Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

5 timer siden, missfix skrev:

Nytt blogginnlegg. Hun har ikke kommet seg mye ut på juleshopping i det siste grunnet situasjonen, og har derfor brukt tid på å shoppe julegaver og finne den perfekte ønskeliste via nettshopping. Med tilhørende annonselenker i blogginnlegget. Altså bruker hun spontanabort situasjonen til å spre ut annonselenker i et blogginnlegg? Dette er i tillegg ikke merket som annonse/reklame på facebook.

Ja. Det er akkurat det hun gjør. Uten skam. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, missfix skrev:

Nytt blogginnlegg. Hun har ikke kommet seg mye ut på juleshopping i det siste grunnet situasjonen, og har derfor brukt tid på å shoppe julegaver og finne den perfekte ønskeliste via nettshopping. Med tilhørende annonselenker i blogginnlegget. Altså bruker hun spontanabort situasjonen til å spre ut annonselenker i et blogginnlegg? Dette er i tillegg ikke merket som annonse/reklame på facebook.

Juleshopping på nett gjorde hun i fjor også, så altså intet nytt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.11.2019 den 23.58, Plannergirl skrev:

Ettersom jeg forsto det når hun ble intervjuet på GKN var hun på et sted hvor hun ikke ville leve lengre da hun tok abort. Hun mente mann og barn ville ha det bedre uten henne, og følte det ikke var riktig å bære frem et barn til. Hun kom seg til psykolog, og går der enda tror jeg, og har ikke slike tanker lengre men jobber med selvfølelsen. 

Aborten skal iflg Anna selv ha skjedd etter brylluppet når alt var vanskelig. Skjønner det var vanskelig når det ble brettet ut i media at Anna svindlet jenta som bakte brullupskaken. Men Anna sørget selv for å lage livet sitt vanskelig den gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sjokka skrev:

Aborten skal iflg Anna selv ha skjedd etter brylluppet når alt var vanskelig. Skjønner det var vanskelig når det ble brettet ut i media at Anna svindlet jenta som bakte brullupskaken. Men Anna sørget selv for å lage livet sitt vanskelig den gangen også.

Aborten har ikke skjedd. Hun har tatt den selv. Så vidt jeg husker, sa hun at det var forholdet mellom Jan og henne som ikke var på det stadiet hvor enda et barn passet inn.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, missfix skrev:

Nytt blogginnlegg. Hun har ikke kommet seg mye ut på juleshopping i det siste grunnet situasjonen, og har derfor brukt tid på å shoppe julegaver og finne den perfekte ønskeliste via nettshopping. Med tilhørende annonselenker i blogginnlegget. Altså bruker hun spontanabort situasjonen til å spre ut annonselenker i et blogginnlegg? Dette er i tillegg ikke merket som annonse/reklame på facebook.

Hvilken situasjon? Hun har da hatt tid til alt annet i denne "situasjonen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår ikke hvordan hun kan påstå at forholdet var på et stadie der nytt barn ikke passet inn, for det kan ikke ha tatt mange månedene fra aborten og til hun startet prøvingen? Hva slags store endringer kan ha skjedd på så kort tid? 

Er på ingen mote abortmotstander, men å ta en abort for så begynne prøve på nytt barn etter bare et par måneder virker helt rart for meg...

Ikke forstår jeg hvilke «nytt stadie» de er på nå heller. Bloggen og inntekten går vel fortsatt dårlig... nå har de i tillegg to hus som de prøver å få solgt, samtidig som de bygger nytt. Og hun driver å jatter om utdanning også? For meg høres dette ut som et veldig dårlig stadie for flere barn.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun står der smilende med en graviditetstest, og har med en tekst som handler om spørsmål og svar angående spontanabort?!

Det er jo helt feil på mange måter, og ikke minst upassende! Jeg får en vond smak i munnen nå....

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei wow, i hvilken verden passer det falske gape-smilet med teksten "SPONTANABORTERT!" på en offentlig snap?

Liksom "Hei, bloggen SE PÅ MEG OG HVOR GlaD JEG ER SOM HAR SPONTANABORTERT HIHIHI!!"

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gazpacho
16 minutter siden, ikkevoksen skrev:

Okei wow, i hvilken verden passer det falske gape-smilet med teksten "SPONTANABORTERT!" på en offentlig snap?

Liksom "Hei, bloggen SE PÅ MEG OG HVOR GlaD JEG ER SOM HAR SPONTANABORTERT HIHIHI!!"

Det gir like mye mening som å legge gulvteppe toppløs, noe hun gjorde for et par siden. Herregud som Anna driter seg ut! Tenker hun ikke over at hun har skolebarn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir vel ikke stort mer tragisk og skammelig enn dette hun har levert den siste uken. Det vitner om litt lite selvinnsikt, og kanskje mest av alt, selvrespekt. Om dette er reelt eller oppspinn er fryktelig vanskelig å vite, men nå er det kanskje på tide å koble seg av intenett en stund? 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.11.2019 den 23.58, Plannergirl skrev:

Ettersom jeg forsto det når hun ble intervjuet på GKN var hun på et sted hvor hun ikke ville leve lengre da hun tok abort. Hun mente mann og barn ville ha det bedre uten henne, og følte det ikke var riktig å bære frem et barn til. Hun kom seg til psykolog, og går der enda tror jeg, og har ikke slike tanker lengre men jobber med selvfølelsen. 

Fornuftig å ikke få et nytt barn når hun har det så tungt med egen psyke. Men vil tro at et år er alt for kort tid til å si at nå er hun frisk nok til et nytt barn. Burde nok ha ventet til hun er helt frisk og ute av terapi. Men uansett godt tenkt av henne å ikke få barn i en slik psykisk stand. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...