Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det mulig... «nei vi er ikke her bare for ferie, jeg skal blogge også»

hvorfor gjorde hun dette? En helgetur, en uke i syden, det er ingen som reagerer, det er helt vanlig. Men hvorfor gjør hun dette? Det gir ingen mening. Hvorfor kan hun aldri gjøre vanlige ting? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Summ skrev:

Er det mulig... «nei vi er ikke her bare for ferie, jeg skal blogge også»

hvorfor gjorde hun dette? En helgetur, en uke i syden, det er ingen som reagerer, det er helt vanlig. Men hvorfor gjør hun dette? Det gir ingen mening. Hvorfor kan hun aldri gjøre vanlige ting? 

Det er nok pga økonomiske fordeler. Hvis turen blir betegnet som jobb så kan hun dra store skattemessige fordeler av det da alt av utgifter kan skrives av på skatten. F.eks flybilletter, villaen hun leier og alt som blir vist frem på bloggen. 

Husker jo fotballfruen som tok vare på kvitteringen av en iskrem som ble vist frem på bloggen da de var i USA på forrige sesong av Bloggerene; selv en iskrem kan skrives av på skatten. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, skruf skrev:

Det er nok pga økonomiske fordeler. Hvis turen blir betegnet som jobb så kan hun dra store skattemessige fordeler av det da alt av utgifter kan skrives av på skatten. F.eks flybilletter, villaen hun leier og alt som blir vist frem på bloggen. 

Husker jo fotballfruen som tok vare på kvitteringen av en iskrem som ble vist frem på bloggen da de var i USA på forrige sesong av Bloggerene; selv en iskrem kan skrives av på skatten. 

Ja, hun sa jo at turen var så dyr at hun ikke ville tenke på det engang.. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest alt i det siste, heller ikke alt i tråden her nå. Men har hun og pusegutt (Jan) flyttet fra hverandre? Og hva gjør hu på ferie?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick
Just now, Anonym1990. said:

Har ikke lest alt i det siste, heller ikke alt i tråden her nå. Men har hun og pusegutt (Jan) flyttet fra hverandre? Og hva gjør hu på ferie?

De har ikke flyttet fra hverandre. Hun jobber/har ferie der/skriver litt på ny bok. Guttene og Jan kommer ned om en måneds tid. Kjenner jeg henne rett, blir moren tilkalt om noen dager. Det er et sinnsykt stort område for bare en voksen og ett barn. De skal jo over til et nytt sted når guttene og Jan kommer, om jeg forstod det rett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mrs. Random Nick skrev:

De har ikke flyttet fra hverandre. Hun jobber/har ferie der/skriver litt på ny bok. Guttene og Jan kommer ned om en måneds tid. Kjenner jeg henne rett, blir moren tilkalt om noen dager. Det er et sinnsykt stort område for bare en voksen og ett barn. De skal jo over til et nytt sted når guttene og Jan kommer, om jeg forstod det rett. 

Okei. Trodde hun og moren ikke lenger var venner? Der ser man hvor mye jeg har fått med meg. 

Takk for svar!:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
Just now, Anonym1990. said:

Okei. Trodde hun og moren ikke lenger var venner? Der ser man hvor mye jeg har fått med meg. 

Takk for svar!:)

Kan hende du har rett. Jeg har ikke peiling på det, jeg bare sa hva som pleier å skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev:

Kan hende du har rett. Jeg har ikke peiling på det, jeg bare sa hva som pleier å skje.

He he. Jenta er vel ikke den mest stabile, så forholdene er vel deretter. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym1990. skrev:

Okei. Trodde hun og moren ikke lenger var venner? Der ser man hvor mye jeg har fått med meg. 

Takk for svar!:)

Moren (og faren) var plutselig inne i varmen igjen uten forklaring.. 😏

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba
1 time siden, Vipser skrev:

Moren (og faren) var plutselig inne i varmen igjen uten forklaring.. 😏

Uten forklaring for oss, ja.  Tror du virkelig ikke at det skjedde mer enn hva vi vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Macimba skrev:

Uten forklaring for oss, ja.  Tror du virkelig ikke at det skjedde mer enn hva vi vet?

Fortsatt tullete at vi ikke fikk forklaring, siden vi fikk masse forklaring når de ble uvenner...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Summ skrev:

Fortsatt tullete at vi ikke fikk forklaring, siden vi fikk masse forklaring når de ble uvenner...

Enig. Ikke rart folk mistror hun.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Macimba skrev:

Uten forklaring for oss, ja.  Tror du virkelig ikke at det skjedde mer enn hva vi vet?

I og med at det ble beskrevet i det vide og det brede i bloggen om hvordan faren mishandlet henne og at moren tok farens parti, er det jo litt snålt at de plutselig er inne i varmen igjen. Hun skylder ingen en forklaring, men kunne jo latt være å henge ut foreldrene med noe som åpenbart var løgn. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Vipser skrev:

I og med at det ble beskrevet i det vide og det brede i bloggen om hvordan faren mishandlet henne og at moren tok farens parti, er det jo litt snålt at de plutselig er inne i varmen igjen. Hun skylder ingen en forklaring, men kunne jo latt være å henge ut foreldrene med noe som åpenbart var løgn. 

Mishandlingen var kanskje ikke mishandling likevel da, hun fikk kanskje et «nei». Neida. 

Men som du sier, hun skylder jo faktisk ingen forklaring, men må skjønne flere blir skeptiske til hun. Alt blir så dramatisk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir så oppgittav den siste videoen på Snap. Filmer fra magen og ned i bikini mens hun ligger og vrir på seg🙄

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å høres kjip ut; hadde det ikke vært morsommere for den lille med et hotell hvor det var masse andre unger? Vi har flere ganger leid bungalow tilknyttet hotell slik at junior kunne leke med andre barn og være med på aktiviteter, samtidig som vi kunne være for oss selv når vi ønsket det. Det ser så himla tomt og trist ut med det store huset. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang bilder lagt ut på SoMe fra ferien nå, jeg håper de har noen med seg eller at Anna er veldig flink med selvutløser at det ikke er datter som tar bilder av sin mor med badedrakta dratt opp i rompa. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...