Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Squill skrev:

Jeg måtte for øvrig le ganske godt av innlegget «dette ville dere aldri trodd om meg» der hun legger ut om sider ved seg selv som vi alle visste meget godt at hun hadde. Kort oppsummert- hun føler et langvarig sinne overfor andre som har vært slemme mot henne (som jo er alle) - hun klarer for eksempel ennå ikke tilgi jenter som har ligget med eksene hennes (sjokk at hun ikke har kommet over eksen), klarer ikke tilgi før den hun må tilgi (som hun selvsagt har behandlet som dritt) kryper foran føttene hennes, samtidig som hun selv ikke klarer å innrømme feil eller si unnskyld selv om hun VET at hun tar feil.
 

Jepp, Anna, at du er narsissist, eiesyk og helt ubalansert i sosiale relasjoner, har vi skjønt lenge. Her sitter du på en pidestall som du selv har plassert deg på, mens alle andre er fiender etter det minste «svik» (da må de også finne seg i å bli hengt ut på bloggen). Det er ikke rart du sliter med å bygge relasjoner 
 

Det positive her er at du faktisk klarer å se disse sidene ved deg selv. Det morsomme, men ganske triste, er at du selv ikke synes disse sidene er negative.... Rødt flagg.

At hun i det hele tatt skriver på en blogg at hun ikke kan tilgi andre som har ligget med eksen(e) hennes forteller alt. Hun elsker fremdeles han ene, men jeg skal ikke nevne navn. Alle som har fulgt med skjønner hvem det er. Stakars mannen hun har giftet seg med. 

Jeg har også en eks og h*n kunne ha ligget med 1000 stk uten at jeg hadde brydd meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

59 minutter siden, Sjokka skrev:

At hun i det hele tatt skriver på en blogg at hun ikke kan tilgi andre som har ligget med eksen(e) hennes forteller alt. Hun elsker fremdeles han ene, men jeg skal ikke nevne navn. Alle som har fulgt med skjønner hvem det er. Stakars mannen hun har giftet seg med. 

Jeg har også en eks og h*n kunne ha ligget med 1000 stk uten at jeg hadde brydd meg. 

Kan hun ikke tilgi de han har vært med, ETTER det ble slutt?!🙈😂

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sjokka skrev:

At hun i det hele tatt skriver på en blogg at hun ikke kan tilgi andre som har ligget med eksen(e) hennes forteller alt. Hun elsker fremdeles han ene, men jeg skal ikke nevne navn. Alle som har fulgt med skjønner hvem det er. Stakars mannen hun har giftet seg med. 

Jeg har også en eks og h*n kunne ha ligget med 1000 stk uten at jeg hadde brydd meg. 

Hva har hun med hvem som har ligget med eksen (e) hennes? Er en helt forskrudd holding hun har når hun er gift.. Jan fortjener så mye mer og bedre.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Den røde fare skrev:

Kan hun ikke tilgi de han har vært med, ETTER det ble slutt?!🙈😂

Jeg har ikke klikket meg inn på blogggen for å lese <dette ville dere aldri trodd om meg>. Jeg forholdt meg til hva en tidligere i tråden skrev om innlegget. Men ja, morsomt er det når hun tidligere har uttalt hun er helt ferdig med han, og Anna har jo til og med giftet seg. Bare overskriften er for å få folk til å klikke seg inn på bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Uglesjel skrev:

Hva har hun med hvem som har ligget med eksen (e) hennes? Er en helt forskrudd holding hun har når hun er gift.. Jan fortjener så mye mer og bedre.

Det værste er at hun driter ektemannen sin loddrett ut ved å si hun ikke kan tilgi de som har ligget med eksen(e). Setter e'en i parantes, for her er det kun 1 eks det er snakk om. Kan ikke fatte Jan aksepterer Anna blogger om dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Sjokka skrev:

Det værste er at hun driter ektemannen sin loddrett ut ved å si hun ikke kan tilgi de som har ligget med eksen(e). Setter e'en i parantes, for her er det kun 1 eks det er snakk om. Kan ikke fatte Jan aksepterer Anna blogger om dette. 

At han i det hele tatt folk inn for å gifte seg med henne når han vet hvor mye hun sliter er ganske så uforståelig. Hvem som ligger med hvem angår nå ikke henne. Hun er gift og burde ha fokuset på sin egen familie. Men skjønner at hun er desperat etter å komme seg i rampelyset igjen. For det har visst seg til at Funky har overgått henne bok lanseringen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mammaen bretter ut sine negative sider..for følgere hun er svært usikker på. Hun aner ikke hvem de er, og de har alle skuffet henne med å ikke dukke opp på boksignering.

En av de negative sidene Anna bretter ut i offentlighet, for å dra penger, er at hun ikke er glad i mennesker. Nehe..ok. Og Anna beskytter sine små fordi hun er skeptisk til andre mennesker.

Jaha... Anna, du kunne knapt valgt deg et verre yrke. Forøvrig er de 4 negative sidene du trekker fram kjent, men det blir jo ekstra sterkt når du skriver det. 

For der er ikke mange av dine følgere som er glad i deg heller, you see.. de følger galskapen din. Griskheten, selvfokuset, egenrådigheten. Og hvor galt og langt dette kan gå.

Gi deg.. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Gi deg.. 

Det vil hun aldri klare tror jeg, uansett hvor mange signaler hun måtte få om at det er det riktige å gjøre

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mummy1 skrev:

Jeg vil ikke gi henne klikk. Men "skal vi gi oss på topp? " 😂

Garantert clickbait og hvem er "vi"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Diamant skrev:

Garantert clickbait og hvem er "vi"?

