Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Er det siste bildet av herr og fru Rasmussen på instagram et stunt for oppmerksomhet eller bare veldig uheldig? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fru Rasmussen gjør det igjen. Liten halvkram, bikini og småbarn i skjønn forening:ironi:.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, gladidag skrev:

mobil/lommebok i lomma.....  ;) 

Sykt stor og ubeleilig lomme, men største fokuset i bildet mtp lyset 😂😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kjærlighetsbarn98
På 25.4.2019 den 22.47, konkelimonke skrev:

Poenget er ikke om hu har eller ikke har cellulitter, om hu har eller ikke har photoshoppa bilder.

det handler om illusjonen hun selger; perfekt kropp, perfekt barn, perfekt liv, perfekt ferie, perfekt hus etc.

vi som er over 20, vi skjønner at kropp forandrer seg etter man får barn, vi skjønner at med 3 barn under 8år så ligger man ikke time etter time ved bassengkanten og soler seg, vi skjønner at det ikke er normalt å være lykkelig og glad og ikke krangle noengang, vi skjønner at å pusse opp halvnaken ikke er normalt etc.

men de stakkarene på 16-18-20 ++som ikke har opplevd livet, de trur det er normalt å leie hus til 100 000,-, ha perfekt kropp, kun snille pene rene barn, legge teppe naken og lage «sextape» på tv2 etc

Jeg tror ikke jeg har møtt et eneste menneske som tenker at det er normalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna og Jan kunne vært en helt vanlig familie med et anonymt liv og helt vanlig ferie.

Det er tankevekkende at de små får være med på ferier som denne og den forrige, fordi nettopp de genererer inntekten som gjør det mulig. Mindreårige som blir overeksponert for at de voksne skal kunne ta dem med på luksuriøse feier andre med en vanlig jobb og mor hjemme ikke kan drømme om. Anna har skrevet at hun bruker minst 130.000,- i året på ferier. Joda, det finnes nok mange som gjør det. Men ikke mange småbarnsforeldre.

Lurer på om Anna og Jan noensinne reflekterer over dette. At grov eksponering gir grunnlag for et unormalt forbruk og levestandard. Jeg lurer på når tid det skal slutte. Når tid mindreårige i en sårbar alder skal få fred fra blogg, få et privatliv.

For hvem har spurt dem om de vil betale prisen for denne for luksusen i ensomhet? 

 

 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Jeg tror ikke jeg har møtt et eneste menneske som tenker at det er normalt. 

Ikke jeg heller. Min tenåringsdatter klarer fint å skille mellom "blogg og virkelighet".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det nyeste innlegget, er som å lese dagboken til en på 12 år. Merkelig tankegang....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Summ skrev:

Det nyeste innlegget, er som å lese dagboken til en på 12 år. Merkelig tankegang....

Hvordan da? Hva stod det? Gir ikke klikk 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Tran09 skrev:

Hvordan da? Hva stod det? Gir ikke klikk 

Skrev om hvordan hun valgte unike navn som ikke er unike siden halve Norge heter det. Spesielt lite komma... 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil nå påstå at ingen av navnene til kiddene hennas er unike. Føler nesten alle "nye" norsk navn er engelsk-inspirerte og kan uttales internasjonalt. Er ikke "Simen", "Håvard" eller "Kjersti" som er navn som ikke kan utteles på en fornuftig måte på engslsk.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, persondebatt og svar til dette.

Papirfly, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...