Gå til innhold
Gregor Clegane

Annas rosa bobler AS - blogg og samliv

Anbefalte innlegg

J..
7 minutter siden, fjær skrev:

nja til å være nærmeste familie er det ganske mange..

I min familie er vi nærmere 50 bare i konfirmasjon og dåp,så 47 i bryllup synes ikke jeg er mange..

Og antar de inviterer en del par som sikkert i tilegg har barn så da blir det fort 4-5 gjester bare i en familie..

Endret av J..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minipilla
4 minutter siden, J.. skrev:

I min familie er vi nærmere 50 bare i konfirmasjon og dåp,så 47 i bryllup synes ikke jeg er mange..

Og antar de inviterer en del par som sikkert i tilegg har barn så da blir det fort 4-5 gjester bare i en familie..

Ja helt sikkert et definisjonsspørsmål men JEG regner ikke tanter og søskenbarn og mors oldemor som aller nærmeste familie. Med tanke på Annas relasjoner til sin familie er det vel ytterst få derfra som stiller. Men igjen...noen liker å skryte på seg. Det blir som «kun fem hundre av mine nærmeste venner»...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
J..
1 minutt siden, Minipilla skrev:

Ja helt sikkert et definisjonsspørsmål men JEG regner ikke tanter og søskenbarn og mors oldemor som aller nærmeste familie. Med tanke på Annas relasjoner til sin familie er det vel ytterst få derfra som stiller. Men igjen...noen liker å skryte på seg. Det blir som «kun fem hundre av mine nærmeste venner»...

Det gjør ikke jeg heller.

Men det er da vitterlig en brudgom i bilde her også,med familie.

Og de vil sikkert ha venner i bryllupet sitt.

Så da er vi fort oppe i 47 stk da.

Bra de har såpass med nettverk,da det ikke lyser gjennom i bloggen,akkurat.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Panda90

Anna og Jan har enda ikke trukket vinner av konkurransen publisert 7 jan kl 18.03 på Inspire Norges facebookside. I konkurranseteksten står det at vinner trekker nå på tirsdag! og at en må skrive ja i kommentarfelt og LIKE Inspire Norge for å delta. "Nå på tirsdag" var altså 9 januar, og idag 13 januar er ingen vinner trukket. Over 3000 personer har kommentert ja og disse må altså trykke "LIKER" på Inspire Norge. Dette vil igjen si at et par tusen mennesker som tidligere ikke har "likt" Inspire Norge på facebook nå blir spammet ned med reklamelenker som ikke er merket reklame, annonse etc. Igjen vil nok noen 100 av disse personene trykke seg inn og handle via lenkene, som igjen gir Anna og Jan enkle cash i lomma. Alt dette fordi de avholder falske konkurranser hvor de ikke trekker noen vinner... Har sendt nytt tips til Forbrukerombudet med bilder og forklaring, men ser ut som om Forbrukerombudet ikke verner særlig om forbrukerne her, da Anna og Jan bare fortsetter uten at det får noe konsekvenser..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oppland

Bloggen hennes har blitt den mest ensformig og stusseligste av alle på topplisten. Hvordan kan hun ha så høye seertall? 😮

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Korpsnerden

Jeg synes det er så egoistisk og frekt å forvente at folk tar seg råd til reise til Italia for å være med i bryllupet. 

Alt for mange som velger slike løsninger i dag, det er liksom helt innafor at et par skal bruke 10.000,-+++ for å være med i et bryllup (fly, hotell i minimum to netter, gave, utdrikningslag, mat og drikke utenom selve festen, barnevakt hjemme mm.)

Jeg hadde aldri forventet det eller valgt en slik løsning selv. Viktigere å dele dagen med de man er glad i enn at det skal bli så fancy som mulig. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

smalls
18 minutter siden, Korpsnerden skrev:

Jeg synes det er så egoistisk og frekt å forvente at folk tar seg råd til reise til Italia for å være med i bryllupet. 

Alt for mange som velger slike løsninger i dag, det er liksom helt innafor at et par skal bruke 10.000,-+++ for å være med i et bryllup (fly, hotell i minimum to netter, gave, utdrikningslag, mat og drikke utenom selve festen, barnevakt hjemme mm.)

