Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fruen har blitt solbrent, fått blemmer i hendene og knekt en negl etter hesteridning på Kypros. 

Hele reisen virker rimelig merkelig, iallefall med utgangspunkt i hva man beretter om at man fyller dagene med. Nok en gang handler det om å få tiden til å gå, finne på ting. Og fotografen er identifisert. Suspekt valg, gitt tidligere skriverier. 

For meg virker reisen og oppholdet mer som en rotløs flukt enn en overveid handling. Å ta en mindreårig ut av skolen for å fylle en voksens liv med innhold virker søkt. 

Hagen er under utvikling hjemme, og det lengtes. At man ikke har tenkt at trampoline og lignende er en grei ting å ha når man har plass til det og har 3 i alderen, er merkelig. Men; det er ikke nødvendig å designe en hage for at en familie skal trives og leve bra. 

Jeg står igrunnen igjen med 2 ord etter å ha spandert et klikk og lest de siste, intetsigende innleggene til mammaen: ZOOM OUT. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, konkelimonke skrev:

Trudde man var litt mer opplyst idag, løver/tigere ol store farlige dyr blir dopa ned og slått/holdt oppe for at de ikke skal angripe turister som skal ta bilde av de søte dyrene.

samme med elefantridning ol. Ikke lest bloggen men så det var en elenfant på en snapp el noe. 

Det kom en kritisk kommentar som belyste nettopp dette på instagrambildet hun la ut tidligere idag hvor hun poserer med en elefant. Rett etter slettet hun bildet. Hun la deretter ut nytt bilde hvor de klapper en løveunge. Hun ba folk tagge en venn de ville oppleve dette sammen med. Det kom en kritisk kommentar, og hun sperret deretter kommentarfeltet under bildet og tok samtidig bort "tagg en venn" teksten under bildet.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Panda90 skrev:

Det kom en kritisk kommentar som belyste nettopp dette på instagrambildet hun la ut tidligere idag hvor hun poserer med en elefant. Rett etter slettet hun bildet. Hun la deretter ut nytt bilde hvor de klapper en løveunge. Hun ba folk tagge en venn de ville oppleve dette sammen med. Det kom en kritisk kommentar, og hun sperret deretter kommentarfeltet under bildet og tok samtidig bort "tagg en venn" teksten under bildet.

Har INGEN jeg vil oppleve å bidra til tortur og fangehold av ville dyr med. At det er mulig..  Har så mye å si om dette tullet hennes at jeg hadde brukt hele kvelden. Istedenfor donerer jeg 500 kroner til NOAH som kjemper for ville dyrs rettigheter. Håper dyreparker blir lagt ned for godt, er for galt at dyr blir behandlet som gjenstander. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Akkurat nå, Maskopi skrev:

Den dansevideoen på Instagram stories 🙈

Mads Hansen la ut også. Dalende salgstall tydligvis. Viktig å deilige seg foran speilet da. Klarer ikke Jan å gi henne nok oppmerksomhet?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Xstrella skrev:

Mads Hansen la ut også. Dalende salgstall tydligvis. Viktig å deilige seg foran speilet da. Klarer ikke Jan å gi henne nok oppmerksomhet?

Forskjellen på figuren på bildet og Anna er at Anna gjerne gjør det.

DF2E0108-8E9B-4AE9-BED9-A447C8E84306.jpeg

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.4.2019 den 9.10, Maskopi skrev:

Den dansevideoen på Instagram stories 🙈

.

Endret av konkelimonke
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å si; «prisen på huset er ikke verdt det, mtp været» Altså snuppa, bli voksen snart da? 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.4.2019 den 23.03, FotbaIlflua skrev:

Jeg skjønner jo at intimsoner og allmenne, sosiale regler viskes ut i blogglandia. Bare tanken på å ta på meg en badedrakt, dra den inn i ræva så begge rumpeballene henger ut, snu ryggen til for så å be min far om å ta bilder av meg, er så cringe at jeg blir litt småkvalm...

Det blir ikke mindre sært med tanke på all dritten hun har skrevet om faren!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjedelig da...brukt så mye penger på en feriebolig, også fikk de ikke brukt bassenget en gang 🙊 nesten litt tragikomisk...Været er jo ekstremt ustabilt der nede på denne tiden. Men sol og varme var vel ikke målet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, konkelimonke skrev:

Off bilde med ananasen;

det var ikke ett flatterende bilde Av rumpe/lår til Anna.

Der var det mye appelsin. Også på forrige bilde. Hva var poenget med de to bildene? Fikk en litt ubehagelig følelse av at hun skulle fremstå som «sexy», noe som overhodet ikke fungerte. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes ikke at hun skulle retusjere noe. Jeg reagerer på sammensurium av familie/«sexy mamma»/smøre barn ukritisk utover skjermen. Jeg synes at hun er sørgelig.  

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba
41 minutter siden, konkelimonke skrev:

Off bilde med ananasen;

det var ikke ett flatterende bilde Av rumpe/lår til Anna.

 

28 minutter siden, FruenFraHavet skrev:

Der var det mye appelsin. Også på forrige bilde. Hva var poenget med de to bildene? Fikk en litt ubehagelig følelse av at hun skulle fremstå som «sexy», noe som overhodet ikke fungerte. 

Hvorfor kritisere at hun viser seg uten å retusjere bildene. At hun orker å avbilde seg nesten naken er en helt annen ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Macimba skrev:

 

Hvorfor kritisere at hun viser seg uten å retusjere bildene. At hun orker å avbilde seg nesten naken er en helt annen ting. 

Hvorfor sitere meg og snakke om kritikk av mangel på retusjering?? Jeg sier bare at jeg ikke ser poenget med bilder av halvnaken kropp. Jeg synes hun har masse appelsinhud, men det er da ikke poenget. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, FruenFraHavet skrev:

Hvorfor sitere meg og snakke om kritikk av mangel på retusjering?? Jeg sier bare at jeg ikke ser poenget med bilder av halvnaken kropp. Jeg synes hun har masse appelsinhud, men det er da ikke poenget. 

Hva er poenget med å si det da? 

Og seriøst - masse? 

Blir helt matt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...