Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Gjest Ms. Daisy

Nja når jeg ser at folk leier hytter ut for en uke til 45.000 så kan man diskutere seg grønn om det er rett pris. Dersom noen er villige til å betale så er det lov å prøve seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carina Maria

Jeg liker ikke all Anna har eksponert ungene sine som hun har gjort men det er en ting.  

Det andre jeg reagerte på var at på snap fortalte hun at noen av leserne hadde ringt barne vernet og fortalt at hun ikke skiftet bleier eller gitt dem mat.

Hva feiler det folk? Melde til barne vernet noe så ondskapsfullt og full av hevn og slik jeg mener det og jeg og jeg vedder nolk så mye på at den eller de leserne ikke kjenner henne i virkeligheten. Slikt gjør meg sint 😡 Melde til barnevernet ut fra en blogg og det sier mye om den personen som har gjort det 😡 Slike ting skal ikke skje samme hva. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ServiceManagerFrue
29 minutter siden, Carina Maria skrev:

Jeg liker ikke all Anna har eksponert ungene sine som hun har gjort men det er en ting.  

Det andre jeg reagerte på var at på snap fortalte hun at noen av leserne hadde ringt barne vernet og fortalt at hun ikke skiftet bleier eller gitt dem mat.

Hva feiler det folk? Melde til barne vernet noe så ondskapsfullt og full av hevn og slik jeg mener det og jeg og jeg vedder nolk så mye på at den eller de leserne ikke kjenner henne i virkeligheten. Slikt gjør meg sint 😡 Melde til barnevernet ut fra en blogg og det sier mye om den personen som har gjort det 😡 Slike ting skal ikke skje samme hva. 

Det er ikke sikkert det er det folk har sagt heller da. Anna er kjent for å vri på ting. Etterlyser du feks vinner i konkurranser hun holder så hater du og hetset henne. Kommenterer du på bloggen at du er imot eksponeringen av barna så har barna blitt utsatt trakassering. Det har kommet flere innlegg med slike påstander og hun har sutret flere ganger i media om hvor fæle folk er mot henne. 

 

Endret av ServiceManagerFrue
Skrivefeil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er slemme med Anna. Gjennom tidene så har familien, venner, media, følgere og folk på butikken fått gjennomgå. Hun er sin egen verste fiende fordi hun er så sentrert om seg selv. Når det er sagt så tror jeg ikke det spøtt på at noen har anmeldt henne til barnevernet for at hun ikke skifter bleier eller gir barna mat. Det er bare tøv! 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
2 timer siden, MiaMicro skrev:

Alle er slemme med Anna. Gjennom tidene så har familien, venner, media, følgere og folk på butikken fått gjennomgå. Hun er sin egen verste fiende fordi hun er så sentrert om seg selv. Når det er sagt så tror jeg ikke det spøtt på at noen har anmeldt henne til barnevernet for at hun ikke skifter bleier eller gir barna mat. Det er bare tøv! 

Hvor skrev hun at noen hadde meldt henne til barnevernet for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Hvor skrev hun at noen hadde meldt henne til barnevernet for det?

Hun snakket om det på snap i går. Et langt innlegg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
1 minutt siden, Addie skrev:

Hun snakket om det på snap i går. Et langt innlegg

Er ikke det litt bekymringsverdig å eksponere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Er ikke det litt bekymringsverdig å eksponere?

Altså, jeg følger ikke Anna på snap men hun kom opp i min feed, så derfor jeg så det. Jeg vet ikke hva hun normalt legger ut. 

Synes hele snappen var teit, hun maste om at hun forsto at de kontaktet henne, men at hun mente grunnlaget var tull. 

Og utfra hva hun fortalte, var det fordi de ikke hadde mat i kjøleskapet, at hun ikke skiftet bleier og aldri har laget middag til familien. Det virker bare ikke sansynlig at barnevernet tar kontakt pga det, jeg mener- de har jo vært der flere ganger før? 

Og om jeg aldri hadde laget middag til mine barn eller skiftet en eneste bleie, så trenger ikke det bety omsorgssvikt, dersom det er far som gjør det? 

Det henger ikke på greip... 

etterpå fikk vi en liten housetour, hvor huk viste frem rotet sitt for å vise at de ikke levde så perfekt som på bloggen. Hennes ‘rot’ var et håndkle på badegulvet og to dresser til tørk over trappegelenderet. :) 

Men for å svare deg, jo- jeg synes det er bekymringsverdig å dele den samtalen med barnevernet. Men det føyer seg jo bare inn i rekken, eller hva? ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, J.. skrev:

Lov å håpe.

Begynner å bli sørgelig kjedelig nå som hun ikke lenger engang mestrer å komme opp med clickbaits som folk går på.

Endret av Twinkle~
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Twinkle~ skrev:

Begynner å bli sørgelig kjedelig nå som hun ikke lenger engang mestrer å komme opp med clickbaits som folk går på.

Vi kan diskutere og kritisere mye, men at klikkbaitsa er vekke er en svær forbedring! Få vekk kidsa så nærmer man seg en blogg jeg kunne besøkt en gang i blant. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som spør om merke på skiklærne under siste bilde på instagram. Anna svarer at det kommer link til klærne på bloggen senere idag, uten å svare mer. Dette vil vel se at siste instagrambilde er umerket reklame! Og at blogginnlegget hvor hun og datteren går på ski i rosa antrekk er umerket reklame! Kan ikke vise frem umerkede produkter i flere dager før du presenterer dette som reklame med adlinks når det hele tiden har vært sponset antrekk!

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Panda90 skrev (På 20.1.2019 den 11.57):

Flere som spør om merke på skiklærne under siste bilde på instagram. Anna svarer at det kommer link til klærne på bloggen senere idag, uten å svare mer. Dette vil vel se at siste instagrambilde er umerket reklame! Og at blogginnlegget hvor hun og datteren går på ski i rosa antrekk er umerket reklame! Kan ikke vise frem umerkede produkter i flere dager før du presenterer dette som reklame med adlinks når det hele tiden har vært sponset antrekk!

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Ta screenshot av bildet med dato og kommentaren og send det inn. Dette har hun ikke lov til. Var det ikke en annen blogger som drev på slik? CBE eller noe? Som alltid la ut umerket reklame for så å gå tilbake å endre det flere dager senere. Fått mye kritikk for det ihvertfall. 

Allerede gjort. Anbefaler flere til å gjøre det samme. Flere tips om samme sak gjør at FT raskere reagerer. Link til FT; https://www.forbrukertilsynet.no/tips-oss

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
5 minutter siden, Panda90 skrev:

Allerede gjort. Anbefaler flere til å gjøre det samme. Flere tips om samme sak gjør at FT raskere reagerer. Link til FT; https://www.forbrukertilsynet.no/tips-oss

Hun er da pliktig til og skrive at innlegget er sponset og hun kan ikke vente med og skrive det til senere for hun skal gjøre det med en gang viss det er sponset eller så provoserer hun med vilje for og få oppmerkomhet. 

Det er på tide at hun går tilbake til skole benken for og få seg en utdanning det er ikke sunt at en 16-17 åring dropper ut fra skolen for og vere blogger. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Panda90 skrev (På 20.1.2019 den 12.21):

Allerede gjort. Anbefaler flere til å gjøre det samme. Flere tips om samme sak gjør at FT raskere reagerer. Link til FT; https://www.forbrukertilsynet.no/tips-oss

 

J.. skrev (På 20.1.2019 den 12.23):

Skulle gjerne gjort det!

.....men er blokkert..

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...