Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick
On 11/5/2019 at 1:45 PM, Oppland said:

3 timer i Legoland er  ingenting  bortsett fra bare mas. Med tre forholdsvis små barn er to dager mer passe. Da kan både store og små kose seg og få med alt Legoland har å by på.

Det var jo samme hastverket i sommer også, nedover  i Europa og opp igjen på noen få dager.

Hvorfor dette råkjøret av  noen ferier?

Fordi det åpenbart ikke skjer noe i Søgne som hun kan skrive om, eventuelt at ingen utenom hennes familie ønsker å bli avbildet på bloggen, og da er det jo ingen vits å lage innlegg om det? Unntakene der er bursdagsfeiringene for Jan og Anna. Hun går jo aldri utenfor huset der de bor, får man inntrykk av (skjønner hun deltar på å levere og hente i barnehage, og sikkert også skole). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, Sjokka skrev:

Det finnes ikke mange med Lossius navnet, så jeg tenker det er familie, og dermed bryter Anna loven igjen. 

Det er ikke ulovlig, men kan være uetisk iht Etiske regler for Norges Eiendomsmeglerforbund.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2019 den 18.59, kahaki skrev:

Det er ikke ulovlig, men kan være uetisk iht Etiske regler for Norges 

 

Endret av Sjokka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Sjokka skrev:

Det finnes ikke mange med Lossius navnet, så jeg tenker det er familie, og dermed bryter Anna loven igjen. 

Finnes flere Lossius, som ikke er i slekt .

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha må le, nå har hun endret navnet på instagram til Annarasmussen, fikk ikke den oppmerksomheten hun ville med toppbloggeren. Dessuten er profilen åpen nå🙈

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Svala skrev:

Haha må le, nå har hun endret navnet på instagram til Annarasmussen, fikk ikke den oppmerksomheten hun ville med toppbloggeren. Dessuten er profilen åpen nå🙈

Ja, 14 plass på blogg.no ... Så 😁🙈 Hun må bjuda på da 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
På 10.11.2019 den 19.12, Sjokka skrev:

Ok. Litt av en tilfeldighet at denne Lossius ikke er familie.

Er 361 mennesker med etternavnet i Norge så fullt mulig de ikke er i familie. Lite sannsynlig at alle er i slekt. Blir for dumt å spekulere i ulovlig valg av eiendomsmegler, når man ser at det er flere Lossius innen den bransjen på Sørlandet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Plannergirl skrev:

Er 361 mennesker med etternavnet i Norge så fullt mulig de ikke er i familie. Lite sannsynlig at alle er i slekt. Blir for dumt å spekulere i ulovlig valg av eiendomsmegler, når man ser at det er flere Lossius innen den bransjen på Sørlandet. 

Den aktuelle megleren har kommentert på Annas siste familiebilde på instagram med tekst og hjerte. Men like mye mulig de bare er venner og ikke familie.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
2 timer siden, missfix skrev:

Den aktuelle megleren har kommentert på Annas siste familiebilde på instagram med tekst og hjerte. Men like mye mulig de bare er venner og ikke familie.

Det vet jeg ingenting om siden jeg ikke følger anna på insta 😂

Endret av Plannergirl
Feil sosiale medie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Svala skrev:

Haha må le, nå har hun endret navnet på instagram til Annarasmussen, fikk ikke den oppmerksomheten hun ville med toppbloggeren. Dessuten er profilen åpen nå🙈

Hun fikk visst kjøpt navnet «sitt» av ei dansk Anna Rasmussen på Instagram. Slik at hun kunne bruke det nå.  (Toppbloggeren skulle jeg ønske var ironisk ment fra hennes side,  men var nok ikke det.. 🙄

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2019 den 19.51, lillesnøfnugg skrev:

Hva hadde AR i inntekt i fjor?

Inntekt: 785.828 kroner.

Formue: 0 kroner.

Skatt: 269.196 kroner. 
 

Året før hadde hun formue på nesten 2 mill og tjente også nesten det doble. 
 

Kilde: https://www.byas.no/aktuelt/i/OpXmWE/dette-tjente-vaare-lokale-influensere-og-gamere

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Plannergirl skrev:

Er 361 mennesker med etternavnet i Norge så fullt mulig de ikke er i familie. Lite sannsynlig at alle er i slekt. Blir for dumt å spekulere i ulovlig valg av eiendomsmegler, når man ser at det er flere Lossius innen den bransjen på Sørlandet. 

Jan heter Lossius til etternavn, så det er derfra navnet kommer.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man finner navn på meglerfirmaet i prospektet. Det er 2 x Lossius (tvillingbrødre) der.

 

En av dem har kommentert "Fine folk! ❤️" på familiebilde på Annas IG:

https://www.instagram.com/p/B4uGn7vj2Me/?igshid=pkq7t80za0b

Begge brødrene har Anna og Jan som venner på FB.

 

Endret av FruRosa
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
4 timer siden, Hedy Lamarr skrev:

Inntekt: 785.828 kroner.

Formue: 0 kroner.

Skatt: 269.196 kroner. 
 

Året før hadde hun formue på nesten 2 mill og tjente også nesten det doble. 
 

Kilde: https://www.byas.no/aktuelt/i/OpXmWE/dette-tjente-vaare-lokale-influensere-og-gamere

Så det går nedover økonomisk der også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For noen syke snapper hun legger ut. Ble uvel av hele opplegget. Snakk om å melke død ku. Anna vi bryr oss ikke om du er gravid igjen!

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Xstrella skrev:

For noen syke snapper hun legger ut. Ble uvel av hele opplegget. Snakk om å melke død ku. Anna vi bryr oss ikke om du er gravid igjen!

Hun er jo så fryktelig desperat etter klikk å penger. Da jeg så henne på god morgen Norge for noen uker siden tenkte jeg «er vel ikke lenge til hun blir gravid igjen så hun kan tjene litt penger». Å nå så jeg at hun på en måte har annonsert det på nett. Ingen bombe for å si det slik 😛 Får satse på at folk har vett nok til å ikke gi denne dama noen klikk på bloggen. 

Den jordmordrømmen varte ikke lenge 🙈

Endret av Sool
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sendt inn klage til forbrukertilsynet. Hun har ikke merket de tre siste innleggene med reklame på Facebook. Alle bør gjøre det. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...