter har foreldrene tatt henne ut av leiligheten og gjemt henne, og deretter vasket leiligheten og fjernet spor. Etter det skal de ha vært utrolig gode skuespillere og hatt en "hyggelig kveld" med venner på restaurant i hele to timer, før Kate oppdager at hun er borte. Det fremstår for meg som lite sannsynlig. Men så skal det jo sies at alternativene heller ikke fremstår som spesielt sannsynlige.

Anonymkode: 94566...ef8

Likhundene markerte på gulvet og i klesskap. Det var ingen som ransakte leiligheten nøye samme kveld. Bare overfladisk. Likhundene markerte også i bilen familien leide. Her er en fullstendig liste: https://joana-morais.blogspot.no/2008/09/mccanns-cadaver-dogs-videopj-final.html

Både likhund og blodhund ble brukt. Hundene tilhørte ikke det portugisiske politiet, de ble hentet spesielt fra England.

Teorien er at Madeleine fikk sovemiddel for å sove, hun ble syk/kastet opp og ble kvalt av oppkastet fordi hun var så bedøvet av sovemedisin at hun ikke klarte å snu seg i sengen. Eller at hun gikk ut av sengen for å lete etter foreldrene, var ustø og omtåket, falt på flisgulvet og hodet traff noe som hun døde av. Skarp kant eller lignende. Hun døde mens foreldrene var ute på restauranten.

Foreldrene fant henne på en av turene de tok innom hotellrommet for å sjekke, gjemte henne i skapet med klær over. Så slo de alarm og fortalte om mannen som de hadde sett. Etterpå ble hun gjemt i bilen og kjørt bort og begravd i en av de mange sanddynene.

Endret av ops2
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3. mai 2017 den 22.33, AnonymBruker skrev:

Foreldra var uforsiktig med sovemedisin og hun daua pga dette. Foreldra fikk panikk og dumpet liket et sted.

Anonymkode: bf47f...000

Det er en av teoriene ja. Men det må da være mye enklere å da heller kalle det en ulykke, at barnet hadde fått tak i sovemedisin og tatt overdose med dette selv? Joda, foreldrene ville fått pes for å ha latt slikt medikament være tilgjengelig for et barn. Men å la det gå så langt at foreldre skulle dumpe liket av sitt eget barn et sted for å ikke bli tatt for det er svært spesielt. Måtte jo også vært lettere å dumpet sovetablettene et sted og stilt seg uvitende til hvordan barnet hadde fått det i seg. Selvsagt ville foreldre i en slik situasjon fått panikk, og man kan sikkert finne på mye rart under panikk, men de er to stykker. Rart om begge to "lett" blir enig om å frakte liket vekk enn å finne på annen forklaring.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/21/2017 at 9:37 PM, AnonymBruker said:

Du har heller ikke lest saken skjønner jeg. MM var resultat av Ivf og svært etterlengtet, høyt elsket og ingen bekymringsmeldinger fantes. 

 

Anonymkode: ea024...9a1

Men de fortsatt forlatt 3 småbarn alene, for å gå ut og spise middag over mange timer, med venner.  Så at hun var svært etterlengtet og derfor kunne ikke de bruke sovemedisin, er det dummest jeg har lest. 

Anonymkode: bcfb3...7f9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, ops2 said:

Teorien er at Marianne fikk sovemiddel for å sove, hun ble syk/kastet opp og ble kvalt av oppkastet fordi hun var så bedøvet av sovemedisin at hun ikke klarte å snu seg i sengen. Eller at hun gikk ut av sengen for å lete etter foreldrene, var ustø og omtåket, falt på flisgulvet og hodet traff noe som hun døde av. Skarp kant eller lignende. Hun døde mens foreldrene var ute på restauranten.

 

Hvem i helvete er Marianne? 

Anonymkode: bcfb3...7f9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvem i helvete er Marianne? 

Anonymkode: bcfb3...7f9

Du skjønner vel at det er en autokorrekt/skrivefeil og at det skulle stått Madeleine?

Anonymkode: 94566...ef8

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen tro på at Madeleine fikk sovemedisin og døde av det. Har det noen gang stått av mor eller far har tatt ut sovemedisin til seg selv? Det blir registrert alt uttak av medisin og spesiellt slike medisiner som sovepiller.

Når sant skal sies så sa en god venn av meg også at foreldrene hadde tatt livet av hennes, uten/med vilje uvisst, men at de har fjernet henne selv. Han har vært i mange rettssaker og sett og hørt mye rart og han var helt 100% sikker. Vi diskuterte det mange ganger og vi ble aldri enig. Verste av alt er at nesten alt han sa om andre saker han leste om stemte.

Spørsmplet er jo hvorfor de evt skulle ta livet av henne med vilje? Var det ett uhell, så kunne de vel ha sagt det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at foreldrene stod bak. 

Men de som sier at de ikke kan ha gjort det pga at barnet er unnfanget via ivf, er bra blåøyde.

Barn som er adoptert og skapt via ivf og isci er ikke immune mot dårlige foreldre, og barn født naturlig er ikke nederst på rangstigen av godt eller dårlig behandla barn. 

Tull. 

Anonymkode: e2db5...669

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, EvaLena said:

Jeg har ingen tro på at Madeleine fikk sovemedisin og døde av det. Har det noen gang stått av mor eller far har tatt ut sovemedisin til seg selv? Det blir registrert alt uttak av medisin og spesiellt slike medisiner som sovepiller.

