Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Hun har ikke akkurat prøvd mindre å få ei jente. Så er nok ikke noe sjokk for noen. 

Blir spennende å se kjønnet. 

Men hva er greia med at hun kler barna så likt..? Sønnene har alltid de samme antrekkene på seg på bilder. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, Amatariel said:

Blir spennende å se kjønnet. 

Men hva er greia med at hun kler barna så likt..? Sønnene har alltid de samme antrekkene på seg på bilder. 

I-lands problemer altså... helt krise.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Amatariel skrev:

Blir spennende å se kjønnet. 

Men hva er greia med at hun kler barna så likt..? Sønnene har alltid de samme antrekkene på seg på bilder. 

Lurt på det samme, i bursdag var jenta kledd likt som mor 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Orly skrev:

Lurt på det samme, i bursdag var jenta kledd likt som mor 

Jepp.

I antrekk som matchet ballongpynten ...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Jaymie skrev:

Hun har heldigvis færre følgere nå pga nedlagt blogg, også sier hun at hun tar opp igjen fag for å kunne si til sine barn at de bør ta en utdannelse og vise til at hun selv snudde og fullførte sin. Det synes jeg er positivt. 

Det vil vise seg om hun fullfører med ny baby på vei ...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, FruRosa skrev:

Jepp.

I antrekk som matchet ballongpynten ...

Ja jeg så det, ikke mye farger der hvertfall

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Mummy1 skrev:

Hvor mange unger har hun nå ?

Jeg vet så lite om henne, har hun barn med denne karen fra før?

Hun har 3 barn fra før av. Yngste sønnen er med nåværende mann.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun pynter dem til bildene, tviler veldig på at de går i matchende merkeklær ellers. 

Endret av SansaS
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, SansaS skrev:

Hun pynter dem til bildene, tviler veldig på at de går i matchende merkeklær ellers. 

Jeg tror også dette. Ellers tror jeg vi ville sett mer opprør fra barna de gangene de har filmet uten Annas kontroll. Det virker jo som barna har det bra nå, men jeg tror den sterke eksponeringen vil gjøre noe med dem i fremtiden. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var en spennende og  interessant i bloggverden i starten, siden hun fikk barn som veldig ung. Men nå finnes hun jo virkelig ikke interessant? Boken hennes floppet, hun trekker seg fra tv-program og skaper tragiske overskrifter i avisene. Anna Rasmussen uten barna er totalt uinteressant. Derfor eksponeres barna så det ryker etter. Jeg tror hun og familien hadde fått det mye bedre uten alt dette. Trekk ut Internettledningen. Når det har vært om henne i media i det siste, så har det jo handlet om hennes sorg over at hun ikke blir gravid. Hun har jo snart et helt fotballag hjemme, hun pisser på de som i årevis har prøvd å bli gravide og som aldri kommer til å få barn. Og nå er hun altså gravid, så hva skal hun skrive om nå? Sorgen over at det ikke ble jente? Du HAR en jente, fokuser på henne og fokuser på det du faktisk har i livet. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Halvgæren skrev:

Hun var en spennende og  interessant i bloggverden i starten, siden hun fikk barn som veldig ung. Men nå finnes hun jo virkelig ikke interessant? Boken hennes floppet, hun trekker seg fra tv-program og skaper tragiske overskrifter i avisene. Anna Rasmussen uten barna er totalt uinteressant. Derfor eksponeres barna så det ryker etter. Jeg tror hun og familien hadde fått det mye bedre uten alt dette. Trekk ut Internettledningen. Når det har vært om henne i media i det siste, så har det jo handlet om hennes sorg over at hun ikke blir gravid. Hun har jo snart et helt fotballag hjemme, hun pisser på de som i årevis har prøvd å bli gravide og som aldri kommer til å få barn. Og nå er hun altså gravid, så hva skal hun skrive om nå? Sorgen over at det ikke ble jente? Du HAR en jente, fokuser på henne og fokuser på det du faktisk har i livet. 

Hun har lagt ned bloggen så heldigvis er det lite skriving lengre. Det er jo eksponering via snap og insta, men det er nesten ingen som følger henne så det blir naturligvis mindre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I innlegget på IG der hun annonserer graviditeten er det brukt samme type gjennomsiktige esker med ballonger som CBE viste ved siste bursdagsfeiring.

Tilfeldig?

Endret av FruRosa
Glemte spørsmålstegn
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette har jeg lagt inn i diverse influenser-tråder:

For tiden er det en aksjon mot Instagram på Jodel, for å få stengt kontoer som viser seksualiserte bilder av barn. Mange av kontoene viser relativt vanlige bilder og har opplysninger i bioen om hvordan man kan få tak i bilder av «sexy jenter og gutter». Andre kontoer går rett på sak og har bilder av barn i situasjoner man kan tenke seg er forlokkende for pedofile. I kommentarfeltene drives det jakt på opplysninger om hvem barnet er, hvor det bor, etc. Kanskje er bildene stjålet på nettet, fra kontoer hvor det er lett å finne konkrete opplysninger om hvem barnet er. Skummelt.

Modereringen på Instagram foregår via roboter, så så lenge barna har tøy på, vil bildene få lov til å stå. Først når det er mange som rapporterer vil det være et menneske som modererer. Det er en fortvilet kamp, og jeg håper politiet (de er involvert i aksjonen) klarer å nå frem til Instagram. Dessverre ser det ut til at influensere er blottet for innsikt i hva de åpner for - når de legger ut «delikate» bilder av umyndige. Jeg er så lei meg på vegne av alle influenserbarn som blir utlevert og brukt i foreldrenes jakt på penger. Det er så ubeskrivelig hensynsløst gjort av foreldrene.

Endret av Pust
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
20 timer siden, Bahir skrev:

Neon som vet hvor langt hun er på veg/når termin er? 

Hun skriver jo at de får vite kjønnet på mandag, så hun er nok ca 18 uker på vei. Hun vil ikke si hvor langt eller når termin er. Merkelige greier med tanke på hvor mye annet som blir utlevert. Det er vel for å få folk nysgjerrige og få flere følgere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...