Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, hobbykokken skrev:

Jeg likte bloggen veldig godt før hun ble sammen med J. Etter det har det bare vært click bait. Det begynte å Kypros, og har bare blitt verre. Jeg lurer på om ikke disse innleggene hvor J hyller henne er et spill for galleriet. Sånn jeg ser det har hun endret seg totalt etter at han kom inn i bildet. Hun har jo ingen andre enn han og familien hans igjen. Og kanskje det var målet. For hvor skal hun gå nå? 

Enig med deg, og da synes jeg faktisk også at hun var flink til å skrive/uttrykke seg. Men man må tilbake et par år, før denne galskapen og jakten på klikk tok helt overhånd. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, fjær skrev:

nei man kan ikke bli sykemeldt av å bli konfrontert, men får man seg en psykisk knekk av den konfrantasjonen så kan man bli sykemeldt.. Og jeg HÅPER at hun har vært til lege så hun får litt proffesjonell hjelp... 

Det er jeg helt enig med deg i. Men slik det blir fremstilt så er Jan den store ridderen som styrer alt til å bli et mye større drama enn det nok er (og det viser seg når hun kommer tilbake - like blid). Klart jenta skulle hatt hjelp. Jeg er ikke ute etter å skrive stygt for å trykke henne ned, men for å åpne øynene på de som ser på henne i nesegrus beundring og tror på alt som kommer derfra.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: fant det! Hvor er dette innlegget fra 'bror' som dere driver å snakker om?

Endret av lona
Fant innlegget
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, lona skrev:

Edit: fant det! Hvor er dette innlegget fra 'bror' som dere driver å snakker om?

Men jeg har ikke funnet det. Kunne noen kommet med link eller et hint? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, alle er flinke til NOE. Stort eller smått. Men jeg synes ikke Anna har noen talenter som er verdt å nevne i denne sammenheng. Flink til å skrive er hun overhode ikke. Hun skriver vel slik man kan forvente av ei som kun har gjennomført ungdomsskolen. Jeg ser ikke noe potensiale her som er verdt å bygge på i blogg-sammenheng. Hun har levd av å utlevere livet sitt som ung mor, verken mer eller mindre. Fra det mer uskyldige til denne galskapen det har endt opp med.

Håper også hun får hjelp og forlater rampelyset forgodt.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rose11

Hvordan vet vi at det "broren" forteller er sant? Og ikke sikkert det er broren en gang. Jeg er forvirret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rose11 skrev:

Hvordan vet vi at det "broren" forteller er sant? Og ikke sikkert det er broren en gang. Jeg er forvirret. 

Ja, jeg tror ikke det var han. Ingenting som ble skrevet som "beviste" det. Heller motsatt -det var veldig dårlig skrevet. Ikke det at jeg tror på Anna og alt hun skriver/gjør, men tar ikke dette innlegget for gitt at det var skrevet av han. For jeg virkelig ikke at han hadde gått ut med sin versjon her inne. Hvis de ønsket det hadde familien gått til media tror jeg. Men de tar det jo via rettens vei, ikke i offentlighet.

Endret av missblogg
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rose11 skrev:

Hvordan vet vi at det "broren" forteller er sant? Og ikke sikkert det er broren en gang. Jeg er forvirret. 

Det vet vi ikke. På samme måte som vi ikke kan være sikre på at alt Anna forteller er sant.

Det er i hvert fall noen som vet mange detaljer som ikke ble nevnt på bloggen.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ny Bruker skrev:

Det vet vi ikke. På samme måte som vi ikke kan være sikre på at alt Anna forteller er sant.

Det er i hvert fall noen som vet mange detaljer som ikke ble nevnt på bloggen.

Detaljer som hvem som helst kunne funnet på basert på Annas blogg. Var ingenting der i innlegget som var sjokkerende, nytt, eller som beviste uten tvil det var han. Var tvert i mot noen som heller skrev et lengre innlegg med det de fleste har tenkt over lengre tid.. Da blir det lett å tro på det

Endret av missblogg
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
3 minutter siden, missblogg skrev:

Detaljer som hvem som helst kunne funnet på basert på Annas blogg. Var ingenting der i innlegget som var sjokkerende, nytt, eller som beviste uten tvil det var han. Var tvert i mot noen som heller skrev et lengre innlegg med det de fleste har tenkt over lengre tid.. Da blir det lett å tro på det

Noen i kommentarfeltet "bekrefter" at det er broren som har skrevet dette. Men vi vet fremdeles ikke sikkert. Men rart hun tok en pause igjen nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, TomineB skrev:

Noen i kommentarfeltet "bekrefter" at det er broren som har skrevet dette. Men vi vet fremdeles ikke sikkert. Men rart hun tok en pause igjen nå

Samme person kunne jo kommentert og skrevet det også, eller hvem som helst egentlig? Kanskje var det han, men mest sannsynlig ikke. Ja, timingen er påfallende. Helt enig der.

