Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Jeg sparker ikke folk som ligger nede, det er en jente som åpenbart ikke har det bra med verken seg selv eller alle rundt seg. 

 

Men det forhindrer meg ikke til å kritisere de som har latt denne jenta ture frem helt uten krav og grensesetting i årevis. Ja, hun oppfører seg idiotisk, men det vitner også om hva hun har manglet i livet sitt. Nå er hun sammen med LKE-nummer 2 som godtar at hun tuller seg inn i offerrollen og blir med på angrep mot nær familie. DET er hårreisende g høyst kritikkverdig. Bloggen bør legges ned for godt, men hvordan skal man brødfø tre barn uten utdannelse? 

 

Før eller senere går dette veldig galt. Men det burde man sett for 10 år siden også

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes alt forandret seg etter at Jan kom inn i bildet.. Hun hadde da kontakt med familien fram til hun møtte han?

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eksblogger
41 minutter siden, Vitulina skrev:

Jeg sparker ikke folk som ligger nede, det er en jente som åpenbart ikke har det bra med verken seg selv eller alle rundt seg. 

 

Men det forhindrer meg ikke til å kritisere de som har latt denne jenta ture frem helt uten krav og grensesetting i årevis. Ja, hun oppfører seg idiotisk, men det vitner også om hva hun har manglet i livet sitt. Nå er hun sammen med LKE-nummer 2 som godtar at hun tuller seg inn i offerrollen og blir med på angrep mot nær familie. DET er hårreisende g høyst kritikkverdig. Bloggen bør legges ned for godt, men hvordan skal man brødfø tre barn uten utdannelse? 

 

Før eller senere går dette veldig galt. Men det burde man sett for 10 år siden også

Jeg skjønner veldig godt kritikken du kommer med angående hennes blogging og utlevering av altfor private ting.... Det er absolutt kritikkverdig på mange måter, spesielt siden hun blogger i datterens navn (-altså navnet på bloggen burde lagt en viss begrensning for hva man bør skrive og ikke). Men, jeg opplever at du og jeg har to forskjellige oppfatninger vedrørende hva det innebærer å sparke en som ligger nede. Og det er helt greit! Men, jeg tenker rett og slett bare at vi skriver om en person (!) som er sykemeldt, og at det er noe vi må respektere. Når hun har levd i et mer eller mindre godt rampelys hele ungdomstiden, vil man kanskje automatisk oppsøke det som skrives om en selv. Og ut i fra det jeg har inntrykk av, så har ikke Anna noen signifikante rådgivere rundt seg lenger. Hun har kun Jan. Så, derfor kan det hende at negative kommentarer vil bidra til å forverre tilstanden hennes, og det synes jeg er ugreit at kommentarer her inne skal bidra til. Jeg er for at man skal vise syke mennesker respekt! Det er en tid for alt... Let it be... Og jeg synes at hun burde få være i fred. Det er tross alt tre barn involvert her også. Glem ikke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Eksblogger skrev:

Jeg skjønner veldig godt kritikken du kommer med angående hennes blogging og utlevering av altfor private ting.... Det er absolutt kritikkverdig på mange måter, spesielt siden hun blogger i datterens navn (-altså navnet på bloggen burde lagt en viss begrensning for hva man bør skrive og ikke). Men, jeg opplever at du og jeg har to forskjellige oppfatninger vedrørende hva det innebærer å sparke en som ligger nede. Og det er helt greit! Men, jeg tenker rett og slett bare at vi skriver om en person (!) som er sykemeldt, og at det er noe vi må respektere. Når hun har levd i et mer eller mindre godt rampelys hele ungdomstiden, vil man kanskje automatisk oppsøke det som skrives om en selv. Og ut i fra det jeg har inntrykk av, så har ikke Anna noen signifikante rådgivere rundt seg lenger. Hun har kun Jan. Så, derfor kan det hende at negative kommentarer vil bidra til å forverre tilstanden hennes, og det synes jeg er ugreit at kommentarer her inne skal bidra til. Jeg er for at man skal vise syke mennesker respekt! Det er en tid for alt... Let it be... Og jeg synes at hun burde få være i fred. Det er tross alt tre barn involvert her også. Glem ikke det. 

