Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

1 time siden, Monky skrev:

Jodel er en egen app, og der finnes det en channel med mtm-clickbates

Hvordan finner man den?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Ny clickbait om 4.barn men gidder ikke klikke meg inn. Om de virkelig vurderer å få en til når de ikke kan gifte seg engang fordi hverdagen er hektisk med 3 barn og forholdet er dårlig/takler utfordringer dårlig er de dummere enn jeg trodde. Et barn er aldri en redning i forholdet!

Herrejesus, hvor mange clickbaits om barn nr 4 skal hun legge ut?! Hun har ropt ulv for mange ganger. Men skulle ikke forundre meg om hun snart er gravid med nr 4. Alt for klikk og penger. Egoistisk!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎12‎.‎05‎.‎2018 den 10.19, Sjokka skrev:

Det stemmer ikke at barnevernet må åpne en undersøkelse, når de får en melding. Etter hva jeg kjenner til, har barnevernet 1 uke på seg til å vurdere om de skal åpne en sak.

Riktig. BV fikk en melding fra politiet som inneholdt meg og mitt barn. De hentet kun opplysninger fra helsestasjon og barnehage før de henla saken. Tenker at siden de har vært hjemme hos henne har det sikkert vært ut i fra andre opplysninger som har kommet etter meldingen

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
25 minutter siden, duskelapp skrev:

Riktig. BV fikk en melding fra politiet som inneholdt meg og mitt barn. De hentet kun opplysninger fra helsestasjon og barnehage før de henla saken. Tenker at siden de har vært hjemme hos henne har det sikkert vært ut i fra andre opplysninger som har kommet etter meldingen

Tenker og det er en annen grunn enn den Anna selv har oppgitt. Blogglesere melder henne til BV, og da tar BV beslutning om hjemmebesøk og vil snakke med datteren. Det er nok mer som ligger til grunn for at BV tok den avgjørelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen gidder å kommentere på ig, eller de kan jo slette hvis det ikke er ros å få.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt innlegg på bloggen: Jeg er fullstendig ødelagt. Drama  med andre ord skulle en tro, men nei da ingen fare. Det er skoreklame!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Oppland skrev:

Nytt innlegg på bloggen: Jeg er fullstendig ødelagt. Drama  med andre ord skulle en tro, men nei da ingen fare. Det er skoreklame!

Ikke merket godt nok som reklame. Hverken på instagram eller på facebook. Send tips til forbrukertilsynet med bildebevis. Link til forbrukertilsynet; https://www.forbrukertilsynet.no/tips-eller-klage

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.5.2018 den 8.50, Christy89 skrev:

Herrejesus, hvor mange clickbaits om barn nr 4 skal hun legge ut?! Hun har ropt ulv for mange ganger. Men skulle ikke forundre meg om hun snart er gravid med nr 4. Alt for klikk og penger. Egoistisk!

Ja den er vel brukt opp for lengst nå...Uansett vil ikke barn nummer fire være noe å lage store overskrifter av. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2018 den 22.05, Panda90 skrev:

Ikke merket godt nok som reklame. Hverken på instagram eller på facebook. Send tips til forbrukertilsynet med bildebevis. Link til forbrukertilsynet; https://www.forbrukertilsynet.no/tips-eller-klage

 

6 timer siden, Sola* skrev:

Ikke på snap heller.

Det var et innslag om dette med reklame og merking på God Kveld Norge på Lørdag. Etter hva jeg fikk med meg så blir det krafige bøter på de som ikke følger reglene heretter. Hun som ble intervjuet sa noe sånt som "Det skal svi å ikke følge reglene"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Willow

Det må seriøst komme lover som spesifikt omhandler utlevering av barn på nettet, hvor det faktisk blir utstedt bøter. Dette utvikler seg til å bli et stort problem og barnas rettigheter blir jo aldeles ikke ivaretatt. Anna er absolutt en av verstingene, og jeg skjønner ærlig talt ikke hvordan hun kan mene at dette er ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryddet for persondebatt og svar til dette.

Edie, mod.

Edit: Ryddet for kommentar til moderering. Minner igjen om at spørsmål om moderering tas direkte på PM med moderator eller på Ris og ros.

Edie, mod.

Endret av Edie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjendisbarna vernes for en hver pris, mens bloggerbarna blir solgt på nett for en Shai barberhøvel...

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ganske "personlig" innlegg nå, om hverdagen til M på skolen. At rektor tilogmed må innom de store på skolen og forklare hva de kan snakke om og ikke til , hva som er ok og ikke. 

Tipper nok noen har google mammatilmichelle og har kommet inn på div bilder....

 

Ryddet for persondebatt. Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, konkelimonke skrev:

Ganske "personlig" innlegg nå, om hverdagen til M på skolen. At rektor tilogmed må innom de store på skolen og forklare hva de kan snakke om og ikke til , hva som er ok og ikke. 

 

Tipper nok noen har google mammatilmichelle og har kommet inn på div bilder....

Kanskje han skulle hatt et møte med A og forklart henne hva man som er ok og ikke når det gjelder bloggingen.
 

Ryddet for persondebatt. Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje alt er oppspinn og hun liker å prøve å lage litt drama (klikk) eller kanskje hun tror at de er så «store» kjendiser, det er faktisk ganske mange som (heldigvis) ikke aner hvem «mamma til michelle» er.  

Men det er skremmende hvis noe av det hun skriver er sant, for hun evner aldri å se at hun selv har satt familiemedlemmet i den situasjonen, alt  for å tjene penger, koste hva det koste vil.... 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, marthes skrev:

Eller kanskje alt er oppspinn og hun liker å prøve å lage litt drama (klikk) eller kanskje hun tror at de er så «store» kjendiser, det er faktisk ganske mange som (heldigvis) ikke aner hvem «mamma til michelle» er.  

Men det er skremmende hvis noe av det hun skriver er sant, for hun evner aldri å se at hun selv har satt familiemedlemmet i den situasjonen, alt  for å tjene penger, koste hva det koste vil.... 

Har du ikke barn i skolealder? Det finnes utvilsomt barn som syns det er spennende med "kjendisbarn" hun har vært veldig mye på TV, og de større barna henger seg opp i slikt. 

Men større barn kan også lese, så å legge ut dette er jo helt fjernt... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...