Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Smn1995 skrev:

Hva med dette da? 😊https://goo.gl/1VMVg5

Bedre link plz 😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Diamant skrev:

Å herregud. Slulle ikke sagt noe hvis jeg ALLTID (pun intended) skrev med store bokstaver. Der gjør jeg ikke. I innlegget mitt ble det brukt som et overdrevent poeng. Føler ikke jeg bomma på det. Hvis noen mistolker det.... Så er de treige eller like blinde for kritikk som de fleste andre toppbloggere. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, elisaday skrev:

Å herregud. Slulle ikke sagt noe hvis jeg ALLTID (pun intended) skrev med store bokstaver. Der gjør jeg ikke. I innlegget mitt ble det brukt som et overdrevent poeng. Føler ikke jeg bomma på det. Hvis noen mistolker det.... Så er de treige eller like blinde for kritikk som de fleste andre toppbloggere. 

Enkelte må henge seg opp i alt vettu.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna skulle være med på innspilling av «kjendisrestauranten» neste uke. Men nå er hun byttet ut med en annen «kjendis».

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, LunaPuna1 skrev:

Anna skulle være med på innspilling av «kjendisrestauranten» neste uke. Men nå er hun byttet ut med en annen «kjendis».

Hm. lurer på hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, LunaPuna1 skrev:

Anna skulle være med på innspilling av «kjendisrestauranten» neste uke. Men nå er hun byttet ut med en annen «kjendis».

Hun som knapt kan koke vann (ref:henne selv..),skulle være med på noe sånt?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LunaPuna1 skrev:

Anna skulle være med på innspilling av «kjendisrestauranten» neste uke. Men nå er hun byttet ut med en annen «kjendis».

Bra! 👏

Når man sliter på det personlige plan, virker det ofte som en dårlig ide å jobbe med underholdning. Da kan plutselig en liten bagatell utløse en kjempereaksjon på direkten. Veldig fornuftig å ta et skritt tilbake.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Speedmaster skrev:

Fordi ingen får røre henne. Ikke nå. 

Hilsen White Knight. 

👊🏻

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Speedmaster skrev:

Fordi ingen får røre henne. Ikke nå. 

Hilsen White Knight. 

Anna er blitt syk, og er sykmeldt. Jeg håper virkelig at det kommer noe godt ut av dette for henne selv og de rundt henne. 

Anna er dyktig, og har alle muligheter til å gjøre det bra og leve et godt liv. Men for å få det til tror iallefall jeg står kursen må justeres. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Valetta skrev:

Er hun dyktig? Ikke frekt ment...men i hva? 

Alle er flink til noe😊 Anna er flink til å skrive, god til å sette ord på følelser. Hun var er flink blogger før det utspekulerte lureriet og alle reklamelenkene tok overhånd. Så kan jeg ha mine tanker om hvem som har påvirket denne dreiningen, men det behøver ikke være riktig. 

Anna er flink med penger, hun kan styre forretningen sin. Men hun må følge hjertet sitt, hun har det ikke bra. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis grunnen til at Anna er sykemeldt er at familien hennes tar til motmæle i det offentlige rom, synes jeg det er på tide at hun tenker over hvordan hennes egen systematiske utlevering av familie påvirker barna hennes på sikt... Hun kjenner det kanskje på kroppen nå, både med bror og rettsaken. 

Det er ikke lett å stå i at "alle" vet ting om deg du ikke vil at de skal vite, tenk når det gjelder hele barndommen.. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte bloggen veldig godt før hun ble sammen med J. Etter det har det bare vært click bait. Det begynte å Kypros, og har bare blitt verre. Jeg lurer på om ikke disse innleggene hvor J hyller henne er et spill for galleriet. Sånn jeg ser det har hun endret seg totalt etter at han kom inn i bildet. Hun har jo ingen andre enn han og familien hans igjen. Og kanskje det var målet. For hvor skal hun gå nå? 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Alle er flink til noe😊 Anna er flink til å skrive, god til å sette ord på følelser. Hun var er flink blogger før det utspekulerte lureriet og alle reklamelenkene tok overhånd. Så kan jeg ha mine tanker om hvem som har påvirket denne dreiningen, men det behøver ikke være riktig. 

