Gå til innhold

Hva skjedde med madeleine mccann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som er godt belest på denne saken? 

Anonymkode: e8a5d...b9d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foreldra var uforsiktig med sovemedisin og hun daua pga dette. Foreldra fikk panikk og dumpet liket et sted.

Anonymkode: bf47f...000

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Foreldra var uforsiktig med sovemedisin og hun daua pga dette. Foreldra fikk panikk og dumpet liket et sted.

Anonymkode: bf47f...000

Det er en teori, ikke fakta.

Det er ikke avklart hva som har skjedd med jenta, dessverre. Såpass lang tid etter er det lite sannsynlig at man noen gang får svar, med mindre noen står frem eller man finner levninger eller jenta i live. 

Anonymkode: 5c7d0...497

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som vet helt sikkert hva som skjedde, og jeg vil ikke spekulere i det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som er godt belest på denne saken? 

Anonymkode: e8a5d...b9d

Det er ikke så mange medier som 'gidder' å opplyse om det(bortsett fra endel i USA) men det er jo hevet over enhver tvil at Podesta brødrene var i samme byen som Mccann familien(han ene er jo en ganske høytstående og profilert politiker for demokratene) ...Finnes endel om det på youtube,og helt ærlig tror jeg ikke at det er rein konspirasjon alt sammen...(bare  å se på den robot tegningen av 'gjerningsmannen' det)...Og er jo også hevet over enhver tvil at pedofil ringer 'bestiller' barn.....Stakkars familie og jente unge..Det må jo være enhver foreldres mareritt at noe sånt skjer....Det finnes faktisk pedofile vi har som folkevalgte også,kansje ikke så mye av det i norge,men resten av europa og usa derimot..Og dem har jo makt ikke sant(til å dysse ned ting)....Det er jo makt som korrumperer....Personlig tror jeg det er sider i den Mccann forsvinningen som ikke har kommet frem....MANGE SOM HELT SIKKERT KOMMER TIL Å TENKE AT JEG ER EN SÅNN KONSPIRASJONS TEORETIKER NÅ,MENN!!!!.....SKRIV : Police know who kidnapped  Mccan på youtube,og se selv,hvor mye makten korrumperer......STAKKARS JENTE UNGE...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en teori, ikke fakta.

Det er ikke avklart hva som har skjedd med jenta, dessverre. Såpass lang tid etter er det lite sannsynlig at man noen gang får svar, med mindre noen står frem eller man finner levninger eller jenta i live. 

Anonymkode: 5c7d0...497

Det er ihvertfall fakta (markering av likhund) som støtter opp under denne teorien, selv om det ikke er nok til å konkludere. Derimot er det ingenting håndfast som støtter opp under kidnapping.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Det er det ingen som vet, men håper politiet finner ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Foreldra var uforsiktig med sovemedisin og hun daua pga dette. Foreldra fikk panikk og dumpet liket et sted.

Anonymkode: bf47f...000

This. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fulgt saken sånn veldig nøye, men vært litt interessert. Ut fra summen av informasjon man har å forholde seg til så virker det jo mest sannsynlig at hun døde ved et uhell (feilmedisinering med sovemedisin e.l.) og at foreldrene kvittet seg med liket, og motsatt veldig lite sannsynlig at hun ble bortført. Men man kan jo ikke akkurat dømme noen basert på et slags Occam´s razor-prinsipp (at av to eller flere forklaringer så er den enkleste som oftest den riktige).

Det er dette med at likhundene markerte bilen og senga, det var ingen tegn til innbrudd eller andres fingeravtrykk eller fotspor der de liksom skal ha kommet inn, litt motstridende forklaringer fra foreldre og småting i oppførsel som at det er litt fjernt av mor å løpe fra de to andre sovende barna sine når hun var bombesikker på at her var det en barnekidnapper på ferde osv. Bare indisier alt sammen da.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene stakk vel også ganske raskt hjem da politiet begynte å mistenke dem i starten. Hvis det var pedofile som kidnappet henne, hvorfor tok de ikke tvillingsøsknene hennes i samme slengen? De lå jo å sov på samme rom som Madeleine. Ekteparet i leiligheten ovenfor satt jo ute på balkongen på tidspunktet de har antatt at kidnappingen skjedde, de så ikke noe mistenksomt. 

