Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Vil også tro den ekte broren hadde reagert hvis noen skrev slike innlegg på vegne av han! Jeg hadde nå hvertfal gått ut og sagt det ikke var meg som skrev ;)

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vilunich

Hmmmm er noen som ikke kommenterer her lenger heller gitt!!! Og jeg har ikke brukt ignorer knappen en gang :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti
2 timer siden, Ulzzang skrev:

Hvordan viste denne personen detaljer om rettsaken, penger som ble brukt til den, at Anna er på prøvetid i ett år osv?

Hvordan vet du at de detaljene er sanne og ikke oppdiktet? Hvem som helst kan jo finne på det. 

2 timer siden, RompeRusk skrev:

Og at ingen vil kjøpe huset pga ryktet Anna har i byen.. 

Det er hvertfall tøv. Boligmarkedet i Stavanger er tregt for tiden. Ingen oppegående voksne mennesker lar være å kjøpe en  bolig de kunne tenke seg pga fjortisrykter. De fleste i målgruppen til denne boligen har nok ikke så stor innsikt i bloggen heller. Hadde det vært snakk om drap hadde det nå vært en sak, men... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jentefranorge skrev:

Vil også tro den ekte broren hadde reagert hvis noen skrev slike innlegg på vegne av han! Jeg hadde nå hvertfal gått ut og sagt det ikke var meg som skrev ;)

Er det jeg anser som beste "beviset" på at det faktisk var bror som skrev. For hadde noen skrevet noe slikt i mitt navn, under de rådende forhold, hadde jeg vært kjapp med å dementere. Det kan jo selvsagt også være det at familien ikke gidder å bry seg så mye med hva Anna gjør, slik at de ikke vet noe om dette innlegget av bror. Men, rart hvis ingen har informert de da. 

Hele saken med MtM og familie/fedre er tragisk.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråletårer

Uansett  så skrev " bror" det han skrev på et perfekt  tidspunkt.  Mindre mod på forum på natta. Personen visste det kom til å bli fjernet men lå lenge nok til å få opp rykter og bli kopiert, han viste hva han gjorde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pinkee skrev:

Er det jeg anser som beste "beviset" på at det faktisk var bror som skrev. For hadde noen skrevet noe slikt i mitt navn, under de rådende forhold, hadde jeg vært kjapp med å dementere. Det kan jo selvsagt også være det at familien ikke gidder å bry seg så mye med hva Anna gjør, slik at de ikke vet noe om dette innlegget av bror. Men, rart hvis ingen har informert de da. 

Hele saken med MtM og familie/fedre er tragisk.

Dette er også den eneste kredible grunnen jeg har sett for at det faktisk var han, men som du sier så kan det jo være at han ikke har fått det med seg rett og slett fordi de ikke bryr seg eller følger med på dramaet til Anna. Men som jeg sa, har jo ikke utelukket at det faktisk var han. Poenget er jo at vi ikke har håndfast bevis fra eller til

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Ulzzang skrev:

Men det er fortsatt ikke noe bedre forklaring for det som selveste Jan skrev på bloggen ang et familiemedlem som hadde tråkket på henne. Det var nesten som å bekrefte at det var broren som skrev det. 

Ja, jeg sier ikke imot at timingen er påfallende på Annas nye pause. Men det betyr jo ikke at det var han som skrev innlegget det heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det ikke nødvendigvis er broren hennes, men kanskje halvsøsteren hennes, eller en tidligere venninne, som vet ganske mye om Anna og familien.

Når jeg en sjelden gang skriver anonyme innlegg på KG, gjør jeg en så liten endring som å bytte kjønnet/relasjonen på noen i innlegget. 

Endret av smartbimbo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X

Jeg tror det var broren som skrev innlegget, fordi å lese innlegget var som å se den andre siden av situasjonen. Det var følelsesladdet og fornærmet, og det hadde litt barnslig og ensidig preg, akkurat som Annas innlegg har vært. Noen sa at de ikke trodde det var broren på grunn av dårlig skriftspråk og skrivefeil, men jeg husker gjesteinnlegg fra broren fra for lenge siden, og han har ca samme skrivespråk som Anna. Ellers skrev han det nok med sterke følelser, og da er det lett å bare tromme på tastaturet uten å se over skrivefeil. 