Jenta trenger profesjonell hjelp, ikke at berettighet kritikk stilner, det vil den neppe gjøre heller. 

 

Og så håper jeg hun med tidens hjelp kan stå på egne ben (den får tolkes som dere vil).

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eksblogger
15 minutter siden, Vitulina skrev:

Jenta trenger profesjonell hjelp, ikke at berettighet kritikk stilner, det vil den neppe gjøre heller. 

 

Og så håper jeg hun med tidens hjelp kan stå på egne ben (den får tolkes som dere vil).

Amen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte når jeg så hun hadde spørsmålsrunde "kanskje hun lurer på hva folk vil vite i "boka"" og når hun fikk nok ideer til hva hun kunne skrive om (hva som selger), så slettes det... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Diamant skrev:

Jeg synes alt forandret seg etter at Jan kom inn i bildet.. Hun hadde da kontakt med familien fram til hun møtte han?

Relasjoner til familie og venner, samt innhold i bloggen endret seg etter det ja.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Vitulina skrev:

Før eller senere går dette veldig galt. Men det burde man sett for 10 år siden også

Det gikk galt allerede for 6-7 år siden,når hun ble gravid i utgangspunktet..

Endret av J..
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Vitulina skrev:

Nå er hun sammen med LKE-nummer 2

:ler:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ella Grisella skrev:

Hva sto det i innlegget fra Bror?

Les bloggomtoppbloggere.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich

Lurer på om hun hadde elsket ideen "mammatilanna.blogg.no" "brortilmammatilmichelle" eller "fartilannarasmussen"

 

ok -DU vil blogge, Anna - men da får du gjøre det om deg selv på ditt eget domene under ditt navn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Vilunich skrev:

Lurer på om hun hadde elsket ideen "mammatilanna.blogg.no" "brortilmammatilmichelle" eller "fartilannarasmussen"

 

ok -DU vil blogge, Anna - men da får du gjøre det om deg selv på ditt eget domene under ditt navn 

👏

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler på meg at det siste innlegget om at hun er "sykemeldt" er pga innlegget til bror😱

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper Anna får ordnet opp med familien sin. De hadde et mye bedre forhold før, og det kunne en se ved å lese tidligere blogginnlegg. Klippet der hun spiser på restaurant med noen familiemedlemmer ligger på Youtube, med mindre noen har fjernet det. Utrolig koselig klipp.

Endret av Tita92
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Smn1995 skrev:

http://tinypic.com/r/2ykgqhs/9

 

noen som vet hvem dette er? Ble lagt ut 20 januar på snappen hennes

MAMMA TIL MICHELLE TRENGTE KLIKK PÅ BLOGGEN HUN HAR OPPKALT ETTER DATTEREN SIN SÅ HUN LA UT ET "SEXY" BILDE SOM SKULLE TREKKE FOLK TIL BLOGGEN SOM BÆRER NAVNET TIL DEN 6 ÅR GAMLE DATTEREN HENNES.  Da er det helt innafor å hinte om trekanter, utroskap og billig oppførsel. I datterens navn. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, elisaday skrev:

MAMMA TIL MICHELLE TRENGTE KLIKK PÅ BLOGGEN HUN HAR OPPKALT ETTER DATTEREN SIN SÅ HUN LA UT ET "SEXY" BILDE SOM SKULLE TREKKE FOLK TIL BLOGGEN SOM BÆRER NAVNET TIL DEN 6 ÅR GAMLE DATTEREN HENNES.  Da er det helt innafor å hinte om trekanter, utroskap og billig oppførsel. I datterens navn. 

Hva med dette da? 😊https://goo.gl/1VMVg5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...