Anonymkode: ffd49...6d6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns helt saken luktet råttent fra starten av. Nå har jeg bare lest nyheter om det og sett videoer på Youtube så jeg skal ikke konkludere med noe. Er ikke utdannet til å si noe som helst om hva som har skjedd. Men hvis jeg skal mene og tro noe så har jeg mine tanker. I starten syns jeg det var utrolig merkelig at to leger velger å medisinere barnet sitt for å gå ute å spise uten barnet sitt. Hvem gjør det? Kan ikke tenke meg at foreldre velger å forlate sitt barn på et hotellrom, medisinert, kun for å gå på restaurant. Etterpå har likhunder så markert flere steder på hotellrommet, og i bilen. Noe som kan tyde på at hun var død før hun ble fraktet ut av rommet, og at hun ble fraktet med bilen et sted. 

Så er det lett å tenke - hvem i all verden har drept sin datter, og så hyrer privatetterforskere for å etterforske saken og dermed gi den så mye mer mediaoppmerksomhet? Vel, for noen dager siden så jeg en dokumentar om en privatetterforsker som hadde undersøkt denne saken og flere andre saker tilknyttet Storbritannia. Mannen innrømmer at alt han drev med var juks og fanteri. Han gav feilaktige spor, f.eks. med å lage en skisse av en mann som skulle ha hatt noe med saken å gjøre, men som ikke hadde det. I denne Youtube-videoen innrømmer han alt, at det hele var for å tjene penger. Ikke bare i denne saken, men i flere saker.... Tror han flyktet England.

Anonymkode: f0313...d59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Ikke fulgt saken sånn veldig nøye, men vært litt interessert. Ut fra summen av informasjon man har å forholde seg til så virker det jo mest sannsynlig at hun døde ved et uhell (feilmedisinering med sovemedisin e.l.) og at foreldrene kvittet seg med liket, og motsatt veldig lite sannsynlig at hun ble bortført. Men man kan jo ikke akkurat dømme noen basert på et slags Occam´s razor-prinsipp (at av to eller flere forklaringer så er den enkleste som oftest den riktige).

Det er dette med at likhundene markerte bilen og senga, det var ingen tegn til innbrudd eller andres fingeravtrykk eller fotspor der de liksom skal ha kommet inn, litt motstridende forklaringer fra foreldre og småting i oppførsel som at det er litt fjernt av mor å løpe fra de to andre sovende barna sine når hun var bombesikker på at her var det en barnekidnapper på ferde osv. Bare indisier alt sammen da.

Sjuuuukt. Ikke lest så mye om denne saken, så ikkke hørt om denne teorien. Hvordan får man seg til å "kvitte" seg med kroppen av sitt døde barn😲 

Anonymkode: 90593...0b0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Foreldra var uforsiktig med sovemedisin og hun daua pga dette. Foreldra fikk panikk og dumpet liket et sted.

Anonymkode: bf47f...000

Drøyt av deg å si det som om det var en sannhet. Det har vært en teori ja, som etterforskerne nå har gått vekk ifra. 

Anonymkode: 6bbfc...f7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, canacas skrev:

This. 

Det har aldri blitt bekreftet, så nei. Og som sagt har etterforskerne gått vekk fra denne teorien.

Anonymkode: 6bbfc...f7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hvis hun lever, er det ikke utenkelig at hun vet om sin situasjon nå? Sett at hun ikke er i fangenskap/isolert? Hun er tross alt 14 år gammel, og selv om hun sannsynligvis ikke husker bortføringen eller særlig av livet før, så er det jo visse uvanlige kjennetrekk på jenten, er ikke mange som har like øyner som henne...

Vil tro at hun sannsynligvis er død, men you never know

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste noe om at politiet fokuserte kun på en side ved saken og ignorerte andre spor eller vinklinger i startfasen av saken. Når de egentlig burde etterforsket bredt, og at det derfor kan ha spolert for å finne den virkelige årsaken til at hun er forsvunnet. 

Anonymkode: f9b49...e64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjuuuukt. Ikke lest så mye om denne saken, så ikkke hørt om denne teorien. Hvordan får man seg til å "kvitte" seg med kroppen av sitt døde barn😲 

Anonymkode: 90593...0b0

Det er snakk om to innflytelsesrike foreldre som ville mistet gode stillinger hvis det ble kjent at deres datter døde fordi hun hadde fått sovemedisin så foreldrene kunne gå fra barna i leiligheten. Og de hadde sikkert mistet foreldreretten til de to andre barna.

Det ble litt snakk om dette med hvordan de kunne gå fra barna, men det ble helt borte i de enorme medialoppslagene om "bortføring". Foreldrene dro tilogmed til Roma og møtte paven.

Så foreldrene beholdt sine andre barn og sine stillinger, og det er samlet inn store summer til den private etterforskningen. Pluss at foreldrene tjener på å gi intervjuer og selge sin historie.

http://www.tv2.no/a/9099592/

http://www.nettavisen.no/nyheter/utenriks/politisjef---derfor-ble-ikke-madeleines-foreldre-siktet/3423220245.html

 

 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...