Endret av missblogg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rose11
22 minutter siden, missblogg skrev:

Ja, jeg tror ikke det var han. Ingenting som ble skrevet som "beviste" det. Heller motsatt -det var veldig dårlig skrevet. Ikke det at jeg tror på Anna og alt hun skriver/gjør, men tar ikke dette innlegget for gitt at det var skrevet av han. For jeg virkelig ikke at han hadde gått ut med sin versjon her inne. Hvis de ønsket det hadde familien gått til media tror jeg. Men de tar det jo via rettens vei, ikke i offentlighet.

Han la historien ut på KG først? Ja, det virker veldig rart.Jeg tror ikke det er broren, men en som tydeligvis har MYE imot Anna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rose11 skrev:

Han la historien ut på KG først? Ja, det virker veldig rart.Jeg tror ikke det er broren, men en som tydeligvis har MYE imot Anna.

Jepp, han la det ut her inne. Tror ikke han ville gjort det, men utelukker ikke at det var han eller noen som kjenner han/situasjonen. Virker jo som familien skåner henne ved at de så langt ikke har sagt noe offentlig, og det sier mye om de :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bror eller ikke bror. Det er vel ingen tvil om at Anna har hatt et "ungdomsopprør" utenom normalen. Det er jo ikke vanlig å drikke/ha sex når man er 13-14 år. Jeg har selv en jente i den alderen og det er så utenkelig som det kan få blitt. Hun er jo ikke en vanlig 14åring som plutselig ble gravid. Det er tydelig at det har vært adferdsproblemer fra langt tilbake.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis det ikke var han, og hvis det han sier ikke er sant, hvorfor da skrev Jan at noen i familien hadde tråkket på henne LIKE etter at innlegget ble publisert her inne? Hvorfor tok Anna en bloggpause nå igjen? Hvorfor skrev hun det innlegget dagen etter, som hun også slettet med en gang, samt feriebildene fra Danmark? Hvordan viste denne personen detaljer om rettsaken, penger som ble brukt til den, at Anna er på prøvetid i ett år osv?

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og at ingen vil kjøpe huset pga ryktet Anna har i byen.. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør tilbake: Hvordan vet dere at disse "faktaene" er 100% riktige og derfor MÅ komme fra han/noen i familien? Kan ikke hvem som helst også ha skrevet disse og signert som "bror"? Jeg kan ta feil, og det virkelig var han. Utlukker ikke den muligheten. Bare anser det som lite sannsynlig, for i en pågående rettslig sak skal ingen av partene snakke så detaljert offentlig om det, slik som dette innlegget tilsynelatende gjorde. Virket også ikke på meg som en bror som var glad i sin søster i måten det ble formulert ang voldtekten.

Som noen tidligere sa, hvis det var han, "Det er min side, din side og så er det sannheten". En sak har alltid 3 sider, begge parters versjon og så en sannhet som oftest er et sted mer mot midten. Anna har helt klart vært en rebelsk person, men det kan jo også komme fra at noe av det hun har skrevet om/delt har sannhet i seg, og at hun bærer på traumer fra barndommen som har ført til at ting ble som de ble. Håper hun nå får god psykisk hjelp til å komme seg videre, uansett hva som er sant eller ikke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, missblogg skrev:

Jeg spør tilbake: Hvordan vet dere at disse "faktaene" er 100% riktige og derfor MÅ komme fra han/noen i familien? Kan ikke hvem som helst også ha skrevet disse og signert som "bror"? Jeg kan ta feil, og det virkelig var han. Utlukker ikke den muligheten. Bare anser det som lite sannsynlig, for i en pågående rettslig sak skal ingen av partene snakke så detaljert offentlig om det, slik som dette innlegget tilsynelatende gjorde. Virket også ikke på meg som en bror som var glad i sin søster i måten det ble formulert ang voldtekten.

Som noen tidligere sa, hvis det var han, "Det er min side, din side og så er det sannheten". En sak har alltid 3 sider, begge parters versjon og så en sannhet som oftest er et sted mer mot midten. Anna har helt klart vært en rebelsk person, men det kan jo også komme fra at noe av det hun har skrevet om/delt har sannhet i seg, og at hun bærer på traumer fra barndommen som har ført til at ting ble som de ble. Håper hun nå får god psykisk hjelp til å komme seg videre, uansett hva som er sant eller ikke.

Men det er fortsatt ikke noe bedre forklaring for det som selveste Jan skrev på bloggen ang et familiemedlem som hadde tråkket på henne. Det var nesten som å bekrefte at det var broren som skrev det. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...