Når sant skal sies så sa en god venn av meg også at foreldrene hadde tatt livet av hennes, uten/med vilje uvisst, men at de har fjernet henne selv. Han har vært i mange rettssaker og sett og hørt mye rart og han var helt 100% sikker. Vi diskuterte det mange ganger og vi ble aldri enig. Verste av alt er at nesten alt han sa om andre saker han leste om stemte.

Spørsmplet er jo hvorfor de evt skulle ta livet av henne med vilje? Var det ett uhell, så kunne de vel ha sagt det.

Interessant med vennen din som har vært i mange rettssaker og som ofte har rett! Hva er det som gjør at han er så sikker i sin sak?

Anonymkode: 94566...ef8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Interessant med vennen din som har vært i mange rettssaker og som ofte har rett! Hva er det som gjør at han er så sikker i sin sak?

Anonymkode: 94566...ef8

Jeg kan ikke si mer enn det jeg har skrevet. Vi ble bare ikke enige om saken, vi var totalt uenige. Derfor ble det ofte til at vi byttet tema. Jeg skulle gjerne gitt deg bedre svar, men jeg får ikke snakket mer med han siden han dessverre er død.

Vi diskuterte mange saker som var i media og han kunne svært ofte si hva utfallet ble og sånn ble det. Han bare visste og jeg trur jo på han når vi en stund etterpå leste/hørte hva utfallene ble i media.

:vetikke: 

var en veldig klok mann som var til god hjelp når det oppsto problemer i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Husmusa70
4 hours ago, AnonymBruker said:


Ja, hun var på barnepass til halv seks, og de voksne møttes for å spise middag klokken åtte. I løpet av de 2,5 timene har det først skjedd en ulykke med jenta, deretter har foreldrene tatt henne ut av leiligheten og gjemt henne, og deretter vasket leiligheten og fjernet spor. Etter det skal de ha vært utrolig gode skuespillere og hatt en "hyggelig kveld" med venner på restaurant i hele to timer, før Kate oppdager at hun er borte. Det fremstår for meg som lite sannsynlig. Men så skal det jo sies at alternativene heller ikke fremstår som spesielt sannsynlige.

Anonymkode: 94566...ef8

Ikke sannsynlig at kriminelle stjeler og selger/dreper/misbruker småbarn? Det finnes kriminelle organisasjoner som driver med slikt, de handler med våpen, narkotika, barn og alt annet som gir profitt, jeg tror det er noen sånne som har tatt henne. Det vil også forklare hvorfor det er så inni granskauen vanskelig å få etterforsket dette skikkelig, og at foreldrene får skylda, da slike organisasjoner jo har forgreninger overalt (les: mafia).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begge foreldrene var lege også hadde mistet lisensen hvis dem ble tatt av dette.

Anonymkode: 76a4b...653

Hvordan kan man, som leger, gi sovemedisin til barn - og attpå til bomme på dosering, hvordan er det mulig? 

Hvorfor ga de ikke sovemedisin også til tvillingene? Merkelig å kun gi til ett av tre barn. 

Anonymkode: 45f9d...a4d

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Husmusa70 said:

Ikke sannsynlig at kriminelle stjeler og selger/dreper/misbruker småbarn? Det finnes kriminelle organisasjoner som driver med slikt, de handler med våpen, narkotika, barn og alt annet som gir profitt, jeg tror det er noen sånne som har tatt henne. Det vil også forklare hvorfor det er så inni granskauen vanskelig å få etterforsket dette skikkelig, og at foreldrene får skylda, da slike organisasjoner jo har forgreninger overalt (les: mafia).

Ja da, det er klart at dette forekommer. Jeg mener virkelig ikke at det ikke skjer bortføringer. Men i denne saken, med det bevismaterialet som finnes, så later det ikke til å være en spesielt plausibel forklaring. Det var ingen tegn på innbrudd i leiligheten, ingen fingermerker eller spor etter inntrengere. Derfor mener jeg at i dette tilfellet så fremstår ikke alternativene som så sannsynlige. I tillegg har herr og fru McCann tatt en rekke kryptiske valg som jeg ikke tror er så naturlig å gjøre hvis barnet faktisk er bortfør. Blant annet det at Kate etter å ha oppdaget at datteren var borte rope "they've taken her" (hvem er "they", og hvorfor falt hun rett på konklusjonen om at datteren var tatt?), foreldrene åpnet aldri opp for muligheten om at datteren kan ha vandret av gårde selv (typ stått opp og lett etter foreldrene, gått i søvne etc), moren vasket kosebamsen til datteren etter hun forsvant (hvorfor det? Pga feks blodspor? Veldig merkelig å "vaske bort" duften av ens forsvunnede datter), og en rekke andre merkelige valg, feks at foreldrene ringte the Sun før de ringte politiet.

Anonymkode: 94566...ef8

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan kan man, som leger, gi sovemedisin til barn - og attpå til bomme på dosering, hvordan er det mulig? 

Hvorfor ga de ikke sovemedisin også til tvillingene? Merkelig å kun gi til ett av tre barn. 

Anonymkode: 45f9d...a4d

Det er jo mulig at de ga det til alle (tvillingene skal visstnok ha sovet gjennom hele den natten, til tross for politi og andre traskende inn og ut av leiligheten), men at de ga en høyere dose til den eldre datteren (som var for høy), eller at den ene forelderen ga først og så ga den andre etterpå (uten å vite at datteren allerede hadde fått medisin). Eller kanskje de har blandet ulike medikamenter til bare det ene barnet (hvis feks kun M hadde allergier). Eller kanskje M fikk en allergisk reaksjon mot medikamentene, som tvillingene ikke gjorde.  Det er mange muligheter.

Anonymkode: 94566...ef8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...