Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

1 time siden, Vilunich skrev:

What? Vi giftet oss i utlandet med 140 gjester og betalte for hotell for alle hele helgen. Dét kostet akkurat en million med alt regnet inn 

 

hvordan i all verden skal de klage å svi av millionen på 47 pers som betaler hotell og reise selv???

Hvordan vet vi at gjestene betaler selv? Det er isåfall helt teit..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Summ skrev:

Hvordan vet vi at gjestene betaler selv? Det er isåfall helt teit..

Det står i «save the date»-utsendelsen deres. «Reise og losji arrangeres av hver enkelt» eller noe i den gata. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sosialt "akseptert" / innafor å be gjester om å dekke reise og opphold selv? Eller "bør" brudeparet stå for det? 

Bare lurer rent generelt.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Summ said:

Hvordan vet vi at gjestene betaler selv? Det er isåfall helt teit..

De ordner overnatting selv, og det at de dukker opp og betaler selv blir bryllupsgaven.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg sikkert en gledesdreper her, men jeg vet om mange andre og bedre formål man kan bruke en million på, enn en fest. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, orfeus skrev:

Nå er jeg sikkert en gledesdreper her, men jeg vet om mange andre og bedre formål man kan bruke en million på, enn en fest. 

Det var denne søndagens kloke ord😀

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Korpsnerden skrev:

Det står i «save the date»-utsendelsen deres. «Reise og losji arrangeres av hver enkelt» eller noe i den gata. 

Hun er sykt heldig som har mennesker som gidder å bruke mange tusen kroner på å se på henne... tror det er tull. Bare "for show" på bloggen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Flisespikker said:

Er det sosialt "akseptert" / innafor å be gjester om å dekke reise og opphold selv? Eller "bør" brudeparet stå for det? 

Bare lurer rent generelt.

 

Ja. Det er ikke vanlig å spandere reise og opphold på gjestene (selv om mange KG-ere nok mener at det burde være det). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Flisespikker skrev:

Er det sosialt "akseptert" / innafor å be gjester om å dekke reise og opphold selv? Eller "bør" brudeparet stå for det? 

Bare lurer rent generelt.

 

Helt innafor å be gjester om å dekke det selv, men greit å forsøke å få rabattert pris på et hotell f.eks., ikke be om gave i tillegg, kanskje invitere på "litt mer" (middag kvelden før f.eks.), og lignende. For svært mange er jo alternativet å ikke invitere noen da, for det blir fort veeeldig dyrt - men det er ikke de samme menneskene som bruker en million på alt mulig dilldall til bryllupet, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
3 timer siden, Korpsnerden skrev:

Det står i «save the date»-utsendelsen deres. «Reise og losji arrangeres av hver enkelt» eller noe i den gata. 

Frekkhetens nådegave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Sisti skrev:

Ja. Det er ikke vanlig å spandere reise og opphold på gjestene (selv om mange KG-ere nok mener at det burde være det). 

Nei, men det er vanlig å ønske at gjestene også skal få en positiv opplevelse. Ikke bare; "vil du være med så heng på"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det muligens blir bryllup, men er redd ekteskapet ikke vil bli langvarig.Ingen kan kjøpe seg lykke. Det virket som dette drømmebryllupet hennes handler om å øse ut penger, men har hun egentlig tenkt over hva det å gifte seg betyr? Hverken hun eller Jan får et bedre samliv fordi om hun bruker kanskje en eller to millioner på en kveld/natt i Italia. For meg er dette galskap😐, selvsagt er det hennes penger og hun bruker dem på hva hun vil. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så utrolig lite romantisk, så jeg lurer på hvordan det er mulig å bruke en million på ett bryllup?

Prøver ikke å være frekk, jeg har virkelig ikke peiling, siden jeg aldri har laget til noe bryllup selv..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X

Det er da helt innafor å be gjestene stå for opphold og reise selv om det får bli bryllupsgave. Spesielt i Annas situasjon som har alt (og mer) hun trenger, og det hun ikke har kan hun kjøpe uten noe problem. Eventuelle gaver vil da bare bli for å gi en gave, og ingen mening bak. Det at gjestene tar seg tid og råd til å reise ned for å feire deres kjærlighet må være en mye større gave enn noen middagstallerkener fra Tilbords etc. 

Det er mye å kritisere Anna for, men herregud da... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, fjær skrev:

Jeg er så utrolig lite romantisk, så jeg lurer på hvordan det er mulig å bruke en million på ett bryllup?

Prøver ikke å være frekk, jeg har virkelig ikke peiling, siden jeg aldri har laget til noe bryllup selv..

Jeg forstår heller ikke at folk bruker så mye penger på noe som ikke hadde trengt å koste en brøkdel av den summen engang. Men jeg er også lite romantisk av meg og hadde aldri brukt en sånn sum på et bryllup. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

47 minutter siden, elisaday skrev:

Jeg forstår heller ikke at folk bruker så mye penger på noe som ikke hadde trengt å koste en brøkdel av den summen engang. Men jeg er også lite romantisk av meg og hadde aldri brukt en sånn sum på et bryllup. 

Ikke jeg heller. Skjønner jo folk vil at dagen skal være perfekt, men 1 million?! 😱 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snuppah00 skrev:

Ikke jeg heller. Skjønner jo folk vil at dagen skal være perfekt, men 1 million?! 😱 

Helt sykt. Brukte halvparten av den summen som egenkapital for å kjøpe leilighet. Og den varer lengre enn mange kostbare ekteskap.... 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane

Et bryllup trenger ikke koste skjorta, selv om man vil ha litt fine rammer rundt dagen. Hvis det stemmer at AR skal bruke en million på dagen, vil jeg si at det er ganske borti veggene. Selv om hun har litt penger på bok, er hun langt fra noen Petter Stordalen, og burde faktisk tenke litt på økonomien. Disse bloggergreiene er ikke evigvarende og kan til tider være ganske uforutsigbare, så det er også en grunn til å tenke. Vil på generelt grunnlag si at å bruke så mye penger på en dag, er som å pisse i buksa for å holde varmen. Gleden blir så kortvarig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...