Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Gjest BordetErSnudd
2 timer siden, Ny Bruker skrev:

Jeg lurer på utdanningsnivå til Anne hvis hun påstår at hennes snart 7 åring kan matematikk bedre enn hun selv kunne i 4. klasse og kan lese på en helt annet nivå en del Anna selv klarer nå som 23(?)-åring?

Hun er vel bare en av de som elsker å skryte av sine små, det er det mange som gjør.. Irriterende men normalt, selv om mødre heller skryter til venner enn til xx tusen fremmede.

Anna har ingen utdannelse utover grunnskolen og skriftspråket hennes er jo veldig dårlig. Flott hvis det stemmer at barna ikke hemmes av Annas begrensinger. Vi får håpe at barnas fedre kan trå til med leksene osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Lopploella skrev:

Var det ikke hun som vurderte hjemmeskole, eller husker jeg feil?

Jeg mener også å huske hun skreiv litt om det, enda godt ikke det ble noe av.😐

Endret av Oppland
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lopploella skrev:

Var det ikke hun som vurderte hjemmeskole, eller husker jeg feil?

Jo.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna har lagt ut et babybilde på insta med teksen "babyen min". Ikke noe blogginnlegg. Kun bilde. Når to av kommentarene under bildet er "Har du fått en ny?" Så sier det litt om nivået og alderen på de som følger Anna på sosiale medier..

Endret av Panda90
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2018 den 9.13, Comfortable_Fox skrev:

Bio-Oil ble lansert i 1987, så det kaaaan jo tenkes at ho på et eller annet vis fikk tak i det som svært ung. Det ble lansert i Storbritannia i 2003, så man vet jo aldri. 

 

Ble sikkert lansert her senere.  Tviler uansett på at hun brukte det når hun var et lite barn. Anna er jo ikke direkte kjent for å være troverdig heller. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjokomilkshake

Hah, hun har jo «alltid» fulgt bare Jan på Instagram, nå følger hun en annen bruker og, og akkurat den samme brukeren stod det at jeg fulgte her om dagen og. Har aldri sett den før, og det legges bare ut piss. Er der flere som har sett den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes hun kunne tatt på seg en bh i bursdagen til eldste. Niplene viser tydelig gjennom kjolen 😛

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Speilvegg

Legger inn denne kommentaren her også.

Jeg ser Kristiansand plastikkirurgi har kommentert under bildet av barna til Anna Rasmussen på Instagram. (Fra i går) Og Anna har likt tilbake. 

Hørte nettopp på radioen at en del private plastikkirurgikontoer på Instagram sender meldinger og kommenterer på unge jenters profiler. Slik reklamerer de for seg selv på en sleip måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Speilvegg skrev:

Legger inn denne kommentaren her også.

Jeg ser Kristiansand plastikkirurgi har kommentert under bildet av barna til Anna Rasmussen på Instagram. (Fra i går) Og Anna har likt tilbake. 

Hørte nettopp på radioen at en del private plastikkirurgikontoer på Instagram sender meldinger og kommenterer på unge jenters profiler. Slik reklamerer de for seg selv på en sleip måte. 

😯😯😯😯 tenk om hun har fått operasjonen sponset 😧

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Speilvegg skrev:

Legger inn denne kommentaren her også.

Jeg ser Kristiansand plastikkirurgi har kommentert under bildet av barna til Anna Rasmussen på Instagram. (Fra i går) Og Anna har likt tilbake. 

Hørte nettopp på radioen at en del private plastikkirurgikontoer på Instagram sender meldinger og kommenterer på unge jenters profiler. Slik reklamerer de for seg selv på en sleip måte. 

Gammelt nytt.

Aldri hørt om Dr.Miami?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Speilvegg skrev:

Nei, har ikke det. 

Vel.. Han gir gratis operasjoner mot gratis PR til IG-kjendiser,feks en håndfull av TeenMom jentene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Speilvegg
30 minutter siden, J.. skrev:

Vel.. Han gir gratis operasjoner mot gratis PR til IG-kjendiser,feks en håndfull av TeenMom jentene.

OK, skjønner. Så nå gir Anna tilbake på en måte. Litt upassende at de kommenterer på en post av barna hennes tenker jeg. Men, men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Speilvegg skrev:

OK, skjønner. Så nå gir Anna tilbake på en måte. Litt upassende at de kommenterer på en post av barna hennes tenker jeg. Men, men. 

Hvordan DENNE klinikken gjør det aner jeg ikke.

Men vet det har blitt en "greie" på IG..

Sponset pupper/rumpe/fettsuging/hva du vil..

Er fullstendig vanvidd.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Speilvegg
16 minutter siden, J.. skrev:

Hvordan DENNE klinikken gjør det aner jeg ikke.

Men vet det har blitt en "greie" på IG..

Sponset pupper/rumpe/fettsuging/hva du vil..

Er fullstendig vanvidd.

Ja, det er ganske frekk markedsføring.

Her er link til artikkelen som ble nevnt på radioen. Bra det settes fokus på dette igjen da hvis det er gammelt nytt. (Dette er om en annen plastikklinikk som kommenterer på Instagram)

https://www.nrk.no/trondelag/plastikk-kirurgar-kommenterte-bilete-til-sigrid-_20_-_-_-det-er-frekt-1.14100620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...