Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Jeg håper enden på visa blir at boten blir høyere. Hun driver jo åpenbart fortsatt i samme bane som tidligere (altså ingen/dårlig merking av reklame)!

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick
5 hours ago, halvehimmelen said:

Ser at advokat Christian F. Johansen ikke bare representerer Anna, men også "flere andre klienter i samme bransje". Kan tenke meg han har funnet ut at det er lette penger å tjene på alle bloggerne som ikke klarer å forholde seg til lover og regler. 

Bare i løpet av de siste par månedene som har gått, så kan jeg i farta komme på fire bloggere som har måttet hyre en advokat. Big business er det absolutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper noen tar printscreen på de skapene hennes, for det er jo det minste synlige jeg har sett av merking(igjen)

så dum hun er som fortsetter i samme spor viser at hu ikke har skjønt noe. Bota burde bli øka 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, konkelimonke skrev:

Håper noen tar printscreen på de skapene hennes, for det er jo det minste synlige jeg har sett av merking(igjen)

så dum hun er som fortsetter i samme spor viser at hu ikke har skjønt noe. Bota burde bli øka 

Hvorfor gjør ikke du det?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste innlegg. «Et koselig og sosialt rom»?!! Ser ut som et sterilt konferanserom/møterom på et helseforetak eller lignende. Totalt upersonlig, iskaldt og nitrist.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Lorieen skrev:

Siste innlegg. «Et koselig og sosialt rom»?!! Ser ut som et sterilt konferanserom/møterom på et helseforetak eller lignende. Totalt upersonlig, iskaldt og nitrist.

Åsså det ekkoet på alle snapper hun legger ut.. Huset høres meget tomt ut... 👀 

(Jeg personlig hadde klikket sprø🙈

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Lorieen skrev:

Siste innlegg. «Et koselig og sosialt rom»?!! Ser ut som et sterilt konferanserom/møterom på et helseforetak eller lignende. Totalt upersonlig, iskaldt og nitrist.

Konferanserom var min tanke også da jeg så snappen. Koselig er siste ordet jeg ville brukt! Til og med julepynten hun snappet er grå (sølv) og hvit.

Minimalistisk stil trenger ikke være så upersonlig som hjemmet deres.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo SÅ mye her som er verdt å kritisere - hva er poenget med å dra inn hennes personlige (..) stil og interiørsmak? Slike kommentarer gjør en viktig debatt og diskusjon useriøs og tåpelig, det er på grensen til irriterende at det dukker opp slike bagateller og synsinger, når det er så mye viktig som diskuteres her. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Dormouse said:

Åååååå hvorfor måtte Norli inngå et samarbeid med henne 😫

Trodde Norli var et seriøst selskap. At de vil assosieres med hennes juks, bedrageri og uetiske forretningsstrategi er for meg en stor gåte. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
9 hours ago, Lorieen said:

Siste innlegg. «Et koselig og sosialt rom»?!! Ser ut som et sterilt konferanserom/møterom på et helseforetak eller lignende. Totalt upersonlig, iskaldt og nitrist.

Men kommer det som noen overraskelse? Vi som har fulgt bloggen over lengre tid, er jo klar over dette allerede. Fargene hun velger kommer heller ikke som noe sjokk på en (fast) leser.

Endret av Mrs. Random Nick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en titt på bloggen hennes. Spisestuen er som å se konferanserommet på jobben, eneste forskjellen er at vi har mange grønne planter der. For meg blir spisestuen hennes helt upersonlig og steril. Tenker nesten at det må bli ekko når en snakker der inne, men så ille er det forhåpentligvis ikke.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Oppland skrev:

Tok en titt på bloggen hennes. Spisestuen er som å se konferanserommet på jobben, eneste forskjellen er at vi har mange grønne planter der. For meg blir spisestuen hennes helt upersonlig og steril. Tenker nesten at det må bli ekko når en snakker der inne, men så ille er det forhåpentligvis ikke.

Det ER ekko der! Man hører det tydelig på filmsnuttene hun legger ut.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, FruRosa skrev:

Det ER ekko der! Man hører det tydelig på filmsnuttene hun legger ut.

Toppbloggerene liker seg ofte best i ekoksmmer, kan være derfor hun ikke gjør noe med det 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Aelin said:

Hvilket samarbeid? 

Det lurer jeg også på. Kommer til å kontakte norli ang dette, jeg handler ikke fra bedrifter som samarbeider med bloggere.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, Nutz skrev:

Det lurer jeg også på. Kommer til å kontakte norli ang dette, jeg handler ikke fra bedrifter som samarbeider med bloggere.

Jobber selv i Norli og har ikke fått med meg noe samarbeid med denne bloggeren... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aelin skrev:

Jobber selv i Norli og har ikke fått med meg noe samarbeid med denne bloggeren... 

Aah, i forbindelse med den nye nettbutikken... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, FruRosa skrev:

Det ER ekko der! Man hører det tydelig på filmsnuttene hun legger ut.

Litt morsomt at hun elsker at veggen er i samme blåfarge som bildet...når det er to vidt forskjellige blåfarger

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, FruRosa skrev:

Det ER ekko der! Man hører det tydelig på filmsnuttene hun legger ut.

Hva? Er det så ille? Det har jeg faktisk ikke hørt om før i et privathus. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...