Anna er flink med penger, hun kan styre forretningen sin. Men hun må følge hjertet sitt, hun har det ikke bra. 

Jeg kunne ikke vært mer uenig. Jeg vet at det ikke er pent å skrive negativt om noen, men Anna kan faktisk ikke skrive i det hele tatt. Hun skriver akkurat som hun snakker, slik et lite barn gjør. Sette ord på følelser er jo bare svada. Det er jo bare barnslig trass. Ikke en gang har jeg sett noen tegn på en bitteliten refleksjon over noe. Ordene kommer bare ut som en tankestrøm. Etter at Jan kom inn i bildet ser man tydelig hvor lett hun er å påvirke. Hun legger ut det ene innlegget - dummere enn det andre, med en overskrift som hun tror er smart. Flink med penger vil jeg vel også sette et stort spørsmålstegn ved. Det "bomkjøpet" av hus i Stavanger er vel et eksempel på det, og leie av hus i syden - som hun bare dro fra.

Ikke tror jeg hun bør følge hjertet sitt heller. Her ville jeg skrevet at hun burde følge fornuften, men jeg stopper før jeg utdyper det........

Endret av Myrthel
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 3.5.2017 den 18.14, missblogg skrev:

Nytt innlegg fra Jan, hvor han nå har sykemeldt Anna og sier at ingen får røre henne og hun får ikke røre bloggen. Tenker dette er lurt - hun trenger nok hjelp til å bearbeide ting hun har båret på. Det virker som ting og traumer som ikke familie eller venner kan hjelpe henne med, men profesjonelle. Underbygger også min tro om at de tidligere artiklene som kom før "pausen" til Anna handlet om henne og Jan. Håper det faktisk blir en lenge pause nå, og at hun heller kommer sterke tilbake når tiden er rett for det.

Jan har sykemeldt Anna??? Har han blitt lege nå da? Har heller ikke hørt om noen som har blitt sykemeldt fordi de blir konfrontert med at de selv har satt ut falske rykter og laget et vanvittig drama. Nei, ikke fall for dette spillet her også. Dette er bare en gjentakelse av tidligere drama. Alt skal være så voldsomt og dramatisk. Saken er vel heller den at hun ikke tåler at "broren" eller noen andre tar igjen - og spiller "stakkars offer". Lurer på hvor lenge fansen går på dette? Vips så er hun på bloggen igjen og viser seg like blid, bare vent å se.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Myrthel skrev:

Jan har sykemeldt Anna??? Har han blitt lege nå da? Har heller ikke hørt om noen som har blitt sykemeldt fordi de blir konfrontert med at de selv har satt ut falske rykter og laget et vanvittig drama. Nei, ikke fall for dette spillet her også. Dette er bare en gjentakelse av tidligere drama. Alt skal være så voldsomt og dramatisk. Saken er vel heller den at hun ikke tåler at "broren" eller noen andre tar igjen - og spiller "stakkars offer". Lurer på hvor lenge fansen går på dette? Vips så er hun på bloggen igjen og viser seg like blid, bare vent å se.

nei man kan ikke bli sykemeldt av å bli konfrontert, men får man seg en psykisk knekk av den konfrantasjonen så kan man bli sykemeldt.. Og jeg HÅPER at hun har vært til lege så hun får litt proffesjonell hjelp... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
41 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Alle er flink til noe😊 Anna er flink til å skrive, god til å sette ord på følelser. Hun var er flink blogger før det utspekulerte lureriet og alle reklamelenkene tok overhånd. Så kan jeg ha mine tanker om hvem som har påvirket denne dreiningen, men det behøver ikke være riktig. 

Anna er flink med penger, hun kan styre forretningen sin. Men hun må følge hjertet sitt, hun har det ikke bra. 

"Flink til å skrive" er vel å ta hardt i. Hun har skrivevansker derfor er det utrolig mange skrivefeil i innleggene hennes. Hun skriver ofte "meg" når det skulle vært "jeg"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...