Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

På 11.11.2019 den 20.05, Plannergirl skrev:

Er 361 mennesker med etternavnet i Norge så fullt mulig de ikke er i familie. Lite sannsynlig at alle er i slekt. Blir for dumt å spekulere i ulovlig valg av eiendomsmegler, når man ser at det er flere Lossius innen den bransjen på Sørlandet. 

361 personer med det etternavnet er jo veldig lite ,så mye mulig de er i slekt. Men at en eiendomsmegler kommenterer et bilde på Instagram er lite profesjonelt. Spørs hvor langt utredet gjelder ,4 meninger ,5 meninger. .?Men slekt for det . 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, BLOMSTERKVAST skrev:

361 personer med det etternavnet er jo veldig lite ,så mye mulig de er i slekt. Men at en eiendomsmegler kommenterer et bilde på Instagram er lite profesjonelt. Spørs hvor langt utredet gjelder ,4 meninger ,5 meninger. .?Men slekt for det . 

Det er helt sikkert klare regler for når/ovenfor hvem en eiendomsmegler er inhabil, så «bekymringene» er nok grunnløse. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
1 time siden, BLOMSTERKVAST skrev:

361 personer med det etternavnet er jo veldig lite ,så mye mulig de er i slekt. Men at en eiendomsmegler kommenterer et bilde på Instagram er lite profesjonelt. Spørs hvor langt utredet gjelder ,4 meninger ,5 meninger. .?Men slekt for det . 

Jeg ser fortsatt ikke vitsen med å spekulere i det. Jeg har et etternavn rundt 150 andre har hvor jeg ikke er i slekt med andre i samme by med samme navn så ingen kan vite helt sikkert. Uansett er det nok ingen lov som brytes. Venninna til SE (Charlotte) var jo eiendomsmegler da SE solgte sin leilighet, og ser ikke på det som mindre biased enn å bruke evt slekt. Kan være enig i det å kommentere på Instagram er rart, men ikke noe mer enn det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Ensomlama skrev (På 15.11.2019 den 12.49):

Er hun gravid eller bare hinter hun.

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg satser på hinter legger opp til spekulasjon og clickbait. For hvis ikke så hadde tv2 skrevet om det innen nå. For det er 18 timer hun la ut bilde 

Bildene var fra åpningen av en butikk. Og det var kun reklame. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Veslefrikk skrev (På 15.11.2019 den 15.36):

Bildene var fra åpningen av en butikk. Og det var kun reklame. 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Plannergirl skrev:

Jeg ser fortsatt ikke vitsen med å spekulere i det. Jeg har et etternavn rundt 150 andre har hvor jeg ikke er i slekt med andre i samme by med samme navn så ingen kan vite helt sikkert. Uansett er det nok ingen lov som brytes. Venninna til SE (Charlotte) var jo eiendomsmegler da SE solgte sin leilighet, og ser ikke på det som mindre biased enn å bruke evt slekt. Kan være enig i det å kommentere på Instagram er rart, men ikke noe mer enn det. 

Det er faktisk stor forskjell om det er venner eller familie som selger. Vet ikke hvor langt ut det går når det gjelder familie. Men en inngiftet svoger feks har ikke lov. Eller svigerdatter. Det er strenge regler på dette. En eiendomsmegler kan heller ikke kjøpe bolig som en annen megler på samme kontor/firma selger. Sier ikke at megleren deres er i samme familie på noe som helst måte, men det er veldig strenge regler som sagt. Megleren kan miste retten til å selge boliger mer, om reglene brytes 😊

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Bilde av Jan med babyklær i armen som om det er en baby... med teksten "Vi er klar 😍❤️" hvor Jan er tagget.. uten ordet "reklame" eller "annonse".. årets dårligste reklame spør du meg. Og hun la det ut etter all reklamen fra åpningen av butikken. Så i mitt hodet så er dette mer hinting for å legge opp til spekulasjoner enn reklame. 

