Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Diamant skrev:

Haha, tenkte meg det måtte være noe sånt. Skjønner hun ikke selv hvor forutsigbar hun er, når vi nå kan gjette oss til hva innleggene hennes handler om? :overrasket: 

Jeg klikket heller ikke inn, for jeg regnet med det var et lite innsekt eller et annet dyr som kom på "besøk".

Hvor ble det av spørsmålsrunde innlegget på facebook? bare jeg som ikke finner det igjen ? :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sjokka
28 minutter siden, Minlillesky skrev:

Jeg klikket heller ikke inn, for jeg regnet med det var et lite innsekt eller et annet dyr som kom på "besøk".

Hvor ble det av spørsmålsrunde innlegget på facebook? bare jeg som ikke finner det igjen ? :)

Ingen som hadde stilt spørsmål de gangene jeg så... Antar det var derfor hun fjernet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Sjokka skrev:

Ingen som hadde stilt spørsmål de gangene jeg så... Antar det var derfor hun fjernet det.

Regnet med det ja. Folk vet jo at hun sletter kritiske spørsmål og da gidder ikke folk spørre. Man blir lei av de vanlige spørsmålene som kommer om og om igjen hver bidige spørrerunde :) (som anna selv har valgt ut...såklart)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld hadde Lørdagsrevyen på NRK et innlegg der bl.a KK-magasinet ble hengt ut for falske konkurranser. INGEN bloggere ble nevnt ... Hvilken research driver disse journalistene med? Bloggen Mammatilmichelle er jo en av de virkeligere værstingene!

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Prinsesse788 skrev:

I kveld hadde Lørdagsrevyen på NRK et innlegg der bl.a KK-magasinet ble hengt ut for falske konkurranser. INGEN bloggere ble nevnt ... Hvilken research driver disse journalistene med? Bloggen Mammatilmichelle er jo en av de virkeligere værstingene!

Dette så jeg også. De kunne hentet inn store penger på bloggeres juks. Gi dem bøter.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Prinsesse788 said:

I kveld hadde Lørdagsrevyen på NRK et innlegg der bl.a KK-magasinet ble hengt ut for falske konkurranser. INGEN bloggere ble nevnt ... Hvilken research driver disse journalistene med? Bloggen Mammatilmichelle er jo en av de virkeligere værstingene!

Rev meg i håret jeg også. Følger ikke journalister med I det hele tatt? 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antageligvis ingen i det hele tatt.

Se hvor veldokumenterte mange av disse blogger-trådene er.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna har slettet på sin IG etter Mads Hansens innlegg. 

Mads har en veldig sterk standing, og påvirkning. At han retter kritikk mot Anna og så avslørende og tydelig, er knusende. Dessverre rammer det også en mindreårig. Men det er Anna’s ansvar, og hans innlegg er et eksempel som virkelig burde skremme Anna. 

Kommer nok snart et furtent martyrinnlegg fra frøkna. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Anna har slettet på sin IG etter Mads Hansens innlegg. 

Mads har en veldig sterk standing, og påvirkning. At han retter kritikk mot Anna og så avslørende og tydelig, er knusende. Dessverre rammer det også en mindreårig. Men det er Anna’s ansvar, og hans innlegg er et eksempel som virkelig burde skremme Anna. 

Kommer nok snart et furtent martyrinnlegg fra frøkna. 

Jeg tror det har kommet et allerede. Det står ihverfall "Sveip opp" på Snap.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Diamant skrev:

Jeg tror det har kommet et allerede. Det står ihverfall "Sveip opp" på Snap.

 

 

Dere som har snap, kan dere videreformidle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Justlooking skrev:

Dere som har snap, kan dere videreformidle?

På Snap skriver hun:  " Fy faen... for en j&!#%a dritt!!!"

"Landet hjemme i Norge og det første som skjer er et jævla slag i trynet!"

"Hva har jeg gjort deg Mads Hansen?!"

           Sveip opp

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Diamant skrev:

På Snap skriver hun:  " Fy faen... for en j&!#%a dritt!!!"

"Landet hjemme i Norge og det første som skjer er et jævla slag i trynet!"

"Hva har jeg gjort deg Mads Hansen?!"

           Sveip opp

Neida, det er bare #klikkhorelureri. Hun har ikke blogget noe siden innlegget om at M's største ønske ble oppfylt.  

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Friluftsdame said:

Anna har slettet på sin IG etter Mads Hansens innlegg. 

Mads har en veldig sterk standing, og påvirkning. At han retter kritikk mot Anna og så avslørende og tydelig, er knusende. Dessverre rammer det også en mindreårig. Men det er Anna’s ansvar, og hans innlegg er et eksempel som virkelig burde skremme Anna. 

Kommer nok snart et furtent martyrinnlegg fra frøkna. 

Slettet den? Jeg kom rett inn på den jeg. Sikker på at du bare ikke er blokkert? Sånn som så mange andre 😛
Men det innlegget som det blir vist til nå nylig her i tråden er slettet ja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at Mads setter fokus på eksponering av barn. Men Anna har søkt oppmerksomheten hans mer enn en gang før, og hun kommer nå til å melke dette for alt det er verdt. Håper bare Mads gjennomskuer henne, og ikke går inn i en offentlig krangel med Anna. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Døgnvill skrev:

Slettet den? Jeg kom rett inn på den jeg. Sikker på at du bare ikke er blokkert? Sånn som så mange andre 😛
Men det innlegget som det blir vist til nå nylig her i tråden er slettet ja.

Slettet den konkrete postingen han bruker, ikke kontoen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Diamant skrev:

På Snap skriver hun:  " Fy faen... for en j&!#%a dritt!!!"

"Landet hjemme i Norge og det første som skjer er et jævla slag i trynet!"

"Hva har jeg gjort deg Mads Hansen?!"

           Sveip opp

Dramaqueen 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk!

Frøken furten må gjerne smelle og frese; det slår kun tilbake på henne selv.

Det er fantastisk at en person som er i en posisjon til å kunne peke på og påvirke opinionen nå tar grep. Til nå har dette blitt møtt med at det er misunnelse. Mads kan gjøre det, og han bruker sin status til å løfte fokuset på det uetiske endel unge, uutdannede bloggere driver med for å tjene enkle penger. Det gjelder eksponering av mindreårige, og et usunt kroppsfokus og kosmetisk kirurgi.

Anna får nå en massiv reaksjon på det hun har drevet med i flere år, og som er blitt mer og mer simpelt og uetisk. Samarbeidspartnere har vendt henne ryggen, men den godeste Anna furter og nekter å ta til seg kritikk. Andre influencere har forsøkt å rette fokuset mot det hun driver med, og VG hadde en sak på FB som fikk mye oppmerksomhet for ikke lenge siden. 

Noen bloggere i lignende kategori; med fillers og extensions og implantater sutrer og kvekker (ja, de har jo «nebb» noen av dem) sammen med Anna. En snodig gjeng, det der. De må gjøre hva de vil med sine kropper, men skal IKKE aksepteres og respekteres som godt betalte influencere for unge, usikre jenter. 

 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...