Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, chiki skrev:

Hvor ser du dem?

På bloggen...

Jeg synes det var så kleint å se henne ligge i badekaret å kline med Jan. 🙈

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært fan av denne bloggen, men at hun ikke gjemmer seg bort, redigerer bilder eller beklager seg over å ha lagt på seg er positivt. Mødre som poserer veldig i en blogg som stort sett handler om familien synes jeg er kleint uansett. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, konkelimonke skrev:

Poenget mitt var at hun prøver desperat å fremstå som superhot badass super milf med deeeeen perfekte kroppen etter å ha født tre barn, tanga på tanga på tanga med milf på rompa. 

Også er hun ikke så perfekt som hun så ekstremt desperat prøver å fremstå.

Flaut for henne å ha det tatovert på rumpa. At det går ann😳😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne
21 timer siden, konkelimonke skrev:

Off bilde med ananasen;

det var ikke ett flatterende bilde Av rumpe/lår til Anna.

Nå er jeg ingen fan av Anna eller det hun gjør. Men å kommentere sånn syntes jeg er litt drøyt. Godt hun ikke retusjerer kroppen sin som så veldig mange andre. Tror ikke jeg har sett en eneste kvinne uten litt «appelsinhud»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy
2 timer siden, Kariannne skrev:

Nå er jeg ingen fan av Anna eller det hun gjør. Men å kommentere sånn syntes jeg er litt drøyt. Godt hun ikke retusjerer kroppen sin som så veldig mange andre. Tror ikke jeg har sett en eneste kvinne uten litt «appelsinhud»

Helt enig. Enten får man pes for retusjering ellers så er det feilt med appelsinhud og cellulitter. Seriøst.....ikke rart at man får komplekser. Dere som kommenterer kropp bør skamme dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kariannne skrev:

Nå er jeg ingen fan av Anna eller det hun gjør. Men å kommentere sånn syntes jeg er litt drøyt. Godt hun ikke retusjerer kroppen sin som så veldig mange andre. Tror ikke jeg har sett en eneste kvinne uten litt «appelsinhud»

Så enig! Selv de slankeste og yngste man møter på badestranden har cellulitter, og det er fint å se en influencer som ikke redigerer de bort 😊

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Justlooking skrev:

Så enig! Selv de slankeste og yngste man møter på badestranden har cellulitter, og det er fint å se en influencer som ikke redigerer de bort 😊

Helt enig! Veldig bra at hun ikke har redigert bildene! Og det er ingenting gale med kroppen hennes! :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser helt ærlig ikke noe særlig cellulitter på de bildene. Egentlig så ser jeg minimalt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, konkelimonke skrev:

Poenget er ikke om hu har eller ikke har cellulitter, om hu har eller ikke har photoshoppa bilder.

det handler om illusjonen hun selger; perfekt kropp, perfekt barn, perfekt liv, perfekt ferie, perfekt hus etc.

vi som er over 20, vi skjønner at kropp forandrer seg etter man får barn, vi skjønner at med 3 barn under 8år så ligger man ikke time etter time ved bassengkanten og soler seg, vi skjønner at det ikke er normalt å være lykkelig og glad og ikke krangle noengang, vi skjønner at å pusse opp halvnaken ikke er normalt etc.

men de stakkarene på 16-18-20 ++som ikke har opplevd livet, de trur det er normalt å leie hus til 100 000,-, ha perfekt kropp, kun snille pene rene barn, legge teppe naken og lage «sextape» på tv2 etc

Akkurat å kun vise frem barna velkledde,rene å børstet er ett minimum når man først viser de til hele verden,tenker jeg.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patetisk å kommentere cellulitter og vekt. Er problemet at hun, ifølge enkelte her inne, ikke er så deilig som hun tror? Hadde det vært bedre hvis hun - i deres øyne - faktisk var så deilig? Hadde det vært greit da? For hadde problemet vært det at hun legger ut slike bilder i det hele tatt hadde man vel kommentert det, og ikke cellulittene? 

(Slike bilder er etter min mening ikke annet enn kleine, og det mener jeg uansett hvordan man ser ut.)

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er veldig kritisk til mye av det Anna gjør. Hun har vist mange ganger at hun oppfører seg alt for umodent til å kunne ha frie tøyler på nett om hva hun legger ut

Men når det kommer til kropp, snakk om usmakelig å kommentere "dvask" rumpe, appelsin hud, tjukk eller tynn her eller der. Det er mange ting hun kan tas for, men hvordan kroppen hennes ser ut er ikke en av de.

 

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Ellatin said:

Men når det kommer til kropp, snakk om usmakelig å kommentere "dvask" rumpe, appelsin hud, tjukk eller tynn her eller der. Det er mange ting hun kan tas for, men hvordan kroppen hennes ser ut er ikke en av de.

 

Enig. Ikke rart KG har dårlig rykte - man leser alltid at dette forumet kun er for å saklig kritisere bedriften AR og ikke personen, og så kommer det slike stygge kommentarer om dvask rumpe og appelsinhud 🙄

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i cellulitter.. barn i badedrakt på some, som man vet alt om.. DET er bekymringsfullt.. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/26/2019 at 5:47 PM, BuffaloDuck said:

Enig. Ikke rart KG har dårlig rykte - man leser alltid at dette forumet kun er for å saklig kritisere bedriften AR og ikke personen, og så kommer det slike stygge kommentarer om dvask rumpe og appelsinhud 🙄

Altså, nå må du huske at appelsinkommentarene kun var 2 av veldig mange kommentarer og at disse brukerne raskt fikk beskjed om at dette var unødvendig. I en tråd som er 563 sider lang vil slikt dukke opp fra tid til annen, men majoriteten her inne holder seg saklige og for gode for slikt. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...