Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Gjest pelikanen

Eller er det atter en gang svada? "Planlegge" bryllup, for så senere si: beklager å måtte skuffe dere. Vi har utsatt bryllupet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, Melodiana skrev:

Er det bare jeg som reagerer på at Anna har lagt ut adressen sin på bilder av disse "save the date" boksene? Tenker hun ikke om barnas sikkerhet? Så dumt! Og så skal hun klage på helle verden for at det er rare mennesker observert i hennes nabolag. 

Hun har jo tidligere hatt garasjesalg hvor hun har lagt ut adresse og invitert lesere hjem til seg for å kjøpe stellebord eller stoler. Tror ikke konsekvensvurderinger eller sikkerhet er store bekymringer i Annas liv, selv om det burde være det.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, pelikanen skrev:

Eller er det atter en gang svada? "Planlegge" bryllup, for så senere si: beklager å måtte skuffe dere. Vi har utsatt bryllupet. 

Sannsynligvis....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, pelikanen skrev:

Det passer jo i et bryllup å ha familien til stede. Får de "sparken" etterpå? Familie hun har beskrevet i blogg som negative. Oppvekst....kuttet kontakt. Hun ble vel anmeldt også. Så lenge bloggere er uten fornuft,  og skriver hva som helst for klikk, kan ingen forsvare seg.

Hva blir det etter bryllupet? De ødela min store dag? Jeg prøvde, men de klarte ikke oppføre seg... tror ikke det blir uten drama fra henne. Tror faktisk hun prøver å få noen til å sponse dagen. Se og hør? Derfor mye skriving om bryllup.

Og hva er spes med deres dag, i forhold til andre? Det må være kjedelig å lese om andres planlegging.  Hva er det? Finne kjole, mat og kake. Fotograf... veldig kjedelig stoff for andre

Håper virkelig dette ikke er tilfellet. Både for hun selv og barna.

Synes uansett det er bra at hun hvert fall har kontakt med moren og at hun bodde hjemme hos henne nå :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupet er i november? Blir dritkjedelig å kun blogge om bryllup 10 mnd før det står😣

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.1.2018 den 20.15, Xstrella skrev:

Bryllupet er i november? Blir dritkjedelig å kun blogge om bryllup 10 mnd før det står😣

Ja, Anna faller på blogglisten. Silikonoperasjonen ga et kortvarig løft i seertall, men skal hun koke suppe på bryllupsspikeren blir det dårlige lesertall for frøkna. 

Annas omdømme er drama og skandaler, og eksponering av mindreårige. What’s next, mon tro? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man må begynne å lure til seg klikk gjennom å late som at man ligger på dødsleiet, så er det kanskje på tide å skaffe seg en utdannelse/jobb.

Endret av fitnessjenta
  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at (om) hun nå har kontakt med moren sin igjen. 

Men jeg syns hun bør komme med en saftig unnskyldning og forklaring på bloggen! Så mye dritt hun skrev om moren den gang, virker det veldig usympatisk å bli forsonet med henne og bare forbigå det i stillhet! Moren, som virkelig stilte opp for henne da M var liten, fortjener bedre!

Endret av FruRosa
tastefeil
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, FruRosa skrev:

Flott at (om) hun nå har kontakt med moren sin igjen. 

Men jeg syns hun bør komme med en saftig unnskyldning og forklaring på bloggen! Så mye dritt hun skrev om moren den gang, virker det veldig usympatisk å bli forsonet med henne og bare forbigå det i stillhet! Moren, som virkelig stilte opp for henne da M var liten, fortjener bedre!

Signerer! Men kanskje Anna mener at moren bare bør være glad. Siden Anna nå vil ha kontakt og mora får ha kontakt med barnebarna. Men håper Anna har beklaget seg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, FruRosa said:

Flott at (om) hun nå har kontakt med moren sin igjen. 

Men jeg syns hun bør komme med en saftig unnskyldning og forklaring på bloggen! Så mye dritt hun skrev om moren den gang, virker det veldig usympatisk å bli forsonet med henne og bare forbigå det i stillhet! Moren, som virkelig stilte opp for henne da M var liten, fortjener bedre!

