Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Orly skrev:

Ja man kan det, men å ta de ut 5 uker betyr også at de skrives ut av skolen og ikke nødvendigvis får gå der når de kommer hjem.

Man søker om fri, og må ta leksene med. Pensum må gjennomgås uansett. Men klart det er enklere om barnet går i andre klasse på barneskolen enn på ungdomsskolen. Jeg ville ikke tatt den sjansen om 5 uker uansett alderstrinn. Maks én uke! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, Viking-girl skrev:

Man søker om fri, og må ta leksene med. Pensum må gjennomgås uansett. Men klart det er enklere om barnet går i andre klasse på barneskolen enn på ungdomsskolen. Jeg ville ikke tatt den sjansen om 5 uker uansett alderstrinn. Maks én uke! 

Jeg vet hvordan det fungerer men det var mer at man ikke er garantert plass i samme klasse når man er tilbake .

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 time siden, Macimba skrev:

Man kan undervise barna sine selv 

Ifølge Anna selv har M gått forbi Annas lese og mattekunnskaper allerede i første klasse. Så jeg er usikker på hva Anna kan lære henne... ;)

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei av de ukene er vel påskeferie, så her snakker vi om 4 uker utenom skolen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Tror vi skal huske på at hun har slekt der nede. Har hun ikke det? For alt vi vet, så kan det hende at noen av de eldre der ligger for døden, eller at det er en høytidsdag av en eller annen mer positiv variant for slekta der nede eller at det er noe annet som skjer det med slekta hennes.

 

Men det høres mye ut, å ta jenta ut fra skolen så lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det høres mye ut å være borte fra den mellomste så lenge også jeg. Anna har virket vinglete etter helgen med BF2, og hun bør huske på at om det blir slutt mellom Jan og henne, så har ikke mellomste noe som helst relasjon til Jan.. altså Jan stiller helt sikkert opp uansett, men «eks-mannen til mamma» og «pappaen til lillebroren min» vil aldri bli noe mer... hvis hun skal drive slik, bør hun nok vurdere at Jan adopterer 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Summ skrev:

Syns det høres mye ut å være borte fra den mellomste så lenge også jeg. Anna har virket vinglete etter helgen med BF2, og hun bør huske på at om det blir slutt mellom Jan og henne, så har ikke mellomste noe som helst relasjon til Jan.. altså Jan stiller helt sikkert opp uansett, men «eks-mannen til mamma» og «pappaen til lillebroren min» vil aldri bli noe mer... hvis hun skal drive slik, bør hun nok vurdere at Jan adopterer 

Er ikke bare å adpotere ett barn heller,når barnets biofar må si fra seg alle rettigheter,noe han neppe gjør.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, J.. skrev:

Er ikke bare å adpotere ett barn heller,når barnets biofar må si fra seg alle rettigheter,noe han neppe gjør.

Det spiller ingen rolle om biologisk far er med på det. Det er uansett noe bufetat avgjør og når det gjelder så små barn så er det et garantert nei fra bufetat selvom biologisk far har samtykket 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Skal hun dra fra de 2 minste i 5 uker? Beklager, men det er alt for lenge for så små barn synes jeg. Har også småbarn og det kunne aldri falt meg inn:/ 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens innlegg masse ord som ender med at de skal være på Sørlandet i sommer, men sommeren 2020 blir helt magisk. Ja, ja.....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.3.2019 den 20.44, Mrs. Random Nick skrev:

Tror vi skal huske på at hun har slekt der nede. Har hun ikke det? For alt vi vet, så kan det hende at noen av de eldre der ligger for døden, eller at det er en høytidsdag av en eller annen mer positiv variant for slekta der nede eller at det er noe annet som skjer det med slekta hennes.

 

Men det høres mye ut, å ta jenta ut fra skolen så lenge. 

Når hun var der nede sist så virket det ikke som hun hadde noe med slekta å gjøre i det hele tatt. Dette er nok kun et innfall ja, en rotløs sjel som aldri finner harmoni eller Lykke der hun er. Utrolig trist. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner og svar til dette.

Kragebein, adm

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke hun hadde klart å skrive «annonse» mindre på bubbleroom snappen🙈 også heeeeelt nederst på skjermen

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Pitofinaa skrev:

Tror ikke hun hadde klart å skrive «annonse» mindre på bubbleroom snappen🙈 også heeeeelt nederst på skjermen

Jeg så det... helt sykt!! At hun ikke trår mer varsomt kan jeg ikke forstå. Nettopp fått bot på 100.000kr så burde en skjerpe seg. Men Anna sin utvikling stoppet nok opp altfor tidlig. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Missy1 skrev:

Jeg så det... helt sykt!! At hun ikke trår mer varsomt kan jeg ikke forstå. Nettopp fått bot på 100.000kr så burde en skjerpe seg. Men Anna sin utvikling stoppet nok opp altfor tidlig. 

Obsternasig tenåring  i fri utfoldelse 🙄

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Picketfence
På 6.3.2019 den 12.09, Pitofinaa skrev:

Tror ikke hun hadde klart å skrive «annonse» mindre på bubbleroom snappen🙈 også heeeeelt nederst på skjermen

Jeg klare ikke forstår hva de forsøker å oppnå med dette? Jeg tenker de egentlig bare kan tape på det. 

Ved at hun merker riktig vil forbrukerne antakelig ta hennes mer seriøst. 

At hun forsøker å "lure" folk til å ikke se at dette er kjøpt og betalt gjør ikke at flere vil kjøpe produktet, virker bare som hun fordummer alle følgere. 

Sleipt og useriøst.

Endret av Picketfence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...