Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Minipilla skrev:

Prøver de seriøst å få et barn til??

Garantert. Overrasker meg ikke et sekund. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Minipilla skrev:

Prøver de seriøst å få et barn til??

Det er alt hun er, dessverre. En mer intetsigende blogg tror jeg ikke at jeg vet om. Det skjer jo ingenting ekstra i hverdagen som det er mulig å opparbeide selv den minste interesse for. 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tannbein
1 time siden, Xstrella skrev:

Ble huset solgt? Ser bud foreligger.

Hvis huset er solgt så står det jo solgt. Er vel noen som har lagt inn et bud som de syns er for dårlig da, og så prøver de å lokke frem flere bud før de godtar/avslår. De har fått solgt huset i Søgne? Eller husker jeg feil? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Regine. skrev:

Vedrørende snap i dag. Der det holdes på magen. Gravid?

Har falt av lasset for lenge siden ang nytt svangerskap på denne jentungen. Gravid, abort, gravid, spontan, lyging, gravid igjen.... and the list go on. Trenger nok en clickbait i disse tider og ønsker spekulasjoner, så dette bildet er nok GODT kalkulert....

Endret av Pæddan
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Regine. skrev:

Vedrørende snap i dag. Der det holdes på magen. Gravid?

Er vel bare et spm om tid før det faktisk er reelt. Hun ønsker seg et barn til, og gir seg nok ikke før hun har fått det. Så det burde ikke komme som noen stor overraskelse uansett.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hun var gravid, men spontanaborterte etter turen til Dubai. Da de kom hjem i karantene. 
MEN, å legge dette ut? IGJEN?! 
Den jenta er ikke sann. Å tjene penger på en spontanabort... skammelig. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, cactus_ skrev:

Hun var gravid, men spontanaborterte etter turen til Dubai. Da de kom hjem i karantene. 
MEN, å legge dette ut? IGJEN?! 
Den jenta er ikke sann. Å tjene penger på en spontanabort... skammelig. 

Tenkte meg det måtte være noe, når hun gikk rett inn på førsteplass på Blogg.no med nesten 42.000 klikk i går.

Hun har ikke blogget på lenge og dette er det første hun kommer med? Enig med deg, dette er skammelig.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, cactus_ skrev:

Hun var gravid, men spontanaborterte etter turen til Dubai. Da de kom hjem i karantene. 
MEN, å legge dette ut? IGJEN?! 
Den jenta er ikke sann. Å tjene penger på en spontanabort... skammelig. 

 

3 timer siden, Diamant skrev:

Tenkte meg det måtte være noe, når hun gikk rett inn på førsteplass på Blogg.no med nesten 42.000 klikk i går.

Hun har ikke blogget på lenge og dette er det første hun kommer med? Enig med deg, dette er skammelig.

Rart hun ikke forstår at hun ødelegger den siste lille rest av troverdighet hun har igjen, når hun holder på sånn.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Lunabelle skrev:

 

Rart hun ikke forstår at hun ødelegger den siste lille rest av troverdighet hun har igjen, når hun holder på sånn.

Har hun virkelig igjen noe troverdighet altså? 🤣

 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sjokka

Hun har ingenting å skrive om. Graviditet og spontan abort er alt hun kan by på. Det sistnevnte er bare oppdiktet løgn, som vi kan se gjentar seg gang etter gang. 

En annen ting jeg har tenkt over, er bildene hun legger ut. Smilet når øyene.  Ekte smil, og det vises igjen i øynene. Sjelens speil. Jeg har sett over lang tid nå at der er et par øyne som ikke smiler, og får vondt inni meg. Smiler med munnen, men resten av ansiktet og øyne har et trist drag 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig aldri fulgt noe særlig med på AR, hun har liksom aldri vært relevant for meg å følge, men jeg har jo selvfølgelig fått med meg ting som har blitt skrevet om henne her og i media. Lurer bare på om noen vet hvordan hun tjener penger om dagen? Var innom bloggen nå, og der var det ikke akkurat postet mange innlegg i 2020. Og på Instagram har hun under 20.000 følgere og relativt lavt engasjement. Skjønte på bloggen at de holder på å bygge seg nytt hus, så regner med at de har penger så de klarer seg, men det kan vel ikke komme så mye inn når hun nesten ikke blogger eller har følgere igjen?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Da hun tok pause fra bloggen skrev hun at hun skulle komme tilbake når de flytter inn i nytt hus. Det slo meg at det var beleilig, for da kan det kjøres på med sponsede produkter og reklamesamarbeid på møbler og interiør. 

Voila! 

Dronningen av klikkbait drar på med et innlegg likt de hun lagde mange av i glansdagene og jammen funker det fortsatt. Så blogger hun daglig for å holde på leserne og bereder grunnen for lesertall som gjør at annonsørene tror de får valuta for pengene. 

Beklager, men så kynisk tror jeg hun er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
CecilieX skrev (På 3.6.2020 den 17.59):

Da hun tok pause fra bloggen skrev hun at hun skulle komme tilbake når de flytter inn i nytt hus. Det slo meg at det var beleilig, for da kan det kjøres på med sponsede produkter og reklamesamarbeid på møbler og interiør. 

Voila! 

Dronningen av klikkbait drar på med et innlegg likt de hun lagde mange av i glansdagene og jammen funker det fortsatt. Så blogger hun daglig for å holde på leserne og bereder grunnen for lesertall som gjør at annonsørene tror de får valuta for pengene. 

Beklager, men så kynisk tror jeg hun er. 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...