De er nok på fjelltur, og lurer på om de skal gi seg på den første fjelltoppen eller om de skal fortsette videre :jepp:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp  snappen til Anna, hvor det stod:. Skal vi gi oss på topp. Har ikke lest innlegget og har heller ikke tenkt å gjøre det. Innholdet kan for den sags skyld bare være reklame, hva vet jeg. Men vurderer Anna å gi seg som blogger nå, så er det jammen på tide, dor hun er langt ifra toppen. Sorry, men det er realiteten. Ikke hat fra min side, men Anna vil få det mye bedre med seg selv om hun stanser nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Sjokka skrev:

Så nettopp  snappen til Anna, hvor det stod:. Skal vi gi oss på topp. Har ikke lest innlegget og har heller ikke tenkt å gjøre det. Innholdet kan for den sags skyld bare være reklame, hva vet jeg. Men vurderer Anna å gi seg som blogger nå, så er det jammen på tide, dor hun er langt ifra toppen. Sorry, men det er realiteten. Ikke hat fra min side, men Anna vil få det mye bedre med seg selv om hun stanser nå. 

Og som vanlig så var ikke innholdet matchende for hva overskriften sier. Innlegget handler om 70års feiring og julebord.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo egentlig ikke clickbait det at hun ville gi seg på topp... det kunne jo umulig vært bloggen hun snakket om, siden den har vært død siden 2015, og blitt pint fremover uten å begraves i 5år... 

I det øyeblikket hun skrev at; «det var alltid Jan jeg ville ha.» etter å ha elsket eksen sin i et par uker og sagt at eksen var det rette valget, og at noe annet valg ville vært et utvilsomt 2. Valg. 

altså hva feiler det folk som tilgir slik oppførsel? Hadde noen såret meg på den måten, offentlig! Og deretter kommet til meg og ville hatt meg tilbake og kjøpt hus med meg etter noen uker, så hadde jeg spyttet på vedkommende... 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Summ skrev:

Det var jo egentlig ikke clickbait det at hun ville gi seg på topp... det kunne jo umulig vært bloggen hun snakket om, siden den har vært død siden 2015, og blitt pint fremover uten å begraves i 5år... 

I det øyeblikket hun skrev at; «det var alltid Jan jeg ville ha.» etter å ha elsket eksen sin i et par uker og sagt at eksen var det rette valget, og at noe annet valg ville vært et utvilsomt 2. Valg. 

altså hva feiler det folk som tilgir slik oppførsel? Hadde noen såret meg på den måten, offentlig! Og deretter kommet til meg og ville hatt meg tilbake og kjøpt hus med meg etter noen uker, så hadde jeg spyttet på vedkommende... 

har jeg gått glipp av noe eller snakker hun om flere år tilbake? Hun og Jan er sammen elller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei Jan var en reddende engel. Det var eksen hun ville ha, far til nr 2. Så slutt å lyv. Forholdet er basert på at frøkna ikke klarer å være alene. At Jan godtar å være nr 2 er jo spesielt. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom Norli i Kristiansand i dag og det første man så da man kom inn døra var Anna bak et bord med bøker. Hun hadde signering 3-4, og i løpet av de 15 min jeg var der kom det ikke en person bort. Anna satt dypt i prat med ei annen jente så hun virket litt avvisende. 

Min mann (som ikke aner hvem hun er) lette etter en bok og var på vei bort for å spørre henne om hjelp, da han trodde hun var ansatt som hjalp kunder med å finne bøker, (siden hun satt på bord rett ved inngangen.)

Jeg fikk litt vondt av henne, når alt kommer til alt må det være kjipt med det som virker som få interesserte. 

Hun er veldig pen «live»!

Endret av BuffaloDuck
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, BuffaloDuck skrev:

Var innom Norli i Kristiansand i dag og det første man så da man kom inn døra var Anna bak et bord med bøker. Hun hadde signering 3-4, og i løpet av de 15 min jeg var der kom det ikke en person bort. Anna satt dypt i prat med ei annen jente så hun virket litt avvisende. 

Min mann (som ikke aner hvem hun er) lette etter en bok og var på vei bort for å spørre henne om hjelp, da han trodde hun var ansatt som hjalp kunder med å finne bøker, (siden hun satt på bord rett ved inngangen.)

Jeg fikk litt vondt av henne, når alt kommer til alt må det være kjipt med det som virker som få interesserte. 

Hun er veldig pen «live»!

Fortsetter hun virkelig med å ha signeringer når hun nå har erfart at de signeringene hun har hatt etter at boka ble utgitt har bevist at det er ingen som har noen interesse av verken henne eller boka? Det skjønner jeg ikke, og vil hun seg selv så vondt med det å bli skuffet og lei seg for at ingen dukker opp så er det verken synd på henne eller det å få vondt av henne. Så lenge hun ikke innser at hun nå er uinteressant og yesterdays news så får hun bare fortsette med å tro noe annet

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, BuffaloDuck skrev:

Var innom Norli i Kristiansand i dag og det første man så da man kom inn døra var Anna bak et bord med bøker. Hun hadde signering 3-4, og i løpet av de 15 min jeg var der kom det ikke en person bort. Anna satt dypt i prat med ei annen jente så hun virket litt avvisende. 

Min mann (som ikke aner hvem hun er) lette etter en bok og var på vei bort for å spørre henne om hjelp, da han trodde hun var ansatt som hjalp kunder med å finne bøker, (siden hun satt på bord rett ved inngangen.)

Jeg fikk litt vondt av henne, når alt kommer til alt må det være kjipt med det som virker som få interesserte. 

Hun er veldig pen «live»!

Og dette på en av de dagene i året med mest folk på shopping... 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...