Jump to content
Guest Gregor Clegane

Annas rosa bobler AS - blogg og samliv

Recommended Posts

Dorey

Ikke legg ut bilder av datteren din i badedrakt, ditt uansvarlige kvinnemenneske! 

Fortsetter under...

3 timer siden, Dorey skrev:

Ikke legg ut bilder av datteren din i badedrakt, ditt uansvarlige kvinnemenneske! 

Dette er så grovt. Alle advarsler som kommer mot dette, hun vil bare ikke forstå. Faktisk så jeg lurer på om noen instanser bør inn å bistå. 

konkelimonke

Nei det fikk hun bare til å de slappere og større ut enn hu er 🤦🏻‍♀️ 

WhiteSwan
På 8.4.2019 den 20.43, Mammamiaa skrev:

Blir så oppgittav den siste videoen på Snap. Filmer fra magen og ned i bikini mens hun ligger og vrir på seg🙄

Det holder visst ikke for henne å få oppmerksomhet fra Jan, hun er jo desperat. 

Kattepus111
På 9.4.2019 den 17.55, Keikolina skrev:

Hvem tar bildene?

Jeg vil tro hun er med stesøsteren

Kragebein

Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner, krenkende innlegg og svar til dette.

Kragebein, adm

Annonse

Svala

Jeg blir flau på Annas vegne når man så åpenbart på snappene hennes ser at hun syns at hun selv er så sykt fin og deilig. Det er jo lov i utgangspunktet, men syns det er helt feil å fremstille seg slik sammen med sin unge datter. Håper at Anna leser her inne og tar til seg kritikken rundt dette snart slik at dette ikke går mer utover M. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor hun har lyst at bekinibilder av henne selv og hennes datter skal generere klikk, går virkelig pengene foran datteren?

blåbærpai
20 timer siden, Svala skrev:

Jeg blir flau på Annas vegne når man så åpenbart på snappene hennes ser at hun syns at hun selv er så sykt fin og deilig. Det er jo lov i utgangspunktet, men syns det er helt feil å fremstille seg slik sammen med sin unge datter. Håper at Anna leser her inne og tar til seg kritikken rundt dette snart slik at dette ikke går mer utover M. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor hun har lyst at bekinibilder av henne selv og hennes datter skal generere klikk, går virkelig pengene foran datteren?

Det har de vel alltid gjort?

Friluftsdame
Posted (edited)

Fruen har blitt solbrent, fått blemmer i hendene og knekt en negl etter hesteridning på Kypros. 

Hele reisen virker rimelig merkelig, iallefall med utgangspunkt i hva man beretter om at man fyller dagene med. Nok en gang handler det om å få tiden til å gå, finne på ting. Og fotografen er identifisert. Suspekt valg, gitt tidligere skriverier. 

For meg virker reisen og oppholdet mer som en rotløs flukt enn en overveid handling. Å ta en mindreårig ut av skolen for å fylle en voksens liv med innhold virker søkt. 

Hagen er under utvikling hjemme, og det lengtes. At man ikke har tenkt at trampoline og lignende er en grei ting å ha når man har plass til det og har 3 i alderen, er merkelig. Men; det er ikke nødvendig å designe en hage for at en familie skal trives og leve bra. 

Jeg står igrunnen igjen med 2 ord etter å ha spandert et klikk og lest de siste, intetsigende innleggene til mammaen: ZOOM OUT. 

Edited by Friluftsdame

Clara80

Helt enig. Denne reisen er merkelig. 

konkelimonke

Trudde man var litt mer opplyst idag, løver/tigere ol store farlige dyr blir dopa ned og slått/holdt oppe for at de ikke skal angripe turister som skal ta bilde av de søte dyrene.

samme med elefantridning ol. Ikke lest bloggen men så det var en elenfant på en snapp el noe. 

Panda90
2 timer siden, konkelimonke skrev:

Trudde man var litt mer opplyst idag, løver/tigere ol store farlige dyr blir dopa ned og slått/holdt oppe for at de ikke skal angripe turister som skal ta bilde av de søte dyrene.

samme med elefantridning ol. Ikke lest bloggen men så det var en elenfant på en snapp el noe. 

Det kom en kritisk kommentar som belyste nettopp dette på instagrambildet hun la ut tidligere idag hvor hun poserer med en elefant. Rett etter slettet hun bildet. Hun la deretter ut nytt bilde hvor de klapper en løveunge. Hun ba folk tagge en venn de ville oppleve dette sammen med. Det kom en kritisk kommentar, og hun sperret deretter kommentarfeltet under bildet og tok samtidig bort "tagg en venn" teksten under bildet.

Annonse

Tran09
33 minutter siden, Panda90 skrev:

Det kom en kritisk kommentar som belyste nettopp dette på instagrambildet hun la ut tidligere idag hvor hun poserer med en elefant. Rett etter slettet hun bildet. Hun la deretter ut nytt bilde hvor de klapper en løveunge. Hun ba folk tagge en venn de ville oppleve dette sammen med. Det kom en kritisk kommentar, og hun sperret deretter kommentarfeltet under bildet og tok samtidig bort "tagg en venn" teksten under bildet.

Har INGEN jeg vil oppleve å bidra til tortur og fangehold av ville dyr med. At det er mulig..  Har så mye å si om dette tullet hennes at jeg hadde brukt hele kvelden. Istedenfor donerer jeg 500 kroner til NOAH som kjemper for ville dyrs rettigheter. Håper dyreparker blir lagt ned for godt, er for galt at dyr blir behandlet som gjenstander. 

Maskopi

Den dansevideoen på Instagram stories 🙈

Xstrella
Akkurat nå, Maskopi skrev:

Mads Hansen la ut også. Dalende salgstall tydligvis. Viktig å deilige seg foran speilet da. Klarer ikke Jan å gi henne nok oppmerksomhet?

WhiteSwan
27 minutter siden, Xstrella skrev:

Mads Hansen la ut også. Dalende salgstall tydligvis. Viktig å deilige seg foran speilet da. Klarer ikke Jan å gi henne nok oppmerksomhet?

Forskjellen på figuren på bildet og Anna er at Anna gjerne gjør det.

DF2E0108-8E9B-4AE9-BED9-A447C8E84306.jpeg

konkelimonke
9 timer siden, Maskopi skrev:

Så ut som hu hadde kjempestort bind på seg, så der var hu uheldig med trusevalg! 😂

Summ

Tenk å si; «prisen på huset er ikke verdt det, mtp været» Altså snuppa, bli voksen snart da? 

FruRosa
På 13.4.2019 den 23.03, FotbaIlflua skrev:

Jeg skjønner jo at intimsoner og allmenne, sosiale regler viskes ut i blogglandia. Bare tanken på å ta på meg en badedrakt, dra den inn i ræva så begge rumpeballene henger ut, snu ryggen til for så å be min far om å ta bilder av meg, er så cringe at jeg blir litt småkvalm...

Det blir ikke mindre sært med tanke på all dritten hun har skrevet om faren!