Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Det hadde vært litt interessant å se et detaljert budsjett egentlig. Skjønner virkelig ikke hvordan det er mulig å bruke over en million på en dag. Hadde det nå i det minste inkludert reise og kost/losji for gjestene, men det gjør jo ikke det heller..

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes dette viser Anna i et nøtteskall jeg. Meg og meg og meg.

Hun skal svi av en million på seg selv, sitt event. Eller har fått det sponset. Gjestene må selv betale reise og opphold.

For en familiekjær, raus og sympatisk tilnærming da😆 kjærligheten i fokus. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden hun er så flink til å skryte over hvor mye hun tjener på bloggen, så virker det rett og slett gnient å ikke kunne spandere turen på de 47 gjestene. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich

I alle fall overnatting - ca 20 rom to netter ville blitt 26000kr ca - midt i et millionbudsjett syntes jeg dette ville vært en hyggelig gest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man gifte seg i utlandet, så synes jeg de bør betale for reisen for gjestene i alle fall. Det er ikke rimelig at de må spinke og spare penger for å være med i de sitt bryllup. Tipper noen ikke kan komme, nettopp fordi de ikke har råd. Hvis gjestene må betale for alt selv, så bør de si ifra at de ikke ønsker seg noen gaver. Frekt hvis de forventer å få gaver. Folk driter ikke penger.

At de skal bruke 1 millioner på bryllupet er helt hinsides!! Har ikke ord. Men å betale reisen for gjestene gidder de ikke :rolleyes:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser på bloggen at nå er alt fryd og glede i familien, alle er venner og de var og feiret 50 års dagen til hennes pappa i helga. Spørsmålet ligger på lur, laget hun det familiedramaet for klikk? Nei, håper jeg svaret er.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Oppland skrev:

Leser på bloggen at nå er alt fryd og glede i familien, alle er venner og de var og feiret 50 års dagen til hennes pappa i helga. Spørsmålet ligger på lur, laget hun det familiedramaet for klikk? Nei, håper jeg svaret er.

Tviler, hva slags mennesker ville tilgitt slik oppførsel?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Summ skrev:

Tviler, hva slags mennesker ville tilgitt slik oppførsel?

Blod er tjukkere enn vann, og familier tilgir mye rart. Tror det er sunt for Anna og ungene at de har Stavanger-familien i livene sine. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
På 21.1.2018 den 13.40, Galaxy X skrev:

Det er da helt innafor å be gjestene stå for opphold og reise selv om det får bli bryllupsgave. Spesielt i Annas situasjon som har alt (og mer) hun trenger, og det hun ikke har kan hun kjøpe uten noe problem. Eventuelle gaver vil da bare bli for å gi en gave, og ingen mening bak. Det at gjestene tar seg tid og råd til å reise ned for å feire deres kjærlighet må være en mye større gave enn noen middagstallerkener fra Tilbords etc. 

Det er mye å kritisere Anna for, men herregud da... 

Jeg kjenner folk som tok det i utlandet.Italia på et slott. Selv om det kun var 20 gjester, så ble det billigere enn i Norge.  Der betalte foreldre og søsken,svigerforeldre reise selv. Opphold fikk de. De tok det sammen med ferie. Så hva slahs bryllup hun skal ha,og hvor skal det være? Skal de spise bladgull?

Tipper hun bruker overskrift for klikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2018 den 8.35, Vilunich skrev:

What? Vi giftet oss i utlandet med 140 gjester og betalte for hotell for alle hele helgen. Dét kostet akkurat en million med alt regnet inn 

 

hvordan i all verden skal de klage å svi av millionen på 47 pers som betaler hotell og reise selv???

Jeg tipper egentlig at det bare er jug, men det høres jo "veldig flott ut da" :P (altså at Annas bryllup koster det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var nylig i et bryllup der det gikk 650 000 i bare blomster. Et pent bryllup for all del, men synes ikke det var noe overdådig egentlig selv om jeg fikk litt hakeslepp da jeg fant ut hva alt kostet. Uansett, man kan fort komme opp i 1mill... Jeg har langt ifra noe godt inntrykk av Anna, men synes det er rart att folk gidder å legge seg opp i hva hun velger å bruke på bryllupet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At dem ikke trenger gave, men at folk kommer er gaven til dem; Det er faktisk langt ifra alle som har økonomi til og gi en slik dyr gave som reise/opphold koster. 

Og dekke eks hotell for de gjestene som er invitert er jo egentlig en meget liten sum og dekke om man alikevel skal bruke 1million... 

Men det hadde vel ikke sett like pent ut på bilder at dem brukte en del til og betale for gjestene sine; For det hadde ikke «vist igjen», så alt annet skal heller være overdådig.. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Oppland skrev:

Leser på bloggen at nå er alt fryd og glede i familien, alle er venner og de var og feiret 50 års dagen til hennes pappa i helga. Spørsmålet ligger på lur, laget hun det familiedramaet for klikk? Nei, håper jeg svaret er.

Jeg tror egentlig det. Hvis faren faktisk gjorde alt det hun påsto, så ville hun nok aldri hatt kontakt med han igjen!?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om hun kun ble venn med familien pga bryllupet? At de vil ha flest mulig mennesker i bryllupet sånn at det skal se bedre ut?

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest -Willow
1 minutt siden, LeilaS skrev:

Lurer på om hun kun ble venn med familien pga bryllupet? At de vil ha flest mulig mennesker i bryllupet sånn at det skal se bedre ut?

kald tror jeg ikke at hun er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bruka ein million kroner på eit bryllup er sinnsjukt, same korleis ein snur og vender på det. Nokre gonger føler eg og at kor dyrare eit bryllup er, kor fortare går det over med eit smell. Me kunne sikkert klart å brukt ein million på eit bryllaup me og viss me ville, utan å gå heilt konk, men me hadde eit på lavbudsjett, eit der fokuset var på kjærleiken og få dela dette med venane våre. Ein treng ikkje blomar til femhundretusen, eller kjole til hundre eller kva ein no sløser vekk alle pengane på. Eg vert kvalm av dette forbrukersamfunnet der det skal brukas så mykje pengar på ein dag. Men no har eg aldri hatt eit behov for å «føla meg som ei prinsesse for ein dag» heller, bryllaupet var om oss, ikkje meg. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, LeilaS skrev:

Lurer på om hun kun ble venn med familien pga bryllupet? At de vil ha flest mulig mennesker i bryllupet sånn at det skal se bedre ut?

Har tenkt det samme....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, mordi skrev:

Å bruka ein million kroner på eit bryllup er sinnsjukt, same korleis ein snur og vender på det. Nokre gonger føler eg og at kor dyrare eit bryllup er, kor fortare går det over med eit smell. Me kunne sikkert klart å brukt ein million på eit bryllaup me og viss me ville, utan å gå heilt konk, men me hadde eit på lavbudsjett, eit der fokuset var på kjærleiken og få dela dette med venane våre. Ein treng ikkje blomar til femhundretusen, eller kjole til hundre eller kva ein no sløser vekk alle pengane på. Eg vert kvalm av dette forbrukersamfunnet der det skal brukas så mykje pengar på ein dag. Men no har eg aldri hatt eit behov for å «føla meg som ei prinsesse for ein dag» heller, bryllaupet var om oss, ikkje meg. 

Enig i denne.

Om jeg hadde hatt en mill å bruke, eller om jeg ble sponset som sikkert er tilfelle her, så ville en sånn dag handlet om noe helt annet enn materiell staffasje. 

 Men når driveren er å få lyskasterne på seg selv, få oppmerksomhet, så blir det dessverre sånn. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...