Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Gjest Promqueen

Lurer seriøst på hvordan hun hadde reagert og om hun hadde blitt fornærmet om hun hadde kommet i en situasjon hvor noen ikke hadde visst hvem hun var eller hadde latet som? Hun virker som en person hvor hun forventer at at ALLE skal vite hvem hun er for di hun er liksom «kjendis»! 🤣🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Promqueen skrev:
 

Lurer seriøst på hvordan hun hadde reagert og om hun hadde blitt fornærmet om hun hadde kommet i en situasjon hvor noen ikke hadde visst hvem hun var eller hadde latet som? Hun virker som en person hvor hun forventer at at ALLE skal vite hvem hun er for di hun er liksom «kjendis»! 🤣🤣🤣🤣

Det er nok veldig mange som ikke vet hvem hun er, det er ikke alle som følger med i bloggverden. Og for de som ikke følger med der, er hun totalt ukjent når hun dukker opp i media. For dem er hun nok glemt allerede i dèt de går til neste artikkel. Hvis de i det hele tatt gidder klikke seg inn på artikkelen. Noen gjør det og i kommentarfeltet står det ofte: "Hvem er dette"?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom bloggen for første gang på lenge, og hva i all verden?

Noe så intetsigende og uinteressant er det lenge siden jeg har sett. Bilder uten farger eller fengende motiv. Tekst som gjør at man bare tenker 'hva mener hun' og reklame som vel ikke kan lokke noen til å trykke på kjøp-knappen? 

Dette er noe man kan leve av?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk siste insta-story til Mads Hansen, han påpeker det ironiske i at Anna med vippe-extensions reklamrerer for vippeserum.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, BuffaloDuck skrev:
 

Sjekk siste insta-story til Mads Hansen, han påpeker det ironiske i at Anna med vippe-extensions reklamrerer for vippeserum.

Sofie Elise gjør også det samme. Fantastisk  serum som gjør plastikkvippene tykkere? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Mrs O'Donell said:
 

Sofie Elise gjør også det samme. Fantastisk  serum som gjør plastikkvippene tykkere? 

For en teknologi!!! 😉

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkererter

Er det virkelig lov å merke annonse så svakt som på IG story nå (kaffelaging med annonse for DW)? Jeg skjønner ikke at hun tør, som uten tvil er i søkelyset etter bota hun fikk (for noe annet, men likevel). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklame skal merkes med normal stor skrift så det er godt synlig. Ulovlig annonse merking det hun driver med nå. Vi må lete etter merkingen. 

Ser ut som hun ber om.en ny bot ja. Dama vil jo verken lære eller forstå. Små kriminell hele bloggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FT burde arrangere merkingskurs for de som ikke evner å lære det selv. Dette er jo håpløst... Det kan umulig være så vanskelig å få med seg disse relativt enkle reglene?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke at hu tørr/gidder.

vi alle vet jo at hu sier hu har gått ned ekstremt i lønn.

å sitte i ett hus til 12 mill+ett til 2, bil til 700k,og tre barn barn med Bgh/sfo gir jo en viss utgift i mnd.

hvorfor må hu da presse grenser og prøve hele tiden å være på kanten? Skulle tru hu var 14 år og ikke viste bedre, men dette er en på over 20 med all verdens av teknologiske hjelpemidler for å kunne finne ut av det/få hjelp om hu var usikker på reglene 🤷🏻‍♀️🤬

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Sjokka said:
 

Anna vil ikke lære. Hun vil ha klikk på bloggen, og tar sjansen på å ikke bli tatt en gang til.. Det kalles å være sær.

Jeg ville tenkt at da følgte de ekstra med og passet på å gjøre det ordentlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det som er synd er at hvis hun nå klarte å følge reglene så hadde hun antageligvis fått flere lesere. Jeg holder meg bevisst unna blogger som jeg vet prøver å snike seg unna disse lovene. Hadde hun klart å gjøre som hun skal hadde jeg kanskje poppet innom og lest nå og da. Da hadde hun kanskje også fått en ny giv og klart å levere gode innlegg. Nå skraper hun bunnen av bøtta og rabler ned noe visvas mellom all reklamen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, dette var ekstremt. Nesten helt umulig å se, knøttliten hvit skrift på på lys bunn. På et av bildene er "annonse" gjemt bak annen tekst. Dette bør få konsekvenser. Dette gjør hun med vilje, det føler jeg meg helt sikker på. Tipper hun får ferre klikk på reklameinnlegg, derfor gjør hun alt hun kan for å skjule at det er det det faktisk er.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst ikke bare barna som er i trassalderen der. Jeg kan ikke skjønne at hun gidder å prøve å «lure» seg unna reklamemerkingen

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...