Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Ikke lest bloggen på leeenge, så måtte inn å kikke. På spørsmål fra lesere så skriver hun at sine største egenskaper som mamma er "leggetid og rutiner". Kan det engang kalles en egenskap? 😅 Og at hun klapper seg selv på skulderen når hun hører om andre som bruker timesvis på å legge sine barn. 🙄😅

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, konkelimonke skrev:

Blir spennende å se på god kveld Norge til lørdagen, da skal hun fortelle Dorthe om noe hun angret så veldig på; skal vi danse, nakenbilde,huskjøp/salg, hva hva?!?

Skal hun være med i et program på TV2 nå igjen?
I alle dager, hva er det TV2 tenker med, skal de ikke snart innse at AR er yesterdays news og vel så det, hvem i all verden caster de som skal medvirke på TV, for dette blir for dumt......og det verste er vel at det sikkert blir sånn typisk kosemose-TV som er så flaut at halvparten hadde vært nok......jeg gremmes :murvegg:

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Skrottefar skrev:

Skal hun være med i et program på TV2 nå igjen?
I alle dager, hva er det TV2 tenker med, skal de ikke snart innse at AR er yesterdays news og vel så det, hvem i all verden caster de som skal medvirke på TV, for dette blir for dumt......og det verste er vel at det sikkert blir sånn typisk kosemose-TV som er så flaut at halvparten hadde vært nok......jeg gremmes :murvegg:

Men, vi må ikke glemme at Dorthe faktisk var den eneste (!) som våget å stille et spørsmålstegn ved at Anne-Brith fortsatte å eksponere barna etter de påståtte truslene. Så kanskje vi er så heldige igjen, og at Dorthe tør å stille de litt (for bloggerne) ubehagelige spørsmålene denne gangen også. Det er lov å håpe! 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig nysgjerrig på hva Anna faktisk angrer på?🤔 Hadde vært flott om hun angrer veldig på all eksponeringen av barna sine, men tviler på det. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper den nye boka handler om hvor lei hun er for alle feilene hun har gjort på bloggen. At hun ser hva hun har gjort, og har lært. Et siste desperat forsøk på å få bloggen opp igjen og få gode reklameinntekter igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, smalls skrev:

Veldig nysgjerrig på hva Anna faktisk angrer på?🤔 Hadde vært flott om hun angrer veldig på all eksponeringen av barna sine, men tviler på det. 

Hvis hun hadde angra på det, hadde hun forhåpentligvis sletta alt og slutta med eksponeringa tvert. Så lenge det er lov, kommer hun til å fortsette🙄

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var Anna, ville jeg angret veldig på at jeg delte så altfor mye. Og at jeg var så egenrådig, sta og impulsiv. Aldri tok tilbakemelding. 

Som å bestemme seg for å selge 2 hus, flytte ut av det ene for så å luske seg hjem igjen når ingen av dem ser ut til å bli solgt med det første. Dele tankekjøret og det de hinsides begrensede mulighetene for å finne det ideelle i Søgne.

Jeg ville angret på at jeg hadde delt de mindreåriges barndom; som ferier og bursdager. 

Jeg ville angret på at jeg hadde gjort meg avhengig av inntekten fra dette meningsløse opplegget. 

Men jeg tror ikke der er dette Anna angrer på. Hun angrer nok på at hun trakk seg fra SVD. Og så skal hun jo lansere bok, da. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Bli med på boklandseringen min» skriver hun på snap. 
 

*grøss* at ei jente som ikke engang klarer å skrive boklansering riktig, får lov å gi ut bok. Det er en skam!!

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
14 timer siden, Missy1 skrev:

«Bli med på boklandseringen min» skriver hun på snap. 
 

*grøss* at ei jente som ikke engang klarer å skrive boklansering riktig, får lov å gi ut bok. Det er en skam!!

Det er 2019 og vi må nok akseptere slikt. Trump er president i Usa, Melina Johnsen gir ut «hitlåt» og Anna skriver bøker. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Justsaying skrev:

Det er 2019 og vi må nok akseptere slikt. Trump er president i Usa, Melina Johnsen gir ut «hitlåt» og Anna skriver bøker. 
 

 

Jeg leste innlegget ditt for fort og når det sto Melina gir ut hitlåt, så trodde jeg med en gang at kona til Trump gir ut hitlåt 😂

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
17 minutter siden, smalls skrev:

Jeg leste innlegget ditt for fort og når det sto Melina gir ut hitlåt, så trodde jeg med en gang at kona til Trump gir ut hitlåt 😂

Det hadde ikke overrasket meg heller🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, Justsaying skrev:

Det hadde ikke overrasket meg heller🙈 

Haha nei 🤪 Er man kjent nok, så får man gi ut musikk, selv om man synger som en kråke

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Justlooking skrev:

Det var jo mildt sagt en slakt av boken.

Og det å «grave sin egen felle», er det inspirasjon fra Villa Paprika?

Endret av kahaki
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir flau på hennes vegne jeg. Hun viser jo bare hvor lite hun evner å forstå, igjen og igjen og igjen. Godt anmelderne er kritiske til dette mølet, er jo den eneste offentlige kritikken det stakkarslige mennesket får. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun har tatt abort etter hun ble gift var nytt for meg. Trodde hun prøvde å bli gravid jeg?

"Hun, som tidligere har hatet aborter og det hun beskriver som egoistiske kvinner, har selv gjennomført en abort etter hun ble gift."

https://www.vg.no/rampelys/bok/i/AdWezn/bare-roer-bokanmeldelse-anna-rasmussen-bare-anna?utm_source=vgfront&utm_content=row-2

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Diamant skrev:

At hun har tatt abort etter hun ble gift var nytt for meg. Trodde hun prøvde å bli gravid jeg?

"Hun, som tidligere har hatet aborter og det hun beskriver som egoistiske kvinner, har selv gjennomført en abort etter hun ble gift."

https://www.vg.no/rampelys/bok/i/AdWezn/bare-roer-bokanmeldelse-anna-rasmussen-bare-anna?utm_source=vgfront&utm_content=row-2

Dette la jeg også merke til, og syns dette var sjokkerende. Syns det virker rart at hun skal ha gjort det hvis Jan, som hun er gift med, er faren.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, kahaki skrev:

Det var jo mildt sagt en slakt av boken.

Og det å «grave sin egen felle», er det inspirasjon fra Villa Paprika?

Jeg tenkte det samme......altså, grave sin egen felle? Enten så er det en uttrykksmåte fra der hun kommer fra eller så har hun tatt en Heidi Weng og blandet sammen 2 forskjellige setninger som betyr det samme, som i HW sitt tilfelle var å "bøye seg i hatten" 😎

Overskriften på bok-anmeldelsen kunne også vært brukt om bloggen, nemlig "Bare Rør", men det gjelder jo forsåvidt også en del andre blogger, uten å nevne navn

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...