Da jeg så den snappen (for noen minutter siden) var min første tanke: «aaah... derfor hun fortsetter å produsere... hun ønsker seg ei jente til». 
Tenkte ikke at hun allerede var gravid, men at det er ønsket hennes. Kan virke som Anna higer etter et barn til for å få «ennå ei dukke å leke med». 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Missy1 skrev (På 15.11.2019 den 18.00):

Da jeg så den snappen (for noen minutter siden) var min første tanke: «aaah... derfor hun fortsetter å produsere... hun ønsker seg ei jente til». 
Tenkte ikke at hun allerede var gravid, men at det er ønsket hennes. Kan virke som Anna higer etter et barn til for å få «ennå ei dukke å leke med». 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Bilde av Jan med babyklær i armen som om det er en baby... med teksten "Vi er klar 😍❤️" hvor Jan er tagget.. uten ordet "reklame" eller "annonse".. årets dårligste reklame spør du meg. Og hun la det ut etter all reklamen fra åpningen av butikken. Så i mitt hodet så er dette mer hinting for å legge opp til spekulasjoner enn reklame. 

Det bildet var jo høyst urovekkende. Voksne trebarnsforeldre gjør ikke slik. Det virker helt usunt. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spaniasol
Akkurat nå, Halle-Palle skrev:

Det bildet var jo høyst urovekkende. Voksne trebarnsforeldre gjør ikke slik. Det virker helt usunt. 

Absurd! (adjektivkonkurranse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Nasse Nøff ❤ said:

Må si jeg synes det er veldig sært å kjøpe babyklær før man er gravid, og spesielt klær som ikke er kjønnsnøytrale. Sikkert mange prøvere som kjøper barnevogn før man er gravid, fordi de snubler over et supertilbud eller dyre klær til latterlig billig. Det å legge det ut på nett på den måten hun gjorde... det er ganske sært, men det er min mening da. Hun kommer nok ikke til å slutte før hun får ei jente nei, hun har jo sagt det før at hun ønsker seg ei jente. Det blide er nok ikke bra nok som graviditet-annonsering fra hennes side, de andre ble jeg gjort en stor greie utav med video. Så var nok mer for å legge opp til spekulasjon. 

Da jeg først så den tenkte jeg det var fra den butikkåpningen eller hva det nå var der Jan jobber, og hans påfunn for å få klikk. Litt "ablegøyer" fra deres side, som ikke er løgn, men som kan forsvares med at de er klare for ei jente. Innlegg kommer nok om "det var mange som misforsto blabla". De vet jo utmerket godt hva de gjør for å få klikk.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Mummy1 skrev:

Hva i huleste skjer nå ? Hvorfor er hun nr 1 på blogg.no ?? Jeg gidder ivertfall ikke gi klikk for å finne det ut. 

Kun fordi hun clickbaitet om at hun var gravid igjen. Men det var kun reklame for nyaåpning av en barnebutikk i kjeden som Jan jobber i.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, missfix skrev:

Kun fordi hun clickbaitet om at hun var gravid igjen. Men det var kun reklame for nyaåpning av en barnebutikk i kjeden som Jan jobber i.

Og lesere går på limpinnen igjen...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, missfix skrev:

Kun fordi hun clickbaitet om at hun var gravid igjen. Men det var kun reklame for nyaåpning av en barnebutikk i kjeden som Jan jobber i.

Herrejesus! 🙈 Tid skal hun kutte ut å late som hun er gravd igjen? Det blir så fryktelig idiotisk! Skulle ønske bloggere fikk clickbait nekt. Er hun virkelig gravid en dag, så kommer ingen til å tro henne. Ropt ulv for mange ganger 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, smalls skrev:

Herrejesus! 🙈 Tid skal hun kutte ut å late som hun er gravd igjen? Det blir så fryktelig idiotisk! Skulle ønske bloggere fikk clickbait nekt. Er hun virkelig gravid en dag, så kommer ingen til å tro henne. Ropt ulv for mange ganger 

Men det er jo virkelig trist at det er alt hun kan komme på å skrive om. 

Jeg scrollet gjennom bloggen for en stund siden og det skjer jo ingenting der? Bare bilder av hun og barna, stort sett innendørs. Hvem er det som følger henne? 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva hun får ut av det. Ja hun kommer seg til toppen av lista ved å lure folk til å klikke seg inn på bloggen, men hun stuper jo like fort igjen så de lesertallene kan umulig hjelpe noe. Hun ødelegger jo bare ryktet sitt mer og mer

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Men det er jo virkelig trist at det er alt hun kan komme på å skrive om. 

Jeg scrollet gjennom bloggen for en stund siden og det skjer jo ingenting der? Bare bilder av hun og barna, stort sett innendørs. Hvem er det som følger henne? 

Jeg var innom bloggen for noen måneder siden og bloggen er jo dørgende kjedelig! Fatter ikke at hun kan ha faste lesere?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...