Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

AntiBullshit skrev (20 minutter siden):

Brukerdebatt og avsporinger kan vi spare oss for, og det du sier stemmer heller ikke. Mange butikker stengte ned allerede 14. mars i fjor, det ble bla. skrevet om dette i fvn. Jeg både bor og jobber i sentrum av Kristiansand så jeg kjenner godt til forholdene her.

Ja, noen butikker stengte ja. Men flertallet var likevel åpne. Jeg bor i en av kommunene ikke så langt unna, så jeg har fulgt smittesituasjonen i KRS. Poenget var at det er (sosial) lockdown selvom butikker er åpne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nasse Nøff ❤ skrev (1 time siden):

Da har hun røpet navnet; Nicholas. Er det navnet på vei opp igjen? Første gang hun ikke bruker topp-10 navn. Hadde ikke troen på Noah, det er for kort i forhold til de andre. Hun som er så perfekt og må alltid matche, det passer ikke inn i rekka. Nathaniel er mer hennes stil med tanke på lengde, men så er det ikke topp-10 navn heller da, kun blant de unge. 
Nicholas trodde jeg ikke var populært, forbinder det med seint 90-tallet og tidlig 2000.  

Fint navn de har valgt da, bedre enn Nathaniel. 

Nå valgte hun vel navnet ut i fra de kyprotiske røttene sine? Og liker navnet veldig godt :)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Pæddan skrev (På 16.3.2021 den 17.03):

Nå valgte hun vel navnet ut i fra de kyprotiske røttene sine? Og liker navnet veldig godt :)

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun gjør en veldig god figur i Camp Kulinaris 😊 Hun er positiv, virker vennlig og samarbeidsvillig og ikke minst lærevillig. Hun var vel og den av deltakerne som taklet best å frakte larver/insekt med bare hendene, helt uten å hyle eller lage en grimase. 
 

Pent navn de har valgt på det kommende barnet👍

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Jeg kom over snap av Anna der hun filmet hjemmet sitt. Det er jo ingen ting der? Ekko når hun snakker. I stuen var det ikke noe, utenom et par puter i sofa og et bord, ingen tv kontroll, ingen plante, stearinlys. Kjøkkenet var helt tom. Ingen frukt fremme, kaffemaskin, vannkoker osv. Er det noen som har fått med seg om hun har sagt hvorfor de velger å ikke ha ting fremme? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (4 minutter siden):

Jeg kom over snap av Anna der hun filmet hjemmet sitt. Det er jo ingen ting der? Ekko når hun snakker. I stuen var det ikke noe, utenom et par puter i sofa og et bord, ingen tv kontroll, ingen plante, stearinlys. Kjøkkenet var helt tom. Ingen frukt fremme, kaffemaskin, vannkoker osv. Er det noen som har fått med seg om hun har sagt hvorfor de velger å ikke ha ting fremme? 

Vet ikke om hun har sagt noe direkte ang stua, men vet at hun rydder bort leker og ting barna har for å vise frem sånn typisk interiørstil istedenfor å vise det som er personlig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Chroma
Amatariel skrev (18 timer siden):

Uke 40 nå! Straks baby. 

Det gikk sykt fort. 😄 Håper hun får en fin fødsel og at alt går fint. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ble plutselig tonen om Anna så brått endret her inne? Plutselig er alle så utrolig positive. "Anna virker søt og snill", "kjempefint navn de har valgt", "masse lykke til på fødselen". Var jo side på side med kritikk og negativitet om henne før og nå virker det nesten som om hun har funnet opp kur mot korona 😂😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Juletrollet skrev (3 minutter siden):

Hvorfor ble plutselig tonen om Anna så brått endret her inne? Plutselig er alle så utrolig positive. "Anna virker søt og snill", "kjempefint navn de har valgt", "masse lykke til på fødselen". Var jo side på side med kritikk og negativitet om henne før og nå virker det nesten som om hun har funnet opp kur mot korona 😂😂😂

Kanskje det er litt nye lesere? At gretne folk som ikke har hyggelige ting å si kanskje har funnet seg en annen hobby enn å skrive her? :vetikke:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juletrollet skrev (8 minutter siden):

Hvorfor ble plutselig tonen om Anna så brått endret her inne? Plutselig er alle så utrolig positive. "Anna virker søt og snill", "kjempefint navn de har valgt", "masse lykke til på fødselen". Var jo side på side med kritikk og negativitet om henne før og nå virker det nesten som om hun har funnet opp kur mot korona 😂😂😂

Hun gjorde jo en super figur på CK og har trekt seg mer tilbake fra rampelyset. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Juletrollet skrev (På 13.5.2021 den 14.41):

Hvorfor ble plutselig tonen om Anna så brått endret her inne? Plutselig er alle så utrolig positive. "Anna virker søt og snill", "kjempefint navn de har valgt", "masse lykke til på fødselen". Var jo side på side med kritikk og negativitet om henne før og nå virker det nesten som om hun har funnet opp kur mot korona 😂😂😂

 

Endret av Nasse Nøff ❤
to ord forsvant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...