Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun ser så utrolig mye bedre ut med kortere hår! Det var virkelig dødt, flatt og livløst og alt for langt. Rett og slett veldig lite flatterende. Nå er hun jo kjempefin.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aintnofun skrev (24 minutter siden):

Har hun en sønn som heter Roar?

Det trodde jeg og 😅 Men er visst engelsk roar, som i brøle. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aintnofun skrev (2 timer siden):

Har hun en sønn som heter Roar?

Hehe, jeg tenkte det samme, at det ser ut som det er Roar som fyller 5 år. 😄😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville91 skrev (7 timer siden):

Det trodde jeg og 😅 Men er visst engelsk roar, som i brøle. 

Utrolig spesielt altså. Bare det å ha et ord sånn i ballonger, som ikke er navnet til barnet eller noe vanlig som "hurra" liksom. Og så i tillegg et engelsk ord, og at det også betyr et norsk guttenavn...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 time siden):

Utrolig spesielt altså. Bare det å ha et ord sånn i ballonger, som ikke er navnet til barnet eller noe vanlig som "hurra" liksom. Og så i tillegg et engelsk ord, og at det også betyr et norsk guttenavn...

Veldig merkelig. Da jeg så det første bildet, tenkte jeg de var i bursdagen til en annen gutt som het Roar. 😉 Men det var visst det engelske "Roar", ble litt feil det der Anna...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cookie123 skrev (11 timer siden):

Veldig merkelig. Da jeg så det første bildet, tenkte jeg de var i bursdagen til en annen gutt som het Roar. 😉 Men det var visst det engelske "Roar", ble litt feil det der Anna...

Ikke nødvendigvis.

Mottaker er jo også "ansvarlig" for hvordan budskapet tolkes.

Hvor forbanna norsk skal man være,at man tror ROAR i denne sammenhengen er ett navn,når "alle" vet hva barnet heter og bursdagstema er dinosaurer.. 😂

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (19 minutter siden):

Ikke nødvendigvis.

Mottaker er jo også "ansvarlig" for hvordan budskapet tolkes.

Hvor forbanna norsk skal man være,at man tror ROAR i denne sammenhengen er ett navn,når "alle" vet hva barnet heter og bursdagstema er dinosaurer.. 😂

Jeg er faktisk 100 % forbanna norsk og leser dermed ord som har en norsk betydning som akkurat morsmålet mitt. Det blir som en engelskmann som ser navnet Even på en vegg, han hadde vel neppe tenkt at det var et navn sånn umiddelbart. 
 

Og jeg visste oppriktig ikke hva gutten heter, og tenkte at det var et utypisk bloggernavn.  

 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (4 minutter siden):

Jeg er faktisk 100 % forbanna norsk og leser dermed ord som har en norsk betydning som akkurat morsmålet mitt. Det blir som en engelskmann som ser navnet Even på en vegg, han hadde vel neppe tenkt at det var et navn sånn umiddelbart. 
 

Og jeg visste oppriktig ikke hva gutten heter, og tenkte at det var et utypisk bloggernavn.  

 

Bloggere elsker jo "over the top" bursdagstemaer,noe Anna alltid har stelt i stand.

Norsk er morsmålet mitt også men å koble dinosaurtema opp mot "roar" var ikke kjempevanskelig.

Endret av J..
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

J.. skrev (57 minutter siden):

Ikke nødvendigvis.

Mottaker er jo også "ansvarlig" for hvordan budskapet tolkes.

Hvor forbanna norsk skal man være,at man tror ROAR i denne sammenhengen er ett navn,når "alle" vet hva barnet heter og bursdagstema er dinosaurer.. 😂

Jeg vet ikke navnet på alle barna. Syns bare det var rart at hun eventuelt hadde valgt å kalle et av barna Roar.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
jegerenenhjørning skrev (3 timer siden):

Ser hun selger babyutstyr igjen. Var ikke mye av det der sponsa? 

Tror det. Og hvem tar 100 kr for sending..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...