Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, Summ skrev:

Internett jobb da?

Nei en jobb han må kjøre til som alle andre :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 3.4.2018 den 8.42, Sjokka skrev:

Hva er det hun har lagt ut på insta? Ble nysgjerrig nå, og kan ikke se hva hun legger ut da hun har blokkert meg.

Lag en ny reservebruker, og IKKE kommentere....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sjokka skrev:

???

Må du ha det inn med teskje.?Du logger deg inn og lager ny konto feks på"undulatens" dine instagramkonto. Deretter skriver du ikke eller kommenterer på brukeren. På den måten unngår du igjen å bli slettet

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Daisy
14 minutter siden, Kleenex skrev:

Må du ha det inn med teskje.?Du logger deg inn og lager ny konto feks på"undulatens" dine instagramkonto. Deretter skriver du ikke eller kommenterer på brukeren. På den måten unngår du igjen å bli slettet

Ro deg ned da - personen stilte et spørsmål og fikk ikke helt med seg hva du mente. Unødvendig å være så muggen i tonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
11 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Ro deg ned da - personen stilte et spørsmål og fikk ikke helt med seg hva du mente. Unødvendig å være så muggen i tonen.

Takk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
40 minutter siden, Kleenex skrev:

Må du ha det inn med teskje.?Du logger deg inn og lager ny konto feks på"undulatens" dine instagramkonto. Deretter skriver du ikke eller kommenterer på brukeren. På den måten unngår du igjen å bli slettet

Snakke meg om å være sur! Har du stått opp på feil fot? Ta og gå å legg deg igjen, og stå opp igjen når humøret ditt er bedre.

Og nei, jeg vil ikke lage ny reservebruker, og gi Anna en ny følger. Jeg kan fremdeles se hva hun legger ut om jeg googler mammatilmichelle Instagram. Men, jeg får ikke med meg story'ene.

Endret av Sjokka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sjokka skrev:

Snakke meg om å være sur! Har du stått opp på feil fot? Ta og gå å legg deg igjen, og stå opp igjen når humøret ditt er bedre.

Og nei, jeg vil ikke lage ny reservebruker, og gi Anna en ny følger.

Du trenger ikke følge Anna for å se hva hun legger ut på instagram. Du kan se det selv om du er blokkert. Bare skriv inn www.instagram.com/mammatilmichelle i nettleseren din på pc eller mobil så får du opp instagramen hennes og alle innleggene uten å logge deg på instagram selv. Hun har offentlig bruker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Brukt bio oil i over 12 år? Fantes bio oil i 2006? Altså.. Det tror jeg overhode ikke på. 

i 2006 var Anna 10 år.....

Endret av Bambi1995
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Bambi1995 skrev:

 Brukt bio oil i over 12 år? Fantes bio oil i 2006? Altså.. Det tror jeg overhode ikke på. 

i 2006 var Anna 10 år.....

Er ikke lett å holde tunge og tall rett i munnen når man ljuger. Tror mange uansett tror på henne, for normale trebarnsmødre kunne fint ha brukt et produkt i 12 år, siden de ikke var 10, for 12 år siden

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest The ceiling lamp
1 time siden, Bambi1995 skrev:

 Brukt bio oil i over 12 år? Fantes bio oil i 2006? Altså.. Det tror jeg overhode ikke på. 

i 2006 var Anna 10 år.....

Hun skriver at hun har brukt det siden hun brakk armen da hun var 8-9(?)år. Allerede da begynte hun å tenke på stygge arr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorey

Altså hun MÅ slutte å ta bilder sammen med ungene. Sexy poseringer, kom-og-ta -meg-blikk og mellomstemann i skjønn forening. Siste insta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Comfortable_Fox
On 6/19/2018 at 11:07 AM, Bambi1995 said:

 Brukt bio oil i over 12 år? Fantes bio oil i 2006? Altså.. Det tror jeg overhode ikke på. 

i 2006 var Anna 10 år.....

Bio-Oil ble lansert i 1987, så det kaaaan jo tenkes at ho på et eller annet vis fikk tak i det som svært ung. Det ble lansert i Storbritannia i 2003, så man vet jo aldri. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Comfortable_Fox said:

Bio-Oil ble lansert i 1987, så det kaaaan jo tenkes at ho på et eller annet vis fikk tak i det som svært ung. Det ble lansert i Storbritannia i 2003, så man vet jo aldri. 

 

Fant følgende under Bio-Oil Q&A på Amazon: "Does this help with emotional scars?" 😅

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Comfortable_Fox
1 minutt siden, Speedmaster said:

Fant følgende under Bio-Oil Q&A på Amazon: "Does this help with emotional scars?" 😅

:laugh: Hadde det bare vært så vel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på utdanningsnivå til Anne hvis hun påstår at hennes snart 7 åring kan matematikk bedre enn hun selv kunne i 4. klasse og kan lese på en helt annet nivå en del Anna selv klarer nå som 23(?)-åring?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...