Jeg hadde aldri forventet det eller valgt en slik løsning selv. Viktigere å dele dagen med de man er glad i enn at det skal bli så fancy som mulig. 

Enig. Ikke alle har råd til å dra til Italia for å være med i bryllup. For å ikke snakke om å få fri fra jobb. Når man gifter seg i utlandet, så må man regne med at ikke alle har mulighet til å komme. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Squill
2 timer siden, Korpsnerden skrev:

Jepp. Og når man tvinger gjestene til Italia, bør man i det minste sørge for at det er i sommerferien, så man kan kombinere med sol og annen ferie. Roma i november kan gjerne bety 10-12 grader og regn. Og gjestene må ta seg fri fra jobb i tillegg! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Flisespikker

Bilde i sykesengen på Instagram nå, med teksten "tiden renner ut". Tror Anna er døende.

Eller?

Faen at hun ikke skammer seg. 

Endret av Flisespikker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Korpsnerden
35 minutter siden, Flisespikker skrev:

Bilde i sykesengen på Instagram nå, med teksten "tiden renner ut". Tror Anna er døende.

Eller?

Helt drøyt.. fytti 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oktnxbye
1 time siden, Flisespikker skrev:

Eller?

Neida, hun skal ikke dø denne gangen heller. Men nå som hun likevel måtte ta det litt med ro etter operasjonen, passet det så fint med litt shopping fra sofaen. For nå som vi er godt i gang med januar begynner jo tiden å renne ut når det kommer til januarsalg på Zalando 🙃

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MissCortado

Det er så usmakelig og lite taktfullt at det er vanskelig å finne ord. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Vitting
10 timer siden, Oktnxbye skrev:

Neida, hun skal ikke dø denne gangen heller. Men nå som hun likevel måtte ta det litt med ro etter operasjonen, passet det så fint med litt shopping fra sofaen. For nå som vi er godt i gang med januar begynner jo tiden å renne ut når det kommer til januarsalg på Zalando 🙃

Hva f............. Tror jeg er målløs for første gang på lenge?! :ac:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Solivagant
10 hours ago, Oktnxbye said:

Dette var drøyt selv for Anna å være. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oppland

Helt vannvittig synes jeg. Der ligger hun i en seng med lukkede øyne og skriver at tiden renner ut. Så er der reklame for januarsalg. Det er lavmål, men selv dette gir vel penger på konto.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
mammanicolene

Har hun skværet opp med moren? Er jo hun som filmer Anna ifb med operasjonen. Synes å huske at hun hadde null kontakt med mor og ellers familie. I tilsetninger har det kun vært Jan's familie. Mor var mye med for mange år siden også ble det plutselig stopp 🤔

Endret av mammanicolene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oppland

Jeg vet ikke, men mye typer på mor og datter har kontakt igjen. Noe som er veldig bra, tror hun trenger støtte fra den kanten også. ☺

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Xstrella

Veldig ufint mot de som faktisk ligger døende på ordentlig. Minner meg om ei 14 årig jente som skriker etter oppmerksomhet. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oppland
3 timer siden, Xstrella skrev:

Veldig ufint mot de som faktisk ligger døende på ordentlig. Minner meg om ei 14 årig jente som skriker etter oppmerksomhet. 

Helt enig i det du skriver. Pluss det blir sikkert litt ekstra på konto pga reklamen. Bryllupet blir nok ikke billig så noen ekstra kroner trengs og da bruker hun alle midler hvor avskylig det enn er.Hun har nok  dessverre ikke kommet lenger enn at hun tror jo dyrere og flottere bryllup, dess mer lykkelig blir de. Det er dessverre ikke helt slik det fungerer.

Endret av Oppland

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Snuppah00
2 timer siden, Oppland skrev:

Helt vannvittig synes jeg. Der ligger hun i en seng med lukkede øyne og skriver at tiden renner ut. Så er der reklame for januarsalg. Det er lavmål, men selv dette gir vel penger på konto.

Enig. Sinnsykt!! :hakeslepp: Hun fremstår så desperat at jeg ikke har ord. Kan noen gi denne dama clickbaits nekt?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her