Helt enig, men jeg tenker at denne unnskyldningen ikke er nødvendig å ta offentlig. Det var det heller ikke den gang, men det er mellom dem. Kanskje hun har skjønt det?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Solivagant skrev:

Helt enig, men jeg tenker at denne unnskyldningen ikke er nødvendig å ta offentlig. Det var det heller ikke den gang, men det er mellom dem. Kanskje hun har skjønt det?

Siden skittentøyvasken (fra Annas side) ble tatt i full offentlighet, burde A absolutt skrive noen forsonende ord om/til moren sin! Enig i at ting bør tas mellom dem, men siden "sjauen" var offentlig bør også beklagelsen fra A være det!

Jeg har null tro på at hun har skjønt at ting bør holdes privat! Det er vel heller det at stoltheten hennes hindrer henne i å innrømme at hun gjorde feil! ...som alltid...

Moren har jo aldri uttalt seg offentlig. Voksent gjort av henne! Så hun krever nok ikke noen offentlig unnskyldning. Men hun hadde fortjent å få en!

Edit: Og A hadde hatt godt av å, for en gangs skyld, vise ydmykhet!

Endret av FruRosa
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Plannergirl

Jeg er faktisk positivt overrasket over Anna i det siste. Hun har roet ned click bait og overskriftene er mer relevante og også mer hverdagslige. Det ser også ut til at hun har fått mer kontakt med egen familie igjen og at knekken i høst ga henne litt perspektiv. Når det gjelder en «offentlig unnskyldning» til familien vil jeg tro at vilkår rundt en evt anmeldelse mest sannsynlig vil inneholde at private familiesituasjoner holdes utenfor bloggen. Hadde jeg vært moren hennes ville jeg ikke at hele Norge skulle ha noe med en offentlig unnskyldning uavhengig av om beskyldninger var i offentligheten. Jeg regner med at ting har ordnet seg på privaten og det er jo bare positivt. Jeg er på all måte ikke enig i hennes eksponering av barn (selv om jeg tror hun er en god mor ellers) eller disse Facebook konkurransene, men hun er et ungt menneske i utvikling og jeg synes det er viktig å legge merke til at ting virker å gå riktig vei nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som vet hva som har skjedd mellom Anna og foreldrene hennes, det er ingen som vet hvordan oppveksten henbes har vært! Kanskje har det vært mishandling. Enig i at hun ikke burde skrevet negativt om familien, men jeg tror det har vært vanskelig, og at hun har tatt skade av det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

siste innlegg; overskrift "Dette koster drømmebryllupet vårt", i innlegget "..Jeg kommer ikke til å røpe eksakt budsjettet vårt".... har ikke lest selv, men flere har kommentert dette i kommentarfeltet og en etter en blitt slettet og blokkert. Så alle som føler seg fristet..vennligst ikke klikk dere inn på bloggen. Er bare nok en clickbait.

Endret av Panda90
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2018-01-18 den 0.15, fitnessjenta skrev:

Når man må begynne å lure til seg klikk gjennom å late som at man ligger på dødsleiet, så er det kanskje på tide å skaffe seg en utdannelse/jobb.

Den bloggen er det største klikkhoreriet i norske bloggers historie. Aldri kommet over noe så dårlig og innholdsløst noen sinne...

Endret av duplexx
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Panda90 skrev:

siste innlegg; overskrift "Dette koster drømmebryllupet vårt", i innlegget "..Jeg kommer ikke til å røpe eksakt budsjettet vårt".... har ikke lest selv, men flere har kommentert dette i kommentarfeltet og en etter en blitt slettet og blokkert. Så alle som føler seg fristet..vennligst ikke klikk dere inn på bloggen. Er bare nok en clickbait.

Det eneste hun vil si nå er at det blir akkurat det drømmebryllupet hun har sett for seg og at prislappen kommer til å runde millionen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich

What? Vi giftet oss i utlandet med 140 gjester og betalte for hotell for alle hele helgen. Dét kostet akkurat en million med alt regnet inn 

 

hvordan i all verden skal de klage å svi av millionen på 47 pers som betaler hotell og reise selv???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...