Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selv Anna forstår vel at det blir litt drøyt å navne om de to eldste til Lossius. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, justcurious skrev:

 

For noe tull? Kjæresten min gjorde det. Han har så dårlig forhold til faren at han ikke ville bruke etternavnet lenger og assosieres med ham. Har ingen problemer med å forstå det... 

Ja, og derfor er det rart at Anna R ikke gjør det..? Rareste jeg har hørt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, JackIost skrev:

Det er i så fall lettere å forstå, nettopp pga. at Vasiliou er et ganske uvanlig navn :)

Du har det travelt i denne tråden Jan...

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti

Av og til finner dere så mye rart å kritisere? Det er hyklersk å ikke endre navn? Unnskyld, men noe av det dummeste jeg har lest på lenge! Man kan faktisk ha et godt forhold til navnet sitt, det er en del av ens identitet, og det er ikke alle som vil endre seg selv for å markere avstand. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Ultiva skrev:

Selv Anna forstår vel at det blir litt drøyt å navne om de to eldste til Lossius. 

Nemlig!

Og siden hun har tatt avstand fra alt og alle fra fortiden, og alt handler om at hun og Jan og ungene skal framstå som "one big happy family", passer det best at de alle har samme etternavn.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, BeverTramp skrev:

Anna har tidligere endret navn fra Vasiliou til Rasmussen, nettopp for å ta avstand fra "sitt gamle jeg" http://mammatilmichelle.blogg.no/1461338852_innlegg.html

 

Hun har ved flere anledninger snakket varmt om morfaren (en hun skulle ønske var hennes egen far, men som døde før barna ble født), så det er nok også en grunn til å beholde Rasmussen.  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Minipilla skrev:

Du har det travelt i denne tråden Jan...

Jeg heter ikke Jan :)

Men tror nok Jan ville visst det, om Anna hadde skiftet navn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sisti skrev:

Av og til finner dere så mye rart å kritisere? Det er hyklersk å ikke endre navn? Unnskyld, men noe av det dummeste jeg har lest på lenge! Man kan faktisk ha et godt forhold til navnet sitt, det er en del av ens identitet, og det er ikke alle som vil endre seg selv for å markere avstand. 

Enig, det neste blir vel som nevnt at hun får kritikk fordi hun ikke har endret fornavnet sitt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens tips: ignorer-funksjonen er helt super, så lenge ingen siterer. ;) 

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
På 1.5.2017 den 11.01, loffen skrev:

Dagens tips: ignorer-funksjonen er helt super, så lenge ingen siterer. ;) 

👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.5.2017 den 11.01, loffen skrev:

Dagens tips: ignorer-funksjonen er helt super, så lenge ingen siterer. ;) 

Hvordan gjør man det? :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Storekommode skrev:

Hvordan gjør man det? :)

Fantastisk funksjon 😆

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎01‎.‎05‎.‎2017 den 11.01, loffen skrev:

Dagens tips: ignorer-funksjonen er helt super, så lenge ingen siterer. ;) 

Takk for tipset!! Fantastisk funksjon.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er nå snart 4 døgn siden forrige blogginnlegg. Jeg ser et tydelig mønster her.

For noen uker siden skrev hun det innlegget om en alkoholmisbruker i nær krets. Hun fortalte selv at hun fikk kritikk for dette innlegget. Så ble hun borte fra bloggen.

Hun kom tilbake med brask og bram, og skrev at hun var hjemme (tilbake på bloggen) for å bli. Det fulgte flere innlegg om en fin påskeferie i Danmark. Disse ble senere slettet.

Så kom innlegget fra "bror" her inne, og Anna "forsvinner" igjen.

Jeg syns dette viser tydelig at Anna ikke takler å bli motsagt!

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, FruRosa skrev:

Det er nå snart 4 døgn siden forrige blogginnlegg. Jeg ser et tydelig mønster her.

For noen uker siden skrev hun det innlegget om en alkoholmisbruker i nær krets. Hun fortalte selv at hun fikk kritikk for dette innlegget. Så ble hun borte fra bloggen.

Hun kom tilbake med brask og bram, og skrev at hun var hjemme (tilbake på bloggen) for å bli. Det fulgte flere innlegg om en fin påskeferie i Danmark. Disse ble senere slettet.

Så kom innlegget fra "bror" her inne, og Anna "forsvinner" igjen.

Jeg syns dette viser tydelig at Anna ikke takler å bli motsagt!

For å ikke nevne det innlegget hun skrev for "damage control" dagen etter der folk kunne stiller åpne spørsmål som (surprise) også forsvant. Hva holder du på med, Anna?

Endret av Ulzzang
Skrivefeil
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ulzzang skrev:

For å ikke nevne det ilegge med "damage control" dagen etter der folk kunne stiller åpne spørsmål som (surprise) også forsvant. Hva holder du på med, Anna?

Jepp!

Jeg leste spørsmålene som kom før innlegget forsvant. Det var VELDIG mange som lurte på hva som har skjedd mellom henne og familie/venner/barnefedre og deres familier. 

Lurer på hvor lenge "fansen" syns oppførselen hennes er grei. Må være kjipt for alle dem som stilte spørsmål og oppriktig trodd de ville få svar...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn å kunne tjene til livets opphold ved å legge ut ett kort OG elendig skrevet blogginnlegg i uka...

Endret av Rubella
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...