Det er som nevnt over 3 sider av saken, og nå har vi hørt to. Hva den tredje, og sannheten, er, vil vi nok aldri få vite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke noen som bare kan spør bror da? :P Enten så sier han det er han, eller så sier han at det bare er sladder som ble skrevet i hans navn... nysgjerrig :alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X

Jeg ville aldri tatt en anonym "bekreftelse" på et forum som dette for ekte vare....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får visst ikke solgt boligen sin. Nå ligger den ute til leie for 20k i mnd.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt at voksne, oppegående folk ikke vil kjøpe den boligen og dermed assosieres med bloggeren. Jeg hadde aldri kjøpt det huset. Ville heller ikke kjøpt et "fotballfrue" hus. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, elisaday skrev:

Forstår godt at voksne, oppegående folk ikke vil kjøpe den boligen og dermed assosieres med bloggeren. Jeg hadde aldri kjøpt det huset. Ville heller ikke kjøpt et "fotballfrue" hus. 

Voksne, oppegående folk lar ikke være å kjøpe et ellers bra hus fordi en blogger har eid det, altså! Det får da være måte å tillegge dem makt. 

Boligmarkedet i Stavanger er på er historisk lavt nivå pga oljekrisen og det er ingen som får sjokk over at det tar lang tid å selge et hus. 

 

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hallepalle skrev:

Voksne, oppegående folk lar ikke være å kjøpe et ellers bra hus fordi en blogger har eid det, altså! Det får da være måte å tillegge dem makt. 

Boligmarkedet i Stavanger er på er historisk lavt nivå pga oljekrisen og det er ingen som får sjokk over at det tar lang tid å selge et hus. 

 

Oppegående, voksne folk i Stavanger vet godt hvem Anna er. De vet huset har blitt eksponert, i likhet med alt annet i bloggen, og tro det eller ei, det er ikke alle som synes det er "kult" å bo i et hus som blir assosiert med en sånn mammablogger. Teit, kanskje, men sånn er det nå bare. Vet om flere kjøpere i Stavanger regionen som helst vil ha et hus de kan sette sitt eget preg på uten at mammatilmichelle skal henge over boligen deres i all evighet. Alle i nabolaget der vet hvem som har bodd der før. Forstår meget godt at folk ikke vil bo i mammatilmichelle sitt hus. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti
8 minutter siden, elisaday skrev:

Forstår godt at voksne, oppegående folk ikke vil kjøpe den boligen og dermed assosieres med bloggeren. Jeg hadde aldri kjøpt det huset. Ville heller ikke kjøpt et "fotballfrue" hus. 

Man er ikke mye voksen og oppegående hvis DET er det som stopper en. :ler: mest sannsynlig har man lite peiling på hva bloggeren driver på med også, hvis man er i målgruppen for den type hus. Bor selv i Stavanger, og ingen jeg kjenner i målgruppen har særlig peiling på hvem Anna er. 

Men boligmarkedet i Stavanger er vanskelig for tiden. Det har nok mer med en viss oljekrise å gjøre enn barnslige fakter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, ingeniørfrue skrev:

Er det ikke noen som bare kan spør bror da? :P Enten så sier han det er han, eller så sier han at det bare er sladder som ble skrevet i hans navn... nysgjerrig :alice:

Jeg har spurt han, men han har ikke sett meldingsforespørselen min på messenger.. hvis han ikke har ignorert den da🙃

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Kjenner mange i Stavanger og vil ikke gå til det skritt å kalle dem barnslige fordi de ikke vil bo i det "gamle" huset til en av Norges mest notoriske bloggere. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, elisaday skrev:

Jaja. Kjenner mange i Stavanger og vil ikke gå til det skritt å kalle dem barnslige fordi de ikke vil bo i det "gamle" huset til en av Norges mest notoriske bloggere. 

Hadde du byttet ut "bloggere" med "mordere", så hadde du hatt et poeng, men jeg kan ikke se hva som skal være så ille med å bo i et hus en blogger har bodd i tidligere. Er selv i målgruppen for en slik bolig, og at MtM har eid huset tidligere er så langt fra en deal breaker det er mulig å komme. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Malassezia Furfur skrev:

Hadde du byttet ut "bloggere" med "mordere", så hadde du hatt et poeng, men jeg kan ikke se hva som skal være så ille med å bo i et hus en blogger har bodd i tidligere. Er selv i målgruppen for en slik bolig, og at MtM har eid huset tidligere er så langt fra en deal breaker det er mulig å komme. 

Så kjøp huset selv da 😊 det er forskjell på folk. Noen synes det er awesome at boligen og bilder av den ligger ute på en offentlig blogg. Andre, not so much. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...