Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Gjest bienvilleparish

Er hun fortsatt relevant? Har fått henne opp på snapfeeden min jeg også. Hva i allllle dager finner folk interessant med det hun legger ut? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere som har sett bildet på omgjustdont, der hun og Jan kysser bak en hau av flasker med champagne som de skal vise frem? 
Så utrolig teit🙈 Hva forsøker hun å få frem med det der?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SansaS skrev:

Flere som har sett bildet på omgjustdont, der hun og Jan kysser bak en hau av flasker med champagne som de skal vise frem? 
Så utrolig teit🙈 Hva forsøker hun å få frem med det der?

Gudene må vite hva de prøvde seg på. For meg så ga det ingen mening.

*Screenhots av IG story og kan derfor ikke linkes til*

Screenshot_20200809-133910_Instagram.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.8.2020 den 13.40, MaleficentAurora skrev:

Gudene må vite hva de prøvde seg på. For meg så ga det ingen mening.

*Screenhots av IG story og kan derfor ikke linkes til*

Screenshot_20200809-133910_Instagram.jpg

Dette kan jo nesten virke som reklame av alkohol, noe som ikke er lov 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2020 den 9.32, reiseglad skrev:

Noen som vet hva slags TV-innspilling hun skal være med på?

Tviler på at det er noen inspilling jeg. Hun har postet video og bilder på snap flere dager forrige uke, å da var hun sammen med jan og barna ved vannet og satt på terassen sin. Og i dag har hun også postet video på insta og snap og sitter som vanlig i sin egen sofa. Inspillingen som hun angivelig skulle være med på skulle maks vare i 3 uker. Og med tanke på at det nå er gått 9 dager fra hun "logget av" så tror jeg det kun var et spill for galleriet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, missfix skrev:

Tviler på at det er noen inspilling jeg. Hun har postet video og bilder på snap flere dager forrige uke, å da var hun sammen med jan og barna ved vannet og satt på terassen sin. Og i dag har hun også postet video på insta og snap og sitter som vanlig i sin egen sofa. Inspillingen som hun angivelig skulle være med på skulle maks vare i 3 uker. Og med tanke på at det nå er gått 9 dager fra hun "logget av" så tror jeg det kun var et spill for galleriet. 

Hun skulle dra om 3 uker etter innlegget ble skrevet 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Orly skrev:

Hun skulle dra om 3 uker etter innlegget ble skrevet 

Åå da har jeg misforstått. Har ikke lest på bloggen, kun sett på jodel og kommentarer og forstod det sånn at hun skulle på inspilling i 3 uker fra hun skrev innlegget. Men takk for oppklaring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest ISeeYouCreep
missfix skrev (På 18.8.2020 den 19.48):

Åå da har jeg misforstått. Har ikke lest på bloggen, kun sett på jodel og kommentarer og forstod det sånn at hun skulle på inspilling i 3 uker fra hun skrev innlegget. Men takk for oppklaring.

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Finlay skrev:

Den dagen Gucci sponser Anna Rasmussen....😂

Er det nytt innlegg med reklame? Ser ikke hun har lagt ut nytt innlegg på Facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hun har heldigvis færre følgere nå pga nedlagt blogg, også sier hun at hun tar opp igjen fag for å kunne si til sine barn at de bør ta en utdannelse og vise til at hun selv snudde og fullførte sin. Det synes jeg er positivt. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jaymie skrev:

Hun har heldigvis færre følgere nå pga nedlagt blogg, også sier hun at hun tar opp igjen fag for å kunne si til sine barn at de bør ta en utdannelse og vise til at hun selv snudde og fullførte sin. Det synes jeg er positivt. 

Det er